Beetje zelfkennis siert een mensquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar als ik er mijn walging over uitspreek zou het raar zijn als ik het zelf zou hebben gedaan. Dan walg ik van mezelf namelijk.
Zeg, als jij niet nog meer kraters in je hoofd wil hebben zou ik maar heel snel ophouden. Want anders ga ik er voor zorgen dat er wel hele diepe bij komen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beetje zelfkennis siert een mens
Haha. Ik ben een beter mensquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Owowowow djedje toch ouwe snoeperd
http://m.metronieuws.nl/e(...)eks-en-is-beter-mens
Dus tochquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Owowowow djedje toch ouwe snoeperd
http://m.metronieuws.nl/e(...)eks-en-is-beter-mens
Die andere artikelen van Djeez.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
Dus toch
Slet zwanger na gangbang 25 kerels
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg, als jij niet nog meer kraters in je hoofd wil hebben zou ik maar heel snel ophouden. Want anders ga ik er voor zorgen dat er wel hele diepe bij komen.
Ik zal er rekening mee houden. Maar meteoriet inslagen doen pijn makker. Dat zal ik je wel vertellen. Mijn vuist, jouw hoofd. BAM Meteoriet inslag.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
svp kaart van Mercurius aanhouden, ik ben bezig een schaalmodel te worden namelijk
Nee hoink. Ik schaam me kapot voor jou.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Quote je nu je moeder als ze weer eens met je in gesprek gaat?
Tot Bruce Willis op je vuist landt en hem verpulvert met een atoombomquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden. Maar meteoriet inslagen doen pijn makker. Dat zal ik je wel vertellen. Mijn vuist, jouw hoofd. BAM Meteoriet inslag.
Als Steve Buscemi meegaat vind ik het goed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Tot Bruce Willis op je vuist landt en hem verpulvert met een atoombom
Ik zal hem zo even polsenquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als Steve Buscemi meegaat vind ik het goed.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dus toch
Slet zwanger na gangbang 25 kerels
Blij dat je daar mee gestopt bent inderdaad. Niet dat je het verschil kon zien, maar toch.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik post inderdaad geen foto's van mijn halfstijve lul in een slip op twitter oke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:51 schreef remi1986 het volgende:
gvd wat is er aan de hand met mij?Is dat echt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het vervelende van een vleeslul inderdaad. Hij is altijd enorm. Nooit eens de kans om iemand te verrassen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
Blij dat je daar mee gestopt bent inderdaad. Niet dat je het verschil kon zien, maar toch.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:51 schreef remi1986 het volgende:
gvd wat is er aan de hand met mij?hacksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de kosten van mijn tip is met terugwerkende kracht gestegen
WCH zei al dat je verveeld en weinig verrast keek inderdaad.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is het vervelende van een vleeslul inderdaad. Hij is altijd enorm. Nooit eens de kans om iemand te verrassen.
Wat ben je rebels vandaag.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
WCH zei al dat je verveeld en weinig verrast keek inderdaad.
Cashen en stoppenquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja voor de lol wat geld gestort. Ik weet het echt ff niet meer
quote:
Leuk geprobeerd medewerker van Comeon.com.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja voor de lol wat geld gestort. Ik weet het echt ff niet meer
moet documenten opsturen, heb ik gedaan en dan laat ik uitbetalen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Cashen en stoppen
vakantie boeken
quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
Ga nu maar weer weg, ja? Je vriendjes zijn er niet.
feliquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moet documenten opsturen, heb ik gedaan en dan laat ik uitbetalen.
2nutz is mijn allerbeste BFF evah manquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Relaxed manquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moet documenten opsturen, heb ik gedaan en dan laat ik uitbetalen.
Dacht dat jij mijn vriendje was...quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga lekker naar ONZ man.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een klap van onverwachte hoek zeg... wow
Okayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |