Als een ouwe kerel aan mijn jonge dochter zou willen komen had ie toch een probleem en niet alleen met mij. Sorry Chuf.quote:
Mijn dochter nog niet en 1 loopt stage bij een hotel. weet niet of e betaald krijgt,maar mischien kan ze voor dezelfde keten hier aan de slag..quote:Op woensdag 15 april 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
Hoewel met zijn drietjes hebben ze misschien een aardig inkomen?
Hebben ze een inkomen eigenlijk?
Hij zegt juist net dat ie dat niet wil manquote:Op woensdag 15 april 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als een ouwe kerel aan mijn jonge dochter zou willen komen had ie toch een probleem en niet alleen met mij. Sorry Chuf.
Lijkt me ook zinvol.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij zegt juist net dat ie dat niet wil man
ah... ja dat zie je dan wel....quote:Op woensdag 15 april 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter nog niet en 1 loopt stage bij een hotel. weet niet of e betaald krijgt,maar mischien kan ze voor dezelfde keten hier aan de slag..
Financieel zie ik nog wel...
ja, ik heb mij rot gegoogled op very ugly couchquote:Op woensdag 15 april 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bank is toch dat oncomfortabele ding?
Mo.. Ik fantaseer er wel eens over natuurlijk, maar in werkelijkheid denk ik hetzelfde... en ja de vriendinnen van mn dochter... Nee of er moet iets heel anders groeien... Maar daar denk ik verder niet aan.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als een ouwe kerel aan mijn jonge dochter zou willen komen had ie toch een probleem en niet alleen met mij. Sorry Chuf.
ik vind het ook ietwat vaag hoorquote:Op woensdag 15 april 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
maar wacht sjoef, jij stopt met de toelage dus nu komt ze naar jou toe plus 2 vriendinnen?
Ja juist... maar daar komen we wel uitquote:Op woensdag 15 april 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
maar wacht sjoef, jij stopt met de toelage dus nu komt ze naar jou toe plus 2 vriendinnen?
Komt wel goed Fann.... 3 meisjes gebruiken waarschijklijk bijna niets en ik heb nog 3 wellness pakketten voor ze liggenquote:
Ze moeten alledrie verzekerd zijn Chuf, anders kan je voor rare dingen komen te staan...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja juist... maar daar komen we wel uit
Ik snapte hem niet....en nog niet..quote:Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoelt hoor alleen voor jou
3 meisjes kosten juist bakken vol geld, maar dat merk je dan welquote:Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt wel goed Fann.... 3 meisjes gebruiken waarschijklijk bijna niets en ik heb nog 3 wellness pakketten voor ze liggen
oh ohquote:Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt wel goed Fann.... 3 meisjes gebruiken waarschijklijk bijna niets en ik heb nog 3 wellness pakketten voor ze liggen
Ben je een jonge Fann van Mo?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoelt hoor alleen voor jou
Denk je echt dat ik ze geld ga geven .... Misschien mn dochter... Dats itquote:Op woensdag 15 april 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
3 meisjes kosten juist bakken vol geld, maar dat merk je dan wel
Krijgen die ander twee ook geld van hun Pappa?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik ze geld ga geven .... Misschien mn dochter... Dats it
dat is te begrijpen ja je hersens gaan al een tijdje mee , bij deze sorry voor mn taalgebruikquote:Op woensdag 15 april 2015 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snapte hem niet....en nog niet..
Als je op 40+ doelt, dan vergis jij je, dat is namelijk mijn schoenmaat.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:46 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
dat is te begrijpen ja je hersens gaan al een tijdje mee , bij deze sorry voor mn taalgebruik
Maat 42 toevallig? Ik heb nog een paar schoenen in de aanbiedingquote:Op woensdag 15 april 2015 23:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je op 40+ doelt, dan vergis jij je, dat is namelijk mijn schoenmaat.
Kuist dat gaan ze wel zien... Onderdak kunnen ze krijgen en eten doe ik niet moeilijk over ... Maar vermoedelijk hebben ze hun eigen dingen wat dat betreft of we doen het gezamelijk..quote:
Jammer, ik heb 41quote:Op woensdag 15 april 2015 23:48 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Maat 42 toevallig? Ik heb nog een paar schoenen in de aanbieding
Nah... het wordt in elk geval een stuk minder stil om je heen ...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Kuist dat gaan ze wel zien... Onderdak kunnen ze krijgen en eten doe ik niet moeilijk over ... Maar vermoedelijk hebben ze hun eigen dingen wat dat betreft of we doen het gezamelijk..
Hč, jammer ik leef helaas op grotere voet. Die zijn me een paar maatjes te klein. Maar ik denk sowieso dat jij geen herenschoenen draagt, al was het mijn maat dat had ik er nog weinig aan.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:48 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Maat 42 toevallig? Ik heb nog een paar schoenen in de aanbieding
Nieuw uit doos van de boot uit Chinaquote:Op woensdag 15 april 2015 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hč, jammer ik leef helaas op grotere voet. Die zijn me een paar maatjes te klein. Maar ik denk sowieso dat jij geen herenschoenen draagt, al was het mijn maat dat had ik er nog weinig aan.
Ja zeker.. Ze was zelf ook erg enthousiast. Maar goed plan is 1.. doen is 2quote:Op woensdag 15 april 2015 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje chufi, wat een plannen van je dochter. Wel fijn om haar lang bij je in de buurt te hebben
Is trippy nu ook al in Assen te vinden?quote:
Zo is dat...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... het wordt in elk geval een stuk minder stil om je heen ...
De doos zal me wel passen. Maar ik heb 2 benen. Dus dat is ook weer geen optie.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:51 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Nieuw uit doos van de boot uit China
Je gaat straks in elk geval lekker mee naar feestjesquote:Op woensdag 15 april 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker.. Ze was zelf ook erg enthousiast. Maar goed plan is 1.. doen is 2
Ben je weer terug?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:51 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Nieuw uit doos van de boot uit China
iets met t'squote:
Ja dat is wel lekker op zijn tijd.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:54 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Piet piraaat was ik weg dan die winterslaap was goed te doen
Ik weet niet of ze me mee nemen ... 15 jaar terug lag dat anders ...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Je gaat straks in elk geval lekker mee naar feestjesen uitstapjes enzo....
ja jaquote:Op woensdag 15 april 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze me mee nemen ... 15 jaar terug lag dat anders ...
En dat soort feestjes wil ik dat nog wel ...
Gewoon dr thuis sauna... Samen met dr zoons etc zit je daar dan... Warm zonder dat er echt iets wil groeien danquote:Op woensdag 15 april 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ja jain de sauna met de Finse schonen enzo... ik herinner me nog wel het één en ander van je wilde verhalen...
o jah. die zoon was ik effe vergetenquote:Op donderdag 16 april 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon dr thuis sauna... Samen met dr zoons etc zit je daar dan... Warm zonder dat er echt iets wil groeien dan
Kom jij uit Assen dan?quote:Op donderdag 16 april 2015 00:04 schreef chufi het volgende:
Mag hopen dat het geen Familie van me is
Op donderdag 16 april 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
Tja, ik ben er niet ingevallen, daar laat ik het dan ook maar bij.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
[..]
TT is wel grappig en daar laat ik het bij weer,
Sas was weer bezig en daar anticipeerde ik wat op ...quote:Op donderdag 16 april 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 16 april 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
TT is wel grappig en daar laat ik het bij weer,
Roddelen doe je meestal over iemand die er niet is op dat moment.quote:
Ohja goed dat je het zegtquote:Op donderdag 16 april 2015 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Roddelen doe je meestal over iemand die er niet is op dat moment.
In deze sc zijn ze je vergeten als je er niet bent.
Ga je nu weg zodat we je weer vergeten tot je weer terugkomt?quote:
Nog even en je hebt het veel te druk voor Fokquote:Op donderdag 16 april 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doen wij ook wel eens in de nacht
Nee ik blijf.. Vervelend hčquote:Op donderdag 16 april 2015 00:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je nu weg zodat we je weer vergeten tot je weer terugkomt?
flauwquote:Op woensdag 15 april 2015 23:55 schreef drakin het volgende:
Dit soort dingen vraag je maar in het 40+ topic
Kansloze.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:19 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gangstertaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |