Ik denk het niet...quote:Op woensdag 15 april 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat het radiotopic de nieuwe SC is
Ik sprak net mn dochter en die is vn plan om samen met nog 2 vriendinnen een jaar of .. langer naar Amsterdam te komen .....quote:Op woensdag 15 april 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft iedereen je in de steek gelaten Chuf?
Nee, dat is het niet, het is een muziekplek.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft iedereen je in de steek gelaten Chuf?
nou ja het nieuwe onderkomen van de meeste oud 40 plusser posters danquote:
Zo is dat Mo....quote:Op woensdag 15 april 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, het is een muziekplek.
ik ook wel hoor...quote:Op woensdag 15 april 2015 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik laat me niet gedwongen verplaatsen en vind mijn weg wel.
Ja, ja, dan zeg ik het verkeerd het nieuwe onderkomen dan ... voordat ik iets verkeerds zegquote:Op woensdag 15 april 2015 22:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, het is een muziekplek.
Ik lees hier alleen soms nog maar, buiten deze postings van mezelf om dan.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja het nieuwe onderkomen van de meeste oud 40 plusser posters danofzoiets
![]()
niet dat het erg is, viel gewoon op dat het hier zo stil was en de meeste zitten daaro...
ow.. ik lees overal eigenlijk wel een beetje...quote:Op woensdag 15 april 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen soms nog maar, buiten deze postings van mezelf om dan.
Daar zit wel een waarheid in. Maar het is niet de bedoeling dat je daar over je nieuwe meubeltjes of je kookkunsten gaat chatten, dat blijven we lekker hier doen of in een andere SC.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja, dan zeg ik het verkeerd het nieuwe onderkomen dan ... voordat ik iets verkeerds zeg
Ik waag het niet eens meer om over mijn kookkunsten te praten hieroquote:Op woensdag 15 april 2015 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zit wel een waarheid in. Maar het is niet de bedoeling dat je daar over je nieuwe meubeltjes of je kookkunsten gaat chatten, dat blijven we lekker hier doen of in een andere SC.
Iedereen is vrij om te posten waar ie wil zolang je on topic blijft. Voor een gezellig gesprekje hebben we de verschillende SC's.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. ik lees overal eigenlijk wel een beetje...
ja, ja, ik blijf ontopic, wat is het onderwerp vandaag?quote:Op woensdag 15 april 2015 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen is vrij om te posten waar ie wil zolang je on topic blijft. Voor een gezellig gesprekje hebben we de verschillende SC's.
Nu mn dochter komt met 2 vriendinnen ... Moet ik echt voor een nieuwe koel/vries comboquote:Op woensdag 15 april 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik waag het niet eens meer om over mijn kookkunsten te praten hiero![]()
en nieuwe meubels heb ik niet
Je mag hier over alle paprika's praten er is geen kleur die hier gediscrimineerd wordt.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik waag het niet eens meer om over mijn kookkunsten te praten hiero![]()
en nieuwe meubels heb ik niet
Alleen omdat je dochter komt? Maar je was het toch al van plan dus....quote:Op woensdag 15 april 2015 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu mn dochter komt met 2 vriendinnen ... Moet ik echt voor een nieuwe koel/vries combo
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag hier over alle paprika's praten er is geen kleur die hier gediscrimineerd wordt.
Maar dat kan in CUL ook, alleen mag je daar weer niet over je nieuwe meubels praten. Daar is K&W weer voor. En die willen weer niks over paprika's horen.
Hier is alles on topic want > SC. Waar wil je het over hebben? Was het terrasje pikken gezellig?quote:Op woensdag 15 april 2015 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja, ik blijf ontopic, wat is het onderwerp vandaag?
Als ze een jaar blijven .... heb ik hier gewoon een gezinnetje van 4quote:Op woensdag 15 april 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Alleen omdat je dochter komt? Maar je was het toch al van plan dus....
Ook dat mag je hier, maar met die bank van jou ben ik wel klaar, daar ga ik het niet meer over hebben.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier is alles on topic want > SC. Waar wil je het over hebben? Was het terrasje pikken gezellig?
Welke heb je gekocht? Of moet je ze nog kopen? Wil je advies? Helaas, ik heb geen verstand van perkplantjes.quote:
Zou je misschien nog best gezellig vinden ook, drie van die jonge meiden om je heenquote:Op woensdag 15 april 2015 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze een jaar blijven .... heb ik hier gewoon een gezinnetje van 4
maar hij is zo mooiquote:Op woensdag 15 april 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook dat mag je hier, maar met die bank van jou ben ik wel klaar, daar ga ik het niet meer over hebben.
Verdomd, je hebt gelijk, maar hier mag het ook.quote:
Vind jij, dat mag ook best, maar volgens mij zit ie voor geen meter.quote:
Ja tuurlijk Weer een beetje leven in de brouwerij.. En die 2 vriendinnen zijn prima ... Maar ze willen hun eigen weg vinden etc ,,, Dus uiteindelijk eigen onderdak etc en geld verdienen...quote:Op woensdag 15 april 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou je misschien nog best gezellig vinden ook, drie van die jonge meiden om je heen
als ik de bijpassende stoelen heb is mijn kamer afquote:Op woensdag 15 april 2015 23:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind jij, dat mag ook best, maar volgens mij zit ie voor geen meter.
Ja, als dat niet zo was kon jij ze straks gaan onderhoudenquote:Op woensdag 15 april 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk Weer een beetje leven in de brouwerij.. En die 2 vriendinnen zijn prima ... Maar ze willen hun eigen weg vinden etc ,,, Dus uiteindelijk eigen onderdak etc en geld verdienen...
Ben je serieus, die bank zit die lekker dan?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:02 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik de bijpassende stoelen heb is mijn kamer af
Heeft die dochter van je geen partner dan?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk Weer een beetje leven in de brouwerij.. En die 2 vriendinnen zijn prima ... Maar ze willen hun eigen weg vinden etc ,,, Dus uiteindelijk eigen onderdak etc en geld verdienen...
Kijk mijn maandelijkse buitenlandse bijdrage stopt dan natuurlijk.... Dus wie weet kan het goedkoper...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, als dat niet zo was kon jij ze straks gaan onderhouden
Mijn bank hangt prima, er hangen hier 2 poezen met hun duimen omhoog ja te knikken.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
Ik wil zo'n lekker hangbank waar je in wegzaktdie had ik ook maar nu niet meer
dat zie ik zo voor mequote:Op woensdag 15 april 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn bank hangt prima, er zitten hier 2 poezen met hun duimen omhoog ja te knikken.
Niet meer blijkbaar... Maar of ze me altijd alles verteld.... Studentes .... je kent of niet ....quote:Op woensdag 15 april 2015 23:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heeft die dochter van je geen partner dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |