Dan is het wel beter inderdaad. Ik heb dat ook. Maar ligt er ook aan hoe ik me voel op het moment dat ik in de spiegel kijk hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik let wel op wat ik eet. Het is niet zo dat ik ongezonde dingen helemaal niet eet, maar ik heb slechte genen. Aanleg om aan te komen en afvallen gaat lastig.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:04 schreef MAHL het volgende:
R&P / Te aardig zijn
Echt werkelijk waar kan deze gast niet gewoon een ban krijgen
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:04 schreef MAHL het volgende:
Je gaat 'm missen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:04 schreef MAHL het volgende:
R&P / Te aardig zijn
dit is waar.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, Catkiller die een club wil oprichten en jou niet wil uitnodigen. Dat is kinderachtig.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoink grijpt naar z'n joystick om de diss
[ afbeelding ]
Inderdaad, niks mis met onsquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb veel met drentenaren gewerkt. Prima volk.
Ik neem het even mee naar achterquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:04 schreef MAHL het volgende:
R&P / Te aardig zijn
M'n ouders hebben het ook. Maarja zware botten kan ookquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je stofwisseling zou ik niet je slechte genen noemen
[ afbeelding ]
quote:
Nou. Ik zou ze niet irl gebruiken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
FOK! helpt echt mee met mijn hosselskills
In de ochtend altijd beter dan 's avondsquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan is het wel beter inderdaad. Ik heb dat ook. Maar ligt er ook aan hoe ik me voel op het moment dat ik in de spiegel kijk hoor.
Al enig resultaat geboekt?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Precies, dat maakt niet zo heel veel uitquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Er woont zoveel dom volk dat is niet gezond. Al is dat misschien iets waar heel Nederland mee kampt.
Arbeiders net als rotterdammers. We worden met opgestroopte mouwen geboren.quote:
Sowieso! Nog net voordat het licht wordt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:07 schreef ntm het volgende:
[..]
In de ochtend altijd beter dan 's avonds
wat? maar ik heb al mijn succesvolle FOK! hosselzinnetjes opgeschreven en ik oefen ze iedere dag voor de spiegelquote:
nee, dan moet ik het huis verlatenquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Al enig resultaat geboekt?
Ok.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Arbeiders net als rotterdammers. We worden met opgestroopte mouwen geboren.
Drentenaren werkvolk. Zo zien we dat graag in R'dam.
de nadaquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Echt hoor. 2 keer onder een platform-supervisor gewerkt die daar vandaan komt, totaal 3 jaar. Ik heb een tijd voor de NAM gewerkt. Die liep echt voorop. Die voelde zich nergens te goed voor. Heb ik veel respect voor.quote:
Graag.quote:
Ananas.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Met ananas en ketchup.
Graag over 10min hier. Dank
ben ik de enige die gewoon kaas en ham op een tosti doet en niets anders? mensen met hun rare sauzen altijdquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Met ananas en ketchup.
Deze man.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben ik de enige die gewoon kaas en ham op een tosti doet en niets anders? mensen met hun rare sauzen altijd
Gewoon curry tochquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben ik de enige die gewoon kaas en ham op een tosti doet en niets anders? mensen met hun rare sauzen altijd
een breezer ananas 🍍 kun je krijgenquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Met ananas en ketchup.
Dat is lekkerquote:
Met ananas idd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
hoe een tosti hoort te zijn
[ afbeelding ]
Lijkt net een ananas..quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die van mij er toch lekkerder uitzien.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
skkltjjquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
dat is french toast tochquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:19 schreef DjeDje het volgende:
Toast met boter suiker en kaneel is ook goddelijk
je moet ook niet met lasers in je oog schijnen, mafkees.quote:
ik geloofde jullie echtquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
je moet ook niet met lasers in je oog schijnen, mafkees.
ja sorry nog manquote:
ingrediënt 1: hamquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zodra ik koelkast heb ga ik hem volpleuren met tosti ingredienten
wentelteefjes zijn datquote:
...Waarom heb je geen koelkast?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja wentelteefjes is french toast.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Is dat geen wentelteefjes? Ik weet niet. Ik noem het toats met boter en kaneelsuiker.
Eet een week tosti's en het komt je de keel uit brother from another mother.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kaneel met slagroom en appel op een pannekoek is ook redelijk goddelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Is dat geen wentelteefjes? Ik weet niet. Ik noem het toats met boter en kaneelsuiker.
Oh dat, dat is wel lekker, maar zo'n janboel altijd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik hoef geen slagroom.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kaneel met slagroom en appel op een pannekoek is ook redelijk goddelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |