Het komende half jaar is het prima weer om te fietsen/wandelen/hardlopen/whatever. Kost niks.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi fokkers,
Ik ben een 22 jarig meisje met pgb en een uitkering. Op dit moment loop ik bij een diëtiste omdat ik te zwaar ben (BMI is 33 ongeveer. Dit is echter niet genoeg, ik moet er intensief bij sporten. Nu heb ik niet voldoende budget voor een sportschool abonnement. Mijn vraag is, is er vanuit de gemeente een bijdrage mogelijk of vanuit mijn pgb zodat ik toch naar de sportschool kan?
Groetjes pizza
Beter handje ophouden jatoch.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:15 schreef eight het volgende:
[..]
Het komende half jaar is het prima weer om te fietsen/wandelen/hardlopen/whatever. Kost niks.
Lekker makkelijk joh. Gemeente betaalt wel.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Beter handje ophouden jatoch.
En dan nog meer gratis geld willen hebben hè.quote:
Ja toch. Gratis geld.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lekker makkelijk joh. Gemeente betaalt wel.
Ik kan het een wel met het ander rijmen, als je gehandicapt bent en hulp nodig hebt om je huis schoon te houden is noch de uitkering, noch het PGB vreemd, maar voor je tegenwoordig een PGB krijgt moet er behoorlijk wat aan de hand zijn, vandaar mijn vraag waar het PGB voor is.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En dan nog meer gratis geld willen hebben hè.
Hardlopen met een bmi van 33.. juist jaquote:Op zaterdag 18 april 2015 12:09 schreef Roces18 het volgende:
misschien minder pizza eten en meer hardlopen buiten , kost niets.![]()
ps. gemeente gaat je niet helpen en f4f is 15 euro per maand ofzo...
wandelen zou een prima begin zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hardlopen met een bmi van 33.. juist ja
Als je fysiek niet in staat bent om je huis schoon te maken dan vraag ik me af wat je dan wel in een sportschool zou kunnen doen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan het een wel met het ander rijmen, als je gehandicapt bent en hulp nodig hebt om je huis schoon te houden is noch de uitkering, noch het PGB vreemd, maar voor je tegenwoordig een PGB krijgt moet er behoorlijk wat aan de hand zijn, vandaar mijn vraag waar het PGB voor is.
Al begin je met een halve minuut rennen en dan 2 minuten wandelen, en dat een half uur lang afwisselen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hardlopen met een bmi van 33.. juist ja
Afhankelijk van wat je fysieke probleem is zou dat wel kunnen, maar dat is net zo'n discussie als "als je kunt internetten dan kun je werken".quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je fysiek niet in staat bent om je huis schoon te maken dan vraag ik me af wat je dan wel in een sportschool zou kunnen doen.
En dat is dan realistisch? Juist bij een BMI van 33 en een PGB is de begeleiding misschien wel handig?quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al begin je met een halve minuut rennen en dan 2 minuten wandelen, en dat een half uur lang afwisselen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |