Omdat ze op bezoek komt? Ja kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 15 april 2015 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Alive... Wordt echt vrolijk van het idee van mn dochter....
welke bank?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je serieus, die bank zit die lekker dan?
Waar stopt ie mee? En welk vak? Zing of BNNerquote:Op woensdag 15 april 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
OMG. Gordon zit volgend jaar 25 jaar in het 'vak' en stopt. Mag ik de vlag uithangen, of roept ie zomaar wat?
waar roept ie dat dan? opTV? als jij de vlag daarvoor weil uithangen moet je dan doenquote:Op woensdag 15 april 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
OMG. Gordon zit volgend jaar 25 jaar in het 'vak' en stopt. Mag ik de vlag uithangen, of roept ie zomaar wat?
Ze komen hier wonen ....quote:Op woensdag 15 april 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ze op bezoek komt? Ja kan ik me wel voorstellen
Op TV, ik zappte toevallig langs, en voor goed nieuws blijf ik wel 3 minuten hangen.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
waar roept ie dat dan? opTV? als jij de vlag daarvoor weil uithangen moet je dan doen
In the beginning tot ze zelf iets vinden .... Wat natuurlijk niet makkelijk is maar laat ze lekker ...quote:
Ow.. jeetje... nou dat wordt een dolle boel Chuf...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
In the beginning tot ze zelf iets vinden .... Wat natuurlijk niet makkelijk is maar laat ze lekker ...
Geen mannen bezoek hiero... Maar OK we hadden dat 15 jaar terug ook zo ... 2 SPaanse nichtjes en 2 andere Sevillaanse meisjes die tijdelijk bij ons woonden... Ik kon het prima met ze vinden en ging elk feest met ze meequote:Op woensdag 15 april 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow.. jeetje... nou dat wordt een dolle boel Chuf...
Da's een stuk gezelliger dan in je eentje zitten Chufquote:Op woensdag 15 april 2015 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen mannen bezoek hiero... Maar OK we hadden dat 15 jaar terug ook zo ... 2 SPaanse nichtjes en 2 andere Sevillaanse meisjes die tijdelijk bij ons woonden... Ik kon het prima met ze vinden en ging elk feest met ze mee
de Rabobank?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja diemaar jij heb het zeker nu weer over een andere...
Ja dat zeg ik... Najaar is de planningquote:Op woensdag 15 april 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's een stuk gezelliger dan in je eentje zitten Chuf![]()
Je gaat vast een leuke tijd tegemoet dan... is toch leuk dan?
mooiquote:Op woensdag 15 april 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik... Najaar is de planning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
mooikan je nog effe sparen
Mn huis aanpassen bedoel je en opruimen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |