dat is french toast tochquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:19 schreef DjeDje het volgende:
Toast met boter suiker en kaneel is ook goddelijk
je moet ook niet met lasers in je oog schijnen, mafkees.quote:
ik geloofde jullie echtquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
je moet ook niet met lasers in je oog schijnen, mafkees.
ja sorry nog manquote:
ingrediënt 1: hamquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zodra ik koelkast heb ga ik hem volpleuren met tosti ingredienten
wentelteefjes zijn datquote:
...Waarom heb je geen koelkast?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja wentelteefjes is french toast.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Is dat geen wentelteefjes? Ik weet niet. Ik noem het toats met boter en kaneelsuiker.
Eet een week tosti's en het komt je de keel uit brother from another mother.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kaneel met slagroom en appel op een pannekoek is ook redelijk goddelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Is dat geen wentelteefjes? Ik weet niet. Ik noem het toats met boter en kaneelsuiker.
Oh dat, dat is wel lekker, maar zo'n janboel altijd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik hoef geen slagroom.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kaneel met slagroom en appel op een pannekoek is ook redelijk goddelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |