Dat heb ik voor de grap al eens voorgesteld maar de bazin kon de humor er niet van inzienquote:Op maandag 13 april 2015 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Begrafenisworkshop
In een bos in oostduitsland een boom omhakken voor je eigen kist
Dagje naar een geraniumkwekerij om erachter te zitten.
Maar wel een dagtocht naar Corpus?quote:Op maandag 13 april 2015 12:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Dat heb ik voor de grap al eens voorgesteld maar de bazin kon de humor er niet van inzien
Corpus, reis door de mens.quote:Op maandag 13 april 2015 18:27 schreef Individual het volgende:
[..]
Maar wel een dagtocht naar Corpus?
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Corpus Christi, TX lijkt me dan wat ver voor een dagtocht.
Met Abraham als username zit dat wat 50+ betreft wel goedquote:
Je hebt best gelijk. 50 is eigenlijk helemaal niet zo gek oud nu ik erover nadenk. Mijn pa is ook 50 maar die zie ik nog liever een kroegentocht doen dan een dagje orchideeënhoeve.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:26 schreef abraham het volgende:
Dat hele cultuur, museum of wellness gedoe kan een 50+ zelf wel vinden online. Die markt voor 50+ zit al bomvol met meer van hetzelfde.
Kijk voor inspiratie eens wat er 30-40 jaar nét boven budget van de gemiddelde 20 jarige was en wat hij/zij nu (met lekkere marge voor je bedrijf) in kan halen of opnieuw kan beleven.
Corpus top idee.. Ja zo praat je je eigen omzet het graf in!
Denk in termen van bier, brommers en bitches! Plat en lowbrow scoren ook bij 50+ als de groep maar groot genoeg is zoals je bij de toppers ziet. Nooit vergeten dat de mensen van 50+ ook jong zijn geweest maar nu een stuk meer te verspijkeren hebben omdat die pestkoters eindelijk het huis uit zijnHooguit zitten ze met wat aangeleerde gene van wat 'hoort bij de leeftijd' waar ze even overeen moeten.
Probeer het eens met
- Pluggen van groepsreizen naar Jenever en bier festivals (Schiedam, Breda, Amsterdam)
- Start Busreizen naar Sensation Grey ('The Timeless Edition', de house is tenslotte ook al 25 jaar oud, Bestaat het niet bel ID&T)
- Regel met de exploitanten een Grijze-dag arrangement op kermis van Tilburg (beroerde werktitel maar vinden van een meer wervende is jouw baan lijkt me)
Succes! Met meer van het zelfde vecht je hooguit om marge, je wil graag een verse markt maken
Mijn God wat klinkt dit enorm suf.quote:Op maandag 13 april 2015 11:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi fokkers,
Ik werk bij een bedrijf dat dagtochten organiseert voor senioren en tegenwoordig ook voor mensen van 50+. Nu is mijn vraag, hebben jullie nog ideeën voor een dagtocht voor de mensen van 50+?
Denk hierbij aan:
Dagje Amsterdam
Dagje Brussel
Corpus
Keukenhof
Rondrit door de Ardennen
Graag zou ik suggesties van jullie horen voor leuke ideeën.
Groetjes Pizzapuntje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
Nee, TS doet vrijwilligerswerkquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:05 schreef Kandijfijn het volgende:
Ts is ontslagen![]()
![]()
![]()
WGR / subsidie voor sporten?
quote:Op zondag 19 april 2015 00:11 schreef 18konijn het volgende:
Het is al aangestipt, maar houd dit in de gaten: de vijftigplussers van nu zijn de veertigplussers van tien jaar geleden en de dertigplussers van vijfentwintig jaar geleden, qua activiteiten en beleving!
Serieus?quote:Op maandag 13 april 2015 11:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi fokkers,
Ik werk bij een bedrijf dat dagtochten organiseert voor senioren en tegenwoordig ook voor mensen van 50+. Nu is mijn vraag, hebben jullie nog ideeën voor een dagtocht voor de mensen van 50+?
Denk hierbij aan:
Dagje Amsterdam
Dagje Brussel
Corpus
Keukenhof
Rondrit door de Ardennen
Graag zou ik suggesties van jullie horen voor leuke ideeën.
Groetjes Pizzapuntje
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:26 schreef abraham het volgende:
Dat hele cultuur, museum of wellness gedoe kan een 50+ zelf wel vinden online. Die markt voor 50+ zit al bomvol met meer van hetzelfde.
Kijk voor inspiratie eens wat er 30-40 jaar nét boven budget van de gemiddelde 20 jarige was en wat hij/zij nu (met lekkere marge voor je bedrijf) in kan halen of opnieuw kan beleven.
Denk in termen van bier, brommers en bitches! Plat en lowbrow scoren ook bij 50+ als de groep maar groot genoeg is zoals je bij de toppers ziet. Nooit vergeten dat de mensen van 50+ ook jong zijn geweest maar nu een stuk meer te verspijkeren hebben omdat die pestkoters eindelijk het huis uit zijnHooguit zitten ze met wat aangeleerde gene van wat 'hoort bij de leeftijd' waar ze even overeen moeten.
Probeer het eens met
- Pluggen van groepsreizen naar Jenever en bier festivals (Schiedam, Breda, Amsterdam)
- Start Busreizen naar Sensation Grey ('The Timeless Edition', de house is tenslotte ook al 25 jaar oud, Bestaat het niet bel ID&T)
- Regel met de exploitanten een Grijze-dag arrangement op kermis van Tilburg (beroerde werktitel maar vinden van een meer wervende is jouw baan lijkt me)
Succes! Met meer van het zelfde vecht je hooguit om marge, je wil graag een verse markt maken
Gooi je het gat zelf dicht? Wel zo makkelijk.quote:Op zondag 19 april 2015 02:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus?
Zullen we vast meteen in onze kist gaan liggen?
quote:Op zondag 19 april 2015 02:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus?
Zullen we vast meteen in onze kist gaan liggen?
Laat ze dan met leukere uitstajes komenquote:
Ja dan laten we die jonkies zien dat de "oudjes" nog volop leven zijnquote:Op zondag 19 april 2015 03:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat ze dan met leukere uitstajes komen
Zullen wij iets leuks op gaan zetten?
Een dagje Eindhoven met de Guuskesquote:Op zondag 19 april 2015 03:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dan laten we die jonkies zien dat de "oudjes" nog volop leven zijn
we laten ons niet voortijdig kisten!!!!
![]()
Ik stik zowat van het lachenquote:Op zondag 19 april 2015 03:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een dagje Eindhoven met de Guuskes
Stadstoer door Zaltbommel met Tong.
Gaat goed komen
Ik ga er op broeden en kom met iets mooisquote:
die jonkies kunnen sowieso niet tegen de Guuskes opquote:Op zondag 19 april 2015 03:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga er op broeden en kom met iets moois
Nee, absoluut nietquote:Op zondag 19 april 2015 03:33 schreef just me het volgende:
[..]
die jonkies kunnen sowieso niet tegen de Guuskes op
Ik heb vandaag wat hele oude topic teruggelezen en sommige waren echt geniaal, kunnen ze tegenwoordig niet aan tippenquote:
Ik weer proberen te slapen,quote:Op zondag 19 april 2015 03:33 schreef just me het volgende:
[..]
die jonkies kunnen sowieso niet tegen de Guuskes op
Líef!quote:Op zondag 19 april 2015 03:37 schreef just me het volgende:
Ik ga er ook in, weer veels te laatas usual...
Slaap lekker Yvonne, kaartje is onderweg
kan ik soms zijnquote:
Thanks abraham! Hier kan ik wat mee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:26 schreef abraham het volgende:
Probeer het eens met
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |