tr.quote:
Dat wordt mijn kloon:quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GODGLOEIENDETYFUSTARDISKAAPKUTFLIKKERHOMOGAYNICHT
Bekt lekker hequote:Op dinsdag 14 april 2015 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat wordt mijn kloon:
GodGloeiendeTyfusTARDIS.
je bent ook gewoon een tyfusmongoolquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat wordt mijn kloon:
GodGloeiendeTyfusTARDIS.
Dan doe ik wel KaapKutFlikkerHomoGayNichtquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat wordt mijn kloon:
GodGloeiendeTyfusTARDIS.
Kom op dat paintje vond je vast leuk.quote:
Geen zorgen Remqo ik vond het prachtig.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:19 schreef Remqo het volgende:
Kom op dat paintje vond je vast leuk.
Oh, ik schijn iets verzwegen te hebben
Heb je echt gedate met AdoraBelle.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kom op dat paintje vond je vast leuk.
Oh, ik schijn iets verzwegen te hebben
Ik zou je graag fysiek kapot willen maken maar ik weet dat je niet durft lafbekquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen zorgen Remqo ik vond het prachtig.Alleen TARDIS. maakt mij gewoon kapot. Ik kan er niet meer tegen.
Het zou een leuk item zijn voor op de radioquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen zorgen Remqo ik vond het prachtig.Alleen TARDIS. maakt mij gewoon kapot. Ik kan er niet meer tegen.
Joh, ik stomp je het trottoir in.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou je graag fysiek kapot willen maken maar ik weet dat je niet durft lafbek
Alsof je daar nog toe in staat bent na huilend met gebroken handjes geprobeerd hebben die tanden op te rapenquote:
Een date zal ik het niet noemen, gewoon een 1 op 1 meet op de comicbeurs in Haarlem.quote:
Kibbelingquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een date zal ik het niet noemen, gewoon een 1 op 1 meet op de comicbeurs in Haarlem.
Het was wat standjes aflopen en een bakje kibbeling eten na afloop, Adora moest weer verder.
De Rodeoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |