Kom dan. Kom huilen over je gevoelens met een glas rode wijn dan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet waar je woont TARDIS. Ik heb er wel wat geld voor over om naar Breda te komen en je mond kennis te laten maken met de stoeprand, jochie.
En jouw mooie gezichtje zal ik ook eens een makeover geven. Kun je gelijk aan de slag in de Notre Dame.quote:
Ik ga die rooie wijn anaal bij je inbrengen, kakker.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom dan. Kom huilen over je gevoelens met een glas rode wijn dan.
Sukkel
American History Xquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet waar je woont TARDIS. Ik heb er wel wat geld voor over om naar Breda te komen en je mond kennis te laten maken met de stoeprand, jochie.
Ik zou je willen wurgen met je eigen snor maar ik wil je fragiele vlas op je bovenlip niet permanent beschadigen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ga die rooie wijn anaal bij je inbrengen, kakker.
PICSquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ga die rooie wijn anaal bij je inbrengen, kakker.
HEB JE WAT JE WIL NU.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:31 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou je willen wurgen met je eigen snor maar ik wil je fragiele vlas op je bovenlip niet permanent beschadigen.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Huhu
Een josti met een tosti
huhu
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HEB JE WAT JE WIL NU.
Ik ga eventjes huilen. Kutlul.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:36 schreef hoink581 het volgende:
JIJ ZOU JE EIGEN SCHAAMHAAR NOG OP JE BOVENLIP PLAKKEN MET SECONDE LIJM OM ZO TE ZIJN ALS IK.
IK HAAT JE TARDIS. IK HAAT JE.
Zeg je nou dat je snor eigenlijk gelijmd schaamhaar is?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:36 schreef hoink581 het volgende:
JIJ ZOU JE EIGEN SCHAAMHAAR NOG OP JE BOVENLIP PLAKKEN MET SECONDE LIJM OM ZO TE ZIJN ALS IK.
IK HAAT JE TARDIS. IK HAAT JE.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je snor eigenlijk gelijmd schaamhaar is?
Het woordje NOG geeft aan dat ik het zelf niet zou doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zeg je nou dat je snor eigenlijk gelijmd schaamhaar is?
Nee dat woordje geeft aan dat hij dat zelfs zou doen...quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het woordje NOG geeft aan dat ik het zelf niet zou doen.
Maar als ik er mijn walging over uitspreek zou het raar zijn als ik het zelf zou hebben gedaan. Dan walg ik van mezelf namelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nee dat woordje geeft aan dat hij dat zelfs zou doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |