Als een ouwe kerel aan mijn jonge dochter zou willen komen had ie toch een probleem en niet alleen met mij. Sorry Chuf.quote:
Mijn dochter nog niet en 1 loopt stage bij een hotel. weet niet of e betaald krijgt,maar mischien kan ze voor dezelfde keten hier aan de slag..quote:Op woensdag 15 april 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
Hoewel met zijn drietjes hebben ze misschien een aardig inkomen?
Hebben ze een inkomen eigenlijk?
Hij zegt juist net dat ie dat niet wil manquote:Op woensdag 15 april 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als een ouwe kerel aan mijn jonge dochter zou willen komen had ie toch een probleem en niet alleen met mij. Sorry Chuf.
Lijkt me ook zinvol.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij zegt juist net dat ie dat niet wil man
ah... ja dat zie je dan wel....quote:Op woensdag 15 april 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter nog niet en 1 loopt stage bij een hotel. weet niet of e betaald krijgt,maar mischien kan ze voor dezelfde keten hier aan de slag..
Financieel zie ik nog wel...
ja, ik heb mij rot gegoogled op very ugly couchquote:Op woensdag 15 april 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bank is toch dat oncomfortabele ding?
Mo.. Ik fantaseer er wel eens over natuurlijk, maar in werkelijkheid denk ik hetzelfde... en ja de vriendinnen van mn dochter... Nee of er moet iets heel anders groeien... Maar daar denk ik verder niet aan.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als een ouwe kerel aan mijn jonge dochter zou willen komen had ie toch een probleem en niet alleen met mij. Sorry Chuf.
ik vind het ook ietwat vaag hoorquote:Op woensdag 15 april 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
maar wacht sjoef, jij stopt met de toelage dus nu komt ze naar jou toe plus 2 vriendinnen?
Ja juist... maar daar komen we wel uitquote:Op woensdag 15 april 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
maar wacht sjoef, jij stopt met de toelage dus nu komt ze naar jou toe plus 2 vriendinnen?
Komt wel goed Fann.... 3 meisjes gebruiken waarschijklijk bijna niets en ik heb nog 3 wellness pakketten voor ze liggenquote:
Ze moeten alledrie verzekerd zijn Chuf, anders kan je voor rare dingen komen te staan...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja juist... maar daar komen we wel uit
Ik snapte hem niet....en nog niet..quote:Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoelt hoor alleen voor jou
3 meisjes kosten juist bakken vol geld, maar dat merk je dan welquote:Op woensdag 15 april 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt wel goed Fann.... 3 meisjes gebruiken waarschijklijk bijna niets en ik heb nog 3 wellness pakketten voor ze liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |