tr.quote:
Dat wordt mijn kloon:quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODGLOEIENDETYFUSTARDISKAAPKUTFLIKKERHOMOGAYNICHT
Bekt lekker hequote:Op dinsdag 14 april 2015 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat wordt mijn kloon:
GodGloeiendeTyfusTARDIS.
je bent ook gewoon een tyfusmongoolquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat wordt mijn kloon:
GodGloeiendeTyfusTARDIS.
Dan doe ik wel KaapKutFlikkerHomoGayNichtquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat wordt mijn kloon:
GodGloeiendeTyfusTARDIS.
Kom op dat paintje vond je vast leuk.quote:
Geen zorgen Remqo ik vond het prachtig.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:19 schreef Remqo het volgende:
Kom op dat paintje vond je vast leuk.
Oh, ik schijn iets verzwegen te hebben
Heb je echt gedate met AdoraBelle.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kom op dat paintje vond je vast leuk.
Oh, ik schijn iets verzwegen te hebben
Ik zou je graag fysiek kapot willen maken maar ik weet dat je niet durft lafbekquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen zorgen Remqo ik vond het prachtig.Alleen TARDIS. maakt mij gewoon kapot. Ik kan er niet meer tegen.
Het zou een leuk item zijn voor op de radioquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen zorgen Remqo ik vond het prachtig.Alleen TARDIS. maakt mij gewoon kapot. Ik kan er niet meer tegen.
Joh, ik stomp je het trottoir in.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou je graag fysiek kapot willen maken maar ik weet dat je niet durft lafbek
Alsof je daar nog toe in staat bent na huilend met gebroken handjes geprobeerd hebben die tanden op te rapenquote:
Een date zal ik het niet noemen, gewoon een 1 op 1 meet op de comicbeurs in Haarlem.quote:
Kibbelingquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een date zal ik het niet noemen, gewoon een 1 op 1 meet op de comicbeurs in Haarlem.
Het was wat standjes aflopen en een bakje kibbeling eten na afloop, Adora moest weer verder.
De Rodeoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puur genot
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:27 schreef Remqo het volgende:
[..]HuehuehueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puur genot
quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:27 schreef Remqo het volgende:
[..]Damn en dat gewoon op de comicbeurs in HaarlemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puur genot![]()
Na mijn ervaringen in zuid Amerika, schaam ik me nergens meer voorquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Damn en dat gewoon op de comicbeurs in Haarlem
Heeft die lama nog aangifte gedaan eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Na mijn ervaringen in zuid Amerika, schaam ik me nergens meer voor![]()
Preuts gedoe hier altijd
Het was een alpaca, maar die spugen ook.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heeft die lama nog aangifte gedaan eigenlijk?
Mapima bestormt de hitlijsten, wat ik je bromquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:40 schreef Fokker89 het volgende:
Die hoink-dis blijft wel hangen, loop hem de hele ochtend al te fluiten
Doe eens normaal tegen Hoink. Dit is een veilige haven voor die jongen, ga lekker naar ONZ toe als je andere users kapot probeert te maken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:40 schreef Fokker89 het volgende:
dankje Xquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:40 schreef Fokker89 het volgende:
Lijkt een beetje op mijn Filipijnse docent van mijn vorige opleiding.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:40 schreef niels0 het volgende:
Dat is m'n zus Henk.
Dit is m'n meiske:
[ afbeelding ]
Je hebt gvd die autist meegenomen Fok!ker.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:40 schreef Fokker89 het volgende:
ik kan ke verklappen dat wellicht een single over bh's komt...quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mapima bestormt de hitlijsten, wat ik je brom
Ik was hier al hoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt gvd die autist meegenomen Fok!ker.
Wij hebben verkeringquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt gvd die autist meegenomen Fok!ker.
ik versta de helft niet van het nummer, wie heeft het gemaakt dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoink581 dissen
Mapima
Hoepels
Hoink
Snorren
Zij is ook een filippijnse.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op mijn Filipijnse docent van mijn vorige opleiding.
Hey Mapima zullen wij een keertje afspreken? Gewoon casual? Misschien een beetje hand- en mondwerk, we hoeven nergens aan vast te zitten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:42 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
ik kan ke verklappen dat wellicht een single over bh's komt...
Geforceerd.quote:
Mapima.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik versta de helft niet van het nummer, wie heeft het gemaakt dan?
Mapimaquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
DamnHoepla aka Mapima.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
bekijk op YouTube en lees de lyrics in de beschrijving meequote:Op dinsdag 14 april 2015 11:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Die soa... daar zit je wel even aan vast hoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..] we hoeven nergens aan vast te zitten.
Gewoon beetje penicilline.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die soa... daar zit je wel even aan vast hoor
Gejatte facebookfoto's van een kind met een enorme onderlip en afhangende oogjes, niet de moeite waardquote:
Die metafoor heb ik nog steeds niet begrepen. De helft van het liedje lijk je gestolen te hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:47 schreef damnHoepla het volgende:
ga jij nou maar met the dog praten die niks terug zegt
ey sploinkiequote:Op dinsdag 14 april 2015 11:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die metafoor heb ik nog steeds niet begrepen. De helft van het liedje lijk je gestolen te hebben.
Jaquote:
Dit is echt een hele, hele moeilijke kwestie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:48 schreef Remqo het volgende:
Hoink, mag mapima inbellen bij de radioshow?
Reken maar op een dikke piek in de luistercijfers.
Ik wil een rapbattle met jou en Mapima en dan gaan Eend en ik jureren.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is echt een hele, hele moeilijke kwestie.
huh welke is yvonne dan ?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:18 schreef HPLC het volgende:
US / Hoe fucking cute was jij vroeger - Deel 3
yvonne
Zoveel bandbreedte hebben we niet #HiHaHoquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:48 schreef Remqo het volgende:
Hoink, mag mapima inbellen bij de radioshow?
Reken maar op een dikke piek in de luistercijfers.
Het gaat om de opmerkingquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
huh welke is yvonne dan dat tiener meisje?
Zie DMquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oooow ja lekekr boeiendalleen pics wil ik zien
quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oooow ja lekekr boeiendalleen pics wil ik zien
Nou en? je weet toch wie het zegt?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Fylax, pls. Kap nou eens met het verzieken van zowat elk topic waar je in post. Niet elk topic is 'hihaho'. Je wilt zo graag volwassen gevonden worden? Leer dan eens dat het OK is om af en toe wat te grappen, maar dat je huidige postgedrag bij 99% van FOK! de oren uit komt. Echt. Grow up.
negeren betekent nee welquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KutHoepla, waarom negeer je me zo? Ik wilde kamerheer en kamermeisje met je spelen.
Indien nee, dan GHBquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik leerde altijd zwijgen is toestemmen.
vrouwen hebben een aparte handleidingquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik leerde altijd zwijgen is toestemmen.
Goeie. Teun gaat een hit worden bij de chicks.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Indien nee, dan GHB
Makkelijk ezelsbruggetje
Jammer, gemiste kansquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zoveel bandbreedte hebben we niet #HiHaHo
ik heb nooit als kamermeisje gewerkt heb geen ervaring 😭quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KutHoepla, waarom negeer je me zo? Ik wilde kamerheer en kamermeisje met je spelen.
Neggen werkt wel echt teringgoed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vrouwen hebben een aparte handleiding
Boeiend, ik heb geen ervaring als kamerheer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:56 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
ik heb nooit als kamermeisje gewerkt heb geen ervaring 😭
Fylax, die drong aan om te appenquote:
Dat is Fylax ookquote:
Voor ons geldt de regel, is de wanhoop nabij, dan is WCH dichtbijquote:
is maar fa2 allemaal m'n boi, ik heb geen enkele interesse in Mapima, dat snap je.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor ons geldt de regel, is de wanhoop nabij, dan is WCH dichtbij
dat weet geen mensquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarom zeggen ze dat niet meteeeeeeen
Gekke lui zijn hetquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarom zeggen ze dat niet meteeeeeeen
ik weet alleen nuttige dingenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je niet zoveel van de wereld zou weten.
NIET ZO DOEN TEGEN MADELIEFFF OF IK KOM JE HELEMAAL KAPOTMAKEN, KRULSNORquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je niet zoveel van de wereld zou weten.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NIET ZO DOEN TEGEN MADELIEFFF OF IK KOM JE HELEMAAL KAPOTMAKEN, KRULSNOR
Nee, maar we deelden de sausjesquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben jullie elkaar gevoerd remqo?
waarom zou je dat willen weten, ik ga jou toch nooit pijpenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet je ook hoe je goed kan pijpen, want ook dat betwijfel ik.
Omdat dat volgens mij het enige nuttige is wat jij kan weten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef madeliefff het volgende:
waarom zou je dat willen weten, ik ga jou toch nooit pijpen
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
QFT.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
zozo dus het hoink dissen gaat gewoon doorquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
IK WAARSCHUW NIET MEER HEquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat dat volgens mij het enige nuttige is wat jij kan weten.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ohw. Meteen vierde hoink bij eerste date dus
ik denk dat je in de war bent met je moederquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat dat volgens mij het enige nuttige is wat jij kan weten.
Ik vind madeliefff ook strikt zakelijk als ik weer een kopje suiker kom lenenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK WAARSCHUW NIET MEER HE
is er weer ruzie?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war bent met je moeder
Kijk maar uit dat je geen zout krijgt ipv suiker.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind madeliefff ook strikt zakelijk als ik weer een kopje suiker kom lenen
Nou. Je kan dus wel zeggen dat madelieff niet te vatten is met het "neggen".quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war bent met je moeder
Nekschot.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wat doen we met mensen die quotes veranderen wch
TR zou ik doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wat doen we met mensen die quotes veranderen wch
Nee zo is ze ook weer niet, madeliefff is liefffquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je geen zout krijgt ipv suiker.
Ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dit vind ik een betere suggestie wch
Doe 'ns even normaal ik zit altijd gewillig te gaggen tot de tranen me in de ogen staan en jij doet dit.quote:
Nee, "quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je suggesties voor een betere TT?
"quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, "" kan ook betekenen dat het grappig is.
quote:
[..]
quote:
Ok genoeg fok voor mij, ga wel buiten pauzeren, doei.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mapima dist Hoink
ONZ / De Hoink-dis :')
Koningsdag, mutsquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:15 schreef damnHoepla het volgende:
Jullie weten dat ik op Koninginnedag een optreden Geef in Amsterdam?
Al dat gekloon mag wel 'ns stoppen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mapima dist Hoink
ONZ / De Hoink-dis :')
Ik blijf natuurlijk necrofiel, het idee van jouw dode lichaam wind me enorm opquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe 'ns even normaal ik zit altijd gewillig te gaggen tot de tranen me in de ogen staan en jij doet dit.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
Ok genoeg fok voor mij, ga wel buiten pauzeren, doei.
te happen of niet te happenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Koningsdag, muts
Maar op 30 april wil ik ook een kijkje nemen in Amsterdam
windtquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk necrofiel, het idee van jouw dode lichaam wind me enorm op
Nee, vertel 'ns? Bespeel je een muziek-instrument?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:15 schreef damnHoepla het volgende:
met de josti band?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:15 schreef damnHoepla het volgende:
Happen als pacmanquote:
ja ik zingquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, vertel 'ns? Bespeel je een muziek-instrument?
Even Fylax contacteren. Die wil het vast op de weblog zetten voor je.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:17 schreef damnHoepla het volgende:
Ze zouden de hoink dis op D efrontage moeten zetten
Necrofilie is een lijk neuqen toch? Moet je ook maar zin in hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk necrofiel, het idee van jouw dode lichaam wind me enorm op
ga je ook een clip opnemen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:17 schreef damnHoepla het volgende:
Ze zouden de hoink dis op D efrontage moeten zetten
Lijkt me sick manquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Necrofilie is een lijk neuqen toch? Moet je ook maar zin in hebben.
Wat maakt het uit, als er maar een gat in zitquote:
Bijkomend voordeel is ook dat je er straffeloos gaten bij kan makenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, als er maar een gat in zit
Er zijn films van. Met Hidde Maas. Dan maakt 'ie een vrouw bewusteloos met chloroform, daarna verkracht 'ie 'r.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, als er maar een gat in zit
Ik snap de lol ervan ook niet zo inquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Er zijn films van. Met Hidde Maas. Dan maakt 'ie een vrouw bewusteloos met chloroform, daarna verkracht 'ie 'r.
Alsof je een zak aardappelen neuqt.
Pretty sick yes.
Gewoon een oma opgraven en dan skullfucken toch?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is ook dat je er straffeloos gaten bij kan maken
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon een oma opgraven en dan skullfucken toch?
best wel ziek eigenlijkquote:
Meer iets voor onze vakkenvuller, toch?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon een oma opgraven en dan skullfucken toch?
Ja normaal is het altijd kwaliteit..quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
Jullie verkankeren echt mijn topic. Stop er mee.
Er lopen wat patiënten rond op de wereld.quote:
Laten we het simpel houden, elke gek heeft z'n gebrek.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Er lopen wat patiënten rond op de wereld.
Ik heb wat dingen meegemaakt begin dit jaar. Hoe verkopen mensen dat aan zichzelf? Ik snap dat niet.
Ze zullen toch met die ballast door de rest van hun leven moeten lopen.
Soms begrijp ik 'r geen reet van.
Ik heb met 'r met de politie over gesproken. Zij zeiden ook; 'Soms is het niet te snappen.'
vertel er eens wat meer over Nielsquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Er lopen wat patiënten rond op de wereld.
Ik heb wat dingen meegemaakt begin dit jaar. Hoe verkopen mensen dat aan zichzelf? Ik snap dat niet.
Ze zullen toch met die ballast door de rest van hun leven moeten lopen.
Soms begrijp ik 'r geen reet van.
Ik heb met 'r met de politie over gesproken. Zij zeiden ook; 'Soms is het niet te snappen.'
Nou. Ik ben niet normaal, maar een aantal zaken gaan regelrecht tegen m'n principes in.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laten we het simpel houden, elke gek heeft z'n gebrek.
True, er lopen wat idioten rond met de meest bizarre ideeën met dito acties.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou. Ik ben niet normaal, maar een aantal zaken gaan regelrecht tegen m'n principes in.
Ik vind het te gemakkelijk gezegd dat elke gek z'n gebrek heeft.
Een aantal dingen doe je gewoon niet.
Toch lopen er gekken rond die dat dan wel doen.
Ik denk er wel 'ns over na. Moet ik dan een shotgun kopen en iedereen neerleggen die die belofte verbreekt?
Zou wel een zooitje worden dan.
wat de actie betreft welquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
als ze tegenspartelen is het veel leuker zeker?
He kornuit van me, hoe is het.quote:
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:40 schreef voederbietel het volgende:
als ze tegenspartelen is het veel leuker zeker?
Moet zo weer werkenquote:
Ik hoef in ieder geval niet te werkenquote:
gta niet downloadenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Werken tot 18:00
Mijn GTA5 die nu niet afgegeven kan worden
Doen ze dat niet in de brievenbus?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Werken tot 18:00
Mijn GTA5 die nu niet afgegeven kan worden
Klinkt goed. Morgen ook nog lekker weer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hoef in ieder geval niet te werken.
Ik ga zo even een stukje lopen door een bos en daarna even naar de moestuin toe denk ik.
Kan ik wel, maar beter van niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
True, er lopen wat idioten rond met de meest bizarre ideeën met dito acties.
Die snap ik ook niet, en zal het nooit begrijpen.
Maar het zal idd een rotzooi geven als je ze allemaal gaat ruimen.
Maar kan je een voorbeeld geven?
7 schijfjes, dus pakket is 10 centimeter dik.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Doen ze dat niet in de brievenbus?
[..]
Klinkt goed. Morgen ook nog lekker weer.
Goed, maar moequote:Op dinsdag 14 april 2015 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Z'n gangetje kan ik wel stellen, en met jou?
De interesse hier is uit leedvermaak heh niels.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kan ik wel, maar beter van niet.
In het begin was ik uit op wraak.
Ik heb me er toch maar bij neergelegd.
Als ik er eenmaal aan zou beginnen wordt het een zooitje.
Het mag niet verder doorgaan. Als de politie mij niet meer kan beschermen zal ik toch m'n eigen plan moeten trekken. Ik hoop dat het niet zo ver komt.
bf4quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Damn. Zal ik van de zomer eens kopen.
Gewoon zodat ik de nieuwe AC weer kan spelen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
bf4
Nee srs, is nog kutter dan bf3 eigenlijk.
Daar ben ik mee gestopt, ik koop ook niet tot driemaal toe m'n eigen schijt terug en dat is ook uitgekauwd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon zodat ik de nieuwe AC weer kan spelen.
Dat klinkt best heftigquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kan ik wel, maar beter van niet.
In het begin was ik uit op wraak.
Ik heb me er toch maar bij neergelegd.
Als ik er eenmaal aan zou beginnen wordt het een zooitje.
Het mag niet verder doorgaan. Als de politie mij niet meer kan beschermen zal ik toch m'n eigen plan moeten trekken. Ik hoop dat het niet zo ver komt.
Duidelijk VB. Het schiet wel elke dag door m'n hoofd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De interesse hier is uit leedvermaak heh niels.
wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:48 schreef niels0 het volgende:
[..]
Duidelijk VB. Het schiet wel elke dag door m'n hoofd.
Ik kan er slecht tegen dat mensen er weg mee komen, maar ik ga het niet doen.
Unity was fantastisch man, wat lul je.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt, ik koop ook niet tot driemaal toe m'n eigen schijt terug en dat is ook uitgekauwd.
ken je de film God Bless America?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:48 schreef niels0 het volgende:
[..]
Duidelijk VB. Het schiet wel elke dag door m'n hoofd.
Ik kan er slecht tegen dat mensen er weg mee komen, maar ik ga het niet doen.
Die heb ik nog niet gespeeld. Wellicht die dan maar eens kopen ergens.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Unity was fantastisch man, wat lul je.
goeie filmquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ken je de film God Bless America?
samen met Fight Club vormt deze film mijn totale identiteit en levensvisie.quote:
In mijn ogen AC2 all over again. Sneaken geeft je weer voordeel, vijanden zijn veel moeilijker van je af te slaan. Co-op missies. En dan hoe Parijs in elkaar steektquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:51 schreef voederbietel het volgende:
Die heb ik nog niet gespeeld. Wellicht die dan maar eens kopen ergens.
Hoe kan jij die gespeeld hebben zonder PS4 trouwens?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In mijn ogen AC2 all over again. Sneaken geeft je weer voordeel, vijanden zijn veel moeilijker van je af te slaan. Co-op missies. En dan hoe Parijs in elkaar steekt
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
samen met Fight Club vormt deze film mijn totale identiteit en levensvisie.
Ben nu MAHL aan het persifleren?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef voederbietel het volgende:
samen met Fight Club vormt deze film mijn totale identiteit en levensvisie.
Oke fuck jou ik ga hem NU downloaden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In mijn ogen AC2 all over again. Sneaken geeft je weer voordeel, vijanden zijn veel moeilijker van je af te slaan. Co-op missies. En dan hoe Parijs in elkaar steekt
quote:
Mijn broertje heeft een echte game pc. Dus ik heb op zijn pc gespeeld zodra hij er niet achter zat. Best sneu eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:53 schreef voederbietel het volgende:
Hoe kan jij die gespeeld hebben zonder PS4 trouwens?
Fight Club is een bazenfilm, een van mijn favorieten.quote:
alsof maal de diepgang heeft van God Bless America, laat staan Fight Clubquote:
wou dat ik zo'n broertje hadquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een echte game pc. Dus ik heb op zijn pc gespeeld zodra hij er niet achter zat. Best sneu eigenlijk.
quote:
Sorteer ze. Ik ben ook zo opruimerig. De eerste 3 dagen aan boord ben ik zooi van m'n collega aan het opruimen.quote:
Ben je weer aan boord?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Sorteer ze. Ik ben ook zo opruimerig. De eerste 3 dagen aan boord ben ik zooi van m'n collega aan het opruimen.![]()
Lekker hersenloos werk.
Echt sick he ;>quote:
welke boot zit je dan nielsquote:
dan maar naar de 40+ scquote:
ik mag overal heen, maar ik wil nietquote:
zou opslag vragenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd wat heb ik het druk man...niet gewend.
Moet eerst minder fokken van mijn baas, dan ziet ie wel.quote:
Wat een lul... steek hemquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet eerst minder fokken van mijn baas, dan ziet ie wel.
GA NOU EENS WERKEN. ANDERS LOONSVERLAGING NOOTMANSquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet eerst minder fokken van mijn baas, dan ziet ie wel.
Neem hem weer aan of ik verkracht je hondquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
Hier de baas van TARDIS., hij is zojuist ontslagen en heeft z'n account open laten staan.
Gr. de baas van TARDIS.
M'n hond?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Neem hem weer aan of ik verkracht je hond
quote:
Oké ik neem hem weer aan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als jij de ex-baas van Tardis bent wel ja
DAT IS ONMOGELIJK.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GA NOU EENS WERKEN. ANDERS LOONSVERLAGING NOOTMANS
GR GR
JE BAAS
Vind ik zielig.quote:
Ach beter dan lelijk van binnen zoals jij bentquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je je eigen kop wel eens gezien, makker?
Steek hem!quote:
Niet in zijn open wond pissenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek hem!
Steek hem in z'n strot en snij hem open tot hij gorgelend en spartelend op de vloer ligt kapot te gaan en z'n verontschuldigingen probeert aan te bieden. Die je niet accepteert en na nog even expres op z'n vingers te zijn gaan staan het pand verlaat. Alle vrijheid van de wereld!
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En geef hem zijn account terug, want jij post als een lul
hjbquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek hem!
Steek hem in z'n strot en snij hem open tot hij gorgelend en spartelend op de vloer ligt kapot te gaan en z'n verontschuldigingen probeert aan te bieden. Die je niet accepteert en na nog even expres op z'n vingers te zijn gaan staan het pand verlaat. Alle vrijheid van de wereld!
moet ik je stekenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DAT IS ONMOGELIJK.
[..]
Vind ik zielig.
[..]
Ach beter dan lelijk van binnen zoals jij bent
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek hem!
Ja, neem je kneuzenposse mee en ik vernietig jullie allemaal.quote:
Van wie, Niels?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:34 schreef niels0 het volgende:
Ik heb gedronken. Kreeg net op m'n kloten.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek hem!
1 keer snuiven en je hangt aan mijn neus, erwtquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, neem je kneuzenposse mee en ik vernietig jullie allemaal.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 keer snuiven en je hangt aan mijn neus, erwt
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:32 schreef deadprez het volgende:
ben nu al 3 dagen met een potje tegen matip bezig trouwens en het staat pas 2-1
Ik heet geen Teun.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 keer snuiven en je hangt aan mijn neus, erwt
Ik weet toch hoe je er uit ziet vriendquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je zou hardop gelachen hebben als je wist wat voor krielkip ik ben
gecondoleerdquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet toch hoe je er uit ziet vriend
hoe danquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet toch hoe je er uit ziet vriend
hey dat lijkt 2nutz welquote:
Wel depressief nu ik het heb afgekeken.quote:
hey dat lijkt matip welquote:
| Forum Opties | |