ik wissel het af met geroosterde broodjes, panini's en croque monsieursquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:21 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Eet een week tosti's en het komt je de keel uit brother from another mother.
met mintquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laat je die eraf.
Maar ik zag een post over thee.
Hier is het greentea standaard.
ik drink geen bosvruchten thee? ;squote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef Catkiller het volgende:
Groene thee is ranzig, ik ga net zoals mijn beste vriendin op FOK! ook voor bosvruchten thee.
DIe heb jij nogal veel hè. Vingertje erin en spugen maarquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef hondebrokje het volgende:
That feelings wanneer je helemaal beu aan iets gegeten hebt waardoor je het een tijd nie meer aan kan zien.
Ja, of dutch Thea blend is ook lekker.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef Catkiller het volgende:
Groene thee is ranzig, ik ga net zoals mijn beste vriendin op FOK! ook voor bosvruchten thee.
Bedoelde mijn vrouwelijke bestie meloenwa :$quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik drink geen bosvruchten thee? ;s
zoete theequote:Op dinsdag 14 april 2015 00:26 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja, of dutch Thea blend is ook lekker.
Of fruit thee, of aardbeien.
Of of of
Neequote:Op dinsdag 14 april 2015 00:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doei
en vergeet niet
DON'T STOP
BELIEVING
Wijf.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:30 schreef niels0 het volgende:
Ik heb altijd deze in huis:
[ afbeelding ]
Voel je niks van hoor, aansteller.quote:
Groene theequote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef Catkiller het volgende:
Jawel hoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voel je niks van hoor, aansteller.
Ik wacht gewoon keurig af tot ze 18 isquote:
zag je wel fappen op tinychatquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon keurig af tot ze 18 is
Niet waar, mijn vriendin is nog net zo slap als toen ze 17 was hoor.quote:
bedankt voor de herinnering dat ik de serie Rectify nog moet kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt voor de rectificatie.
Fappen mag altijdquote:
bivakkeer al twee weken in haar voortuinquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:32 schreef Catkiller het volgende:
Als DjeDje hier serieus op Mortie in ging stond hij gisteren nog aan de deur bij haar zo hard zou hij lopen.
Nerdpost gespotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Die ken ik uit GTA Vquote:
Je bent zelf een zoetjequote:Op dinsdag 14 april 2015 00:34 schreef hondebrokje het volgende:
Wel 2 zoetjes
En alsnog vind ik hem best smerig
Dat is sowieso fout. Je moet het laten trekken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:35 schreef hondebrokje het volgende:
Weet je wel dompen met een theezakje in heet water..
Picsquote:
Ja bij een pot wel maar een kop doe ik gewoon snel dompen je weet toch geen geduld :$quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is sowieso fout. Je moet het laten trekken.
1) The insertion of one man's sack into another person's mouth. Used as a practical joke or prank, when performed on someone who is asleep, or as a sexual act.quote:
Maak tijd vrij dan ;squote:Op dinsdag 14 april 2015 00:36 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja bij een pot wel maar een kop doe ik gewoon snel dompen je weet toch geen geduld :$
Ben je nu vochtig geworden rond de anus?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
1) The insertion of one man's sack into another person's mouth. Used a practical joke or prank, when performed on someone who is asleep, or as a sexual act.
2) To have a man insert his scrotum into another person's mouth in the fashion of a teabag into a mug with an up/down (in/out) motion.
Bron: Urban dictionary
quote:
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:38 schreef hondebrokje het volgende:
RTL crime <3
CI
En
DI
M'n favo tv zenders
Lekker doden
Niet echt. Dan moet je toch meer gaan denken aan plompzakken in de poeperd zonder spuug.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je nu vochtig geworden rond de anus?
Gevorderde jongen zie ik al.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niet echt. Dan moet je toch meer gaan denken aan plompzakken in de poeperd zonder spuug.
En ik maar denken dat WCH al erg genoeg wasquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niet echt. Dan moet je toch meer gaan denken aan plompzakken in de poeperd zonder spuug.
vieze oude mannen SCquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat WCH al erg genoeg was
Het is dat ik me tussen de jonkies kan verschuilen met m'n jeugdige uiterlijkquote:
Vieze oude mannen en maagden SCquote:
Komt puur omdat ik pics van jou bekijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:43 schreef hondebrokje het volgende:
In de nacht over thee praten krijgt hoe dan ook een seksuele wending.
je ziet er idd erg jong uitquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is dat ik me tussen de jonkies kan verschuilen met m'n jeugdige uiterlijk
is dit nog steeds gericht aan mij, vuige klootzak?quote:
Weet niet, voel jij jezelf aangesproken dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
is dit nog steeds gericht aan mij, vuige klootzak?
Ik ben een gevaar voor de samenleving.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt puur omdat ik pics van jou bekijk.
JAquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet niet, voel jij jezelf aangesproken dan?
Schaakmat.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet niet, voel jij jezelf aangesproken dan?
Ik leer hier een hoopquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
En dan afkloppen op 'r voorhoofd. Zwaffelen heet dat.
Jij krijgt meer pussy dan deze hele SC bij elkaar, waarom zou je?quote:
Maar wel met een bazenhoedquote:
ik speel een typetje, weet je nogquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij krijgt meer pussy dan deze hele SC bij elkaar, waarom zou je?
Ja weet ik, zal het niet verder vertellen.quote:
is ons geheimquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja weet ik, zal het niet verder vertellen.
Cool, niet aan hzaw vertellen want dan is hij straks weer jaloers.quote:
Weet niet, ben nog niet bij met SHIELD. Zit nu allerlei dingen door elkaar te kijken. Schiet niet echt opquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is er alweer nieuwe ep?
Ik heb nog een ep got te gaan. Zieke veranderingen tov boek
Jaja staat op de lijst. Hoever ben jij met BSG?quote:
Ja dat begon met tea bagging.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:43 schreef hondebrokje het volgende:
In de nacht over thee praten krijgt hoe dan ook een seksuele wending.
Unsere Mutter, unsere Vater in plaats van die spleetogen tekenfilmpjes, bitchboi.quote:
je weet toch dat ik daar even mee gestopt wasquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:47 schreef MAHL het volgende:
Jaja staat op de lijst. Hoever ben jij met BSG?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Unsere Mutter, unsere Vater in plaats van die spleetogen tekenfilmpjes, bitchboi.
ik had hem net al gepostquote:
Sorry maar dat ga ik niet nog een keer luisterenquote:
Wel met een eervolle vermelding dat het van jou was, bedankt dat je mijn paintje gebruikt hebquote:
Terecht ook welquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry maar dat ga ik niet nog een keer luisteren
Jouw paints zijn sobersoquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel met een eervolle vermelding dat het van jou was, bedankt dat je mijn paintje gebruikt heb
Ik begrijp het al te goedquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee maar ik meen het ook dat ik dat voor hem sneu zou vinden.
leuke remakequote:
Gelukkig maak je je kenbaar in de DM's die je verstuurtquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:14 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
leuke remake
Gelukkig nog steeds niet herkenbaar
maar ik ben er toch?quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga er vandoor, in de nacht in een topic met mapima zitten
nee bedankt
Watje.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga er vandoor, in de nacht in een topic met mapima zitten
nee bedankt
...quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig maak je je kenbaar in de DM's die je verstuurt
Nou oke, of we er gelukkig van worden is ook een tweede.quote:
[...]quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou oke, of we er gelukkig van worden is ook een tweede.
Komt er nog een diss over mij?quote:
Spannend, ik hou van verrassingenquote:
kijk op staatwoordenboekquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:32 schreef niels0 het volgende:
What the heck is een diss?
Misschien ben ik wel een ouwe lul, maar ik begrijp de taal niet meer van de jeugd.
Ik ben ook niet bekend met de straattaal, maar dissen is het uitlulllen of afkraken van iemand, zover ik weet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:32 schreef niels0 het volgende:
What the heck is een diss?
Misschien ben ik wel een ouwe lul, maar ik begrijp de taal niet meer van de jeugd.
Dissen is een oud gezegde volgens mij. Ik begreep niet wat een diss was.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bekend met de straattaal, maar dissen is het uitlulllen of afkraken van iemand, zover ik weet.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:39 schreef Remqo het volgende:
Bijvoorbeeld bij Kaola Boeler denk ik altijd aan dit:
Koala:
[ afbeelding ]
en Bouli
[ afbeelding ]
Vanmiddag al geslapen. Ik ben er nog wel even.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:39 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik dacht dat alle FOK!kers nu wel zouden slapen. Blijkbaar had ik het mis.
Ik ben sws een avondmens, maar jij ook hierquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:39 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik dacht dat alle FOK!kers nu wel zouden slapen. Blijkbaar had ik het mis.
Ik heb vanmiddag ook geslapen. Of nouja, in slaap gevallen. Maar ik ben toch best wel moe nu hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vanmiddag al geslapen. Ik ben er nog wel even.
Ik ben ook wel een avondmens, maar ik denk dat we zo langzamerhand wel de nacht ingeslopen zijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben sws een avondmens, maar jij ook hier
Nogal van het pad af hier. Vanaf morgen maar weer 'ns acclimatiseren.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook geslapen. Of nouja, in slaap gevallen. Maar ik ben toch best wel moe nu hoor.
[..]
Ik ben ook wel een avondmens, maar ik denk dat we zo langzamerhand wel de nacht ingeslopen zijn.
En ja, ik dacht ik kom hier eens even kijken. Het was rustig hier.
Soms voel ik me net Graaf Dracula, een echte Fok! autist kan niet tegen zonlicht.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:43 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben ook wel een avondmens, maar ik denk dat we zo langzamerhand wel de nacht ingeslopen zijn.
En ja, ik dacht ik kom hier eens even kijken. Het was rustig hier.
Succes. Vroeg opstaan is gewoon fysiek onmogelijk bij mij.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nogal van het pad af hier. Vanaf morgen maar weer 'ns acclimatiseren.
Lekker vroeg opstaan enzo. 10 uur saafs maffen.
Nou, Graaf Dracula was een stuk minder knap hoor, als ik Google Afbeeldingen mag geloven.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms voel ik me net Graaf Dracula, een echte Fok! autist kan niet tegen zonlicht.
Op wat mapima-struggles na is het vrij rustig.
sowieso is de nachtploeg weinig aanwezig de laatste tijd.
Vroeg opstaan niks voor jou?quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Succes. Vroeg opstaan is gewoon fysiek onmogelijk bij mij.
[..]
Nou, Graaf Dracula was een stuk minder knap hoor, als ik Google Afbeeldingen mag geloven.
En ach ja, zij moet ook wat te doen hebben. Wel vermakelijk soms.
De nachtploeg? Wie zijn dat dan?
Ik moet het ook maar hebben van m'n jonge look.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Succes. Vroeg opstaan is gewoon fysiek onmogelijk bij mij.
[..]
Nou, Graaf Dracula was een stuk minder knap hoor, als ik Google Afbeeldingen mag geloven.
En ach ja, zij moet ook wat te doen hebben. Wel vermakelijk soms.
De nachtploeg? Wie zijn dat dan?
Wat is jouw leeftijd dan eigenlijk Remloos?quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar hebben van m'n jonge look.
Meestal zijn deadprez en mortaxx en nog een aantal anderen op het late uur aanwezig
Nee, ik vind dat echt niks. Helemaal niet als het dan nog donker is, zo deprimerend. Dan voel ik me de rest van de dag helemaal down. Ik kan daar echt niet tegen. Ik functioneer dan weer uitstekend in de avond en nachtquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vroeg opstaan niks voor jou?
Ik vind het juist heerlijk om de zon op te zien komen.
Ach. Iedereen z'n ding. Ik ben een ochtendmens. Anderen weer avond.
Uiterlijk vervaagt met de jaren, maar gelukkig heb je ook een heel leuk innerlijkquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar hebben van m'n jonge look.
Meestal zijn deadprez en mortaxx en nog een aantal anderen op het late uur aanwezig
ey niet zo bijdehandquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wat is jouw leeftijd dan eigenlijk Remloos?
Sorry. Ik had een maat die heette Remco, maar we noemden hem Remloos. Hij is wel goed terechtgekomen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
ey niet zo bijdehand![]()
Maar ik word over een maandje 33
Het is je vergeven, mijn broertje heet ook Niels, die ik altijd Nelis noemquote:Op dinsdag 14 april 2015 02:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Sorry. Ik had een maat die heette Remco, maar we noemden hem Remloos. Hij is wel goed terechtgekomen.
M'n geuzennaam is Nelis Makrelis. Ik ben gedoopt door Neptunus. Neptunus-ritueel wel 'ns van gehoord?quote:Op dinsdag 14 april 2015 02:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is je vergeven, mijn broertje heet ook Niels, die ik altijd Nelis noem
quote:Het Neptunusritueel is het wereldwijd voorkomende gebruik van zeelieden dat wordt uitgevoerd wanneer een bemanningslid of een passagier voor de eerste maal de evenaar oversteekt.
Er zijn verschillende vormen van dit ritueel, voorkomende varianten zijn onder meer dat een dopeling door een (verklede) Neptunus wordt gereinigd, nadat deze is ingesmeerd met allerhande smurrie. Vervolgens krijgt men een aan zee of weer gerelateerde bijnaam en vaak ook een oorkonde. In de angelsaksische maritieme traditie neemt het ervaren, maar lagere rangs personeel voor een dag en een avond de rol van het officierskorps over, gevolgd door een ritueel waarbij koning Neptunus en zijn hof de nieuwelingen aan een reeks beproevingen onderwerpt. Deze beproevingen waren voorheen tamelijk ruig van karakter, maar zijn tegenwoordig door de autoriteiten enigszins ingeperkt.
Het Neptunusritueel is een initiatierite, maar geen doop in de religieuze zin des woords. Men kan het als een vorm van ontgroening beschouwen. Het gebruik stamt uit de tijd van de ontdekkingsreizen van de Portugezen, die bij het overschrijden van de gevreesde equator hun moed en geloof wilden versterken met behulp van een doop. Voor de reizen van de Portugezen heerste in Europa het bijgeloof dat het gebied van de equator te heet zou zijn om te bewonen of te doorkruisen, en dat iedere tocht naar het zuidelijk halfrond een dodelijke afloop zou kennen.
In de koopvaardij is dit ritueel enigszins in onbruik geraakt, maar wordt tegenwoordig vooral als vermaak gezien en is vooral op cruiseschepen populair. Bij de marine is het ook nog een gangbaar gebruik.
Ook belangrijk, soms ben ik even te lief naar mensen toe, hoewel ik hier op FOK ook een karikatuur van mezelf begin te maken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 02:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Uiterlijk vervaagt met de jaren, maar gelukkig heb je ook een heel leuk innerlijk.
Dat vertelde je laatst ook.quote:Op dinsdag 14 april 2015 02:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
M'n geuzennaam is Nelis Makrelis. Ik ben gedoopt door Neptunus. Neptunus-ritueel wel 'ns van gehoord?
Koosnaam is Nielsepiels.
[..]
Oh, dat herken ik ook wel. Maar daarbij ben ik vaak ook te goed van vertrouwen of geef ik teveel kansen. Vandaar dat ik nu even zoiets heb van: ik voeg niemand meer toe op Facebook. En tot nu toe lijkt dat te helpen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 02:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ook belangrijk, soms ben ik even te lief naar mensen toe, hoewel ik hier op FOK ook een karikatuur van mezelf begin te maken.
Wat uiterlijk betreft, ik ga lang jong mee, maar ik vrees dat ik wakker wordt met een kop vol rimpels en een grijze pruik op m'n bol
Ik durf het wel weer aan, zeg het maar.quote:Op dinsdag 14 april 2015 02:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat herken ik ook wel. Maar daarbij ben ik vaak ook te goed van vertrouwen of geef ik teveel kansen. Vandaar dat ik nu even zoiets heb van: ik voeg niemand meer toe op Facebook. En tot nu toe lijkt dat te helpen.
Maare... is het al tijd voor ons tweede afspraakje?.
Yayquote:Op dinsdag 14 april 2015 02:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik durf het wel weer aan, zeg het maar.
Met Remqo was het ook erg leuk. Alleen was ik nogal zenuwachtig en klapte ik een beetje dichtquote:Op dinsdag 14 april 2015 02:14 schreef niels0 het volgende:
Internet-daten. 2 keer gedaan. Was in beide gevallen leuk.
Is goed hoor, we bespreken het nog.quote:Op dinsdag 14 april 2015 02:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Yay. Bespreken we verder wel even buiten dit topic om
.
[..]
Met Remqo was het ook erg leuk. Alleen was ik nogal zenuwachtig en klapte ik een beetje dicht.
Keep it up!quote:Op dinsdag 14 april 2015 02:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Yay. Bespreken we verder wel even buiten dit topic om
.
[..]
Met Remqo was het ook erg leuk. Alleen was ik nogal zenuwachtig en klapte ik een beetje dicht.
Wow, ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 14 april 2015 02:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is goed hoor, we bespreken het nog.
De comic-beurs in Haarlem was leuk
je bent ook de enige die ik gemeet heb
Komt goed. Ik had daarna nog iets gepland met wat vriendinnen (bbq van cod meidenteam), en dat hielp ook niet echt mee qua zenuwen. Achteraf dus niet zo handig geweest om die twee dingen op één dag te plannen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 02:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Keep it up!
Ik was vroeger supernerveus altijd in de omgang met vrouwen. Gaat stukken beter de laatste tijd.
Gewoon lekker ontspannen.
Zeg nou zelf, ik ging gekleed als het poppetje in de paints, bruin leren jasje, grijs shirtje en spijkerbroekquote:Op dinsdag 14 april 2015 02:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow, ik voel me vereerd.
[..]
Komt goed. Ik had daarna nog iets gepland met wat vriendinnen (bbq van cod meidenteam), en dat hielp ook niet echt mee qua zenuwen. Achteraf dus niet zo handig geweest om die twee dingen op één dag te plannen.
Wees gewoon jezelf. Da's altijd het beste.quote:Op dinsdag 14 april 2015 02:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, ik ging gekleed als het poppetje in de paints, bruin leren jasje, grijs shirtje en spijkerbroek
Verder was ik relaxt in houding, bijten doe ik niet
Ja, kloptquote:Op dinsdag 14 april 2015 02:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, ik ging gekleed als het poppetje in de paints, bruin leren jasje, grijs shirtje en spijkerbroek
Trustequote:Op dinsdag 14 april 2015 02:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik was toen zo zenuwachtig dat ik dat niet eens doorhad
.
Anyway, het lijkt me leuk om je weer eens te zien.
Ik denk dat ik nu maar mijn bed in duik, want mijn ogen vallen dicht nu.
Slaap lekker allemaal.
Be yourself no matter what they sayquote:Op dinsdag 14 april 2015 02:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wees gewoon jezelf. Da's altijd het beste.
Ik ga maar 'ns ff een serie opzetten. Star Trek what else?quote:
Ik tik m'n laatste pilsje weg en dan is het ook doei wereldquote:Op dinsdag 14 april 2015 02:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ga maar 'ns ff een serie opzetten. Star Trek what else?
Tot morrege.
Zal weer op de helft in slaap vallen denk ik. Zien we dan wel.
Lekker werke zeker zo? Ik mag ook weer aan de bak. Ik heb nog even. Paar weekies.quote:
M'n ogen zijn nog steeds aan het tranen en rood enzoquote:Op dinsdag 14 april 2015 05:25 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lekker werke zeker zo? Ik mag ook weer aan de bak. Ik heb nog even. Paar weekies.
Gaan we weer lekker knallen. Poen binnenharken.
Goed zo Eend. Ik wil toch ook weer gaan werken. Ik mis het een beetje.quote:Op dinsdag 14 april 2015 05:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
M'n ogen zijn nog steeds aan het tranen en rood enzo
Ja lekker werken toch. Hoort erbij.
kwaliteitquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Unsere Mutter, unsere Vater in plaats van die spleetogen tekenfilmpjes, bitchboi.
Ligt aan sector hequote:Op dinsdag 14 april 2015 05:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Goed zo Eend. Ik wil toch ook weer gaan werken. Ik mis het een beetje.
Wat ik niet snap is dat er zat mensen zijn die geen baan kunnen krijgen.
Ik kan me echter doodwerken als ik dat zou willen en zo goedkoop ben ik niet. Vrij duur zelfs.
niels0 kon gewoon even niet om z'n eigen awesomeness heen denk ikquote:
maar het is aprilquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Alleen mensen die meiraap eten zijn awesome
quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:21 schreef Aberella het volgende:
Ho Remqo en Adorabelle hebben gemeet zonder ons een verslag te brengen
ik zou dit ook verzwijgen als ik remqo wasquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:21 schreef Aberella het volgende:
Ho Remqo en Adorabelle hebben gemeet zonder ons een verslag te brengen
quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou dit ook verzwijgen als ik remqo was
[..]
Heldquote:Op dinsdag 14 april 2015 02:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Is hier iets van een origineel van? Ik heb echt totaal geen idee wat hier gaande is.quote:
[..]
Eerlijk is eerlijk, je bent een goede maat, maar ik vind je wel echt minder na die zieke diss.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben nog wat klappen aan het verwerken van die diss.
Volkomen terecht.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, je bent een goede maat, maar ik vind je wel echt minder na die zieke diss.
Ik weet waar je woont TARDIS. Ik heb er wel wat geld voor over om naar Breda te komen en je mond kennis te laten maken met de stoeprand, jochie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
Eerlijk is eerlijk, je bent een goede maat, maar ik vind je wel echt minder na die zieke diss.
Kom dan. Kom huilen over je gevoelens met een glas rode wijn dan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet waar je woont TARDIS. Ik heb er wel wat geld voor over om naar Breda te komen en je mond kennis te laten maken met de stoeprand, jochie.
En jouw mooie gezichtje zal ik ook eens een makeover geven. Kun je gelijk aan de slag in de Notre Dame.quote:
Ik ga die rooie wijn anaal bij je inbrengen, kakker.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom dan. Kom huilen over je gevoelens met een glas rode wijn dan.
Sukkel
American History Xquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet waar je woont TARDIS. Ik heb er wel wat geld voor over om naar Breda te komen en je mond kennis te laten maken met de stoeprand, jochie.
Ik zou je willen wurgen met je eigen snor maar ik wil je fragiele vlas op je bovenlip niet permanent beschadigen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ga die rooie wijn anaal bij je inbrengen, kakker.
PICSquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ga die rooie wijn anaal bij je inbrengen, kakker.
HEB JE WAT JE WIL NU.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:31 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou je willen wurgen met je eigen snor maar ik wil je fragiele vlas op je bovenlip niet permanent beschadigen.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Huhu
Een josti met een tosti
huhu
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HEB JE WAT JE WIL NU.
Ik ga eventjes huilen. Kutlul.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:36 schreef hoink581 het volgende:
JIJ ZOU JE EIGEN SCHAAMHAAR NOG OP JE BOVENLIP PLAKKEN MET SECONDE LIJM OM ZO TE ZIJN ALS IK.
IK HAAT JE TARDIS. IK HAAT JE.
Zeg je nou dat je snor eigenlijk gelijmd schaamhaar is?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:36 schreef hoink581 het volgende:
JIJ ZOU JE EIGEN SCHAAMHAAR NOG OP JE BOVENLIP PLAKKEN MET SECONDE LIJM OM ZO TE ZIJN ALS IK.
IK HAAT JE TARDIS. IK HAAT JE.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je snor eigenlijk gelijmd schaamhaar is?
Het woordje NOG geeft aan dat ik het zelf niet zou doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zeg je nou dat je snor eigenlijk gelijmd schaamhaar is?
Nee dat woordje geeft aan dat hij dat zelfs zou doen...quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het woordje NOG geeft aan dat ik het zelf niet zou doen.
Maar als ik er mijn walging over uitspreek zou het raar zijn als ik het zelf zou hebben gedaan. Dan walg ik van mezelf namelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nee dat woordje geeft aan dat hij dat zelfs zou doen...
Beetje zelfkennis siert een mensquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar als ik er mijn walging over uitspreek zou het raar zijn als ik het zelf zou hebben gedaan. Dan walg ik van mezelf namelijk.
Zeg, als jij niet nog meer kraters in je hoofd wil hebben zou ik maar heel snel ophouden. Want anders ga ik er voor zorgen dat er wel hele diepe bij komen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beetje zelfkennis siert een mens
Haha. Ik ben een beter mensquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Owowowow djedje toch ouwe snoeperd
http://m.metronieuws.nl/e(...)eks-en-is-beter-mens
Dus tochquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Owowowow djedje toch ouwe snoeperd
http://m.metronieuws.nl/e(...)eks-en-is-beter-mens
Die andere artikelen van Djeez.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
Dus toch
Slet zwanger na gangbang 25 kerels
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg, als jij niet nog meer kraters in je hoofd wil hebben zou ik maar heel snel ophouden. Want anders ga ik er voor zorgen dat er wel hele diepe bij komen.
Ik zal er rekening mee houden. Maar meteoriet inslagen doen pijn makker. Dat zal ik je wel vertellen. Mijn vuist, jouw hoofd. BAM Meteoriet inslag.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
svp kaart van Mercurius aanhouden, ik ben bezig een schaalmodel te worden namelijk
Nee hoink. Ik schaam me kapot voor jou.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Quote je nu je moeder als ze weer eens met je in gesprek gaat?
Tot Bruce Willis op je vuist landt en hem verpulvert met een atoombomquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden. Maar meteoriet inslagen doen pijn makker. Dat zal ik je wel vertellen. Mijn vuist, jouw hoofd. BAM Meteoriet inslag.
Als Steve Buscemi meegaat vind ik het goed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Tot Bruce Willis op je vuist landt en hem verpulvert met een atoombom
Ik zal hem zo even polsenquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als Steve Buscemi meegaat vind ik het goed.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dus toch
Slet zwanger na gangbang 25 kerels
Blij dat je daar mee gestopt bent inderdaad. Niet dat je het verschil kon zien, maar toch.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik post inderdaad geen foto's van mijn halfstijve lul in een slip op twitter oke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:51 schreef remi1986 het volgende:
gvd wat is er aan de hand met mij?Is dat echt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het vervelende van een vleeslul inderdaad. Hij is altijd enorm. Nooit eens de kans om iemand te verrassen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
Blij dat je daar mee gestopt bent inderdaad. Niet dat je het verschil kon zien, maar toch.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:51 schreef remi1986 het volgende:
gvd wat is er aan de hand met mij?hacksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de kosten van mijn tip is met terugwerkende kracht gestegen
WCH zei al dat je verveeld en weinig verrast keek inderdaad.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is het vervelende van een vleeslul inderdaad. Hij is altijd enorm. Nooit eens de kans om iemand te verrassen.
Wat ben je rebels vandaag.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
WCH zei al dat je verveeld en weinig verrast keek inderdaad.
Cashen en stoppenquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja voor de lol wat geld gestort. Ik weet het echt ff niet meer
quote:
Leuk geprobeerd medewerker van Comeon.com.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja voor de lol wat geld gestort. Ik weet het echt ff niet meer
moet documenten opsturen, heb ik gedaan en dan laat ik uitbetalen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Cashen en stoppen
vakantie boeken
quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
Ga nu maar weer weg, ja? Je vriendjes zijn er niet.
feliquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moet documenten opsturen, heb ik gedaan en dan laat ik uitbetalen.
2nutz is mijn allerbeste BFF evah manquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Relaxed manquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moet documenten opsturen, heb ik gedaan en dan laat ik uitbetalen.
Dacht dat jij mijn vriendje was...quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga lekker naar ONZ man.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een klap van onverwachte hoek zeg... wow
Okayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |