abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2015 @ 20:21:38 #1
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_151657333
Ik ben te aardig. Een pleaser. Ik kom niet voor mezelf op, zeker niet wanneer mensen over mijn grenzen heengaan.

Vandaag bijvoorbeeld:
- hebben mijn huisgenootjes, na meerdere dagen constant gezeikt te hebben, en me er meerdere dagen voor wakker gemaakt te hebben, mijn auto geleend. Ze hebben een koelkast met feta schimmel weggebracht. De schimmel zit nu in mijn bekleding, het stinkt als een malle, en ik krijg het niet weg. Het ding moet voor 200 euro professioneel gereinigd worden. Als ik daar iets over zeg zeik ik.

- hadden we een huisvergadering. Het onderwerp zou zijn zeggen dat 1 huisgenootje teveel drama maakt. Ik werd helemaal afgezeken. Dat was makkelijker. Dat ik mijn shampoo in de douche had laten liggen was een groter probleem dan de schimmel in mijn auto. Die vergadering zou een half uur duren omdat ik een afspraak had. Het heeft 3 uur geduurd, omdat ze mijn grenzen constant pushen. Nu zit ik hardstikke in de problemen.

- telkens als ik mijn punt probeer te maken wordt ik niet serieus genomen. Ik zeik en vanalles. Ga ik door met mijn punt dan gaan ze schreeuwen. Dus please ik ze meer om de makkelijkste weg in te slaan.

Maar zo offer ik wel mijn eigen geluk op. Ik voel me rot zodat zij dat niet hoeven te doen.

In mijn privé leven probeer ik alle negatieve mensen te dumpen. Mijn leven is daar echt veel beter op geworden. Telkens als ik op vakantie ging belde mijn hippie broer boos op om me een schuldgevoel over het milieu aan te praten. Nu neem ik niet meer op. Ook niet als hij iets nodig heeft. Doeeei.

Het is gewoon heel kut bij mensen die tegen je zin in in je leven zitten. Die kan je niet dumpen. Die mensen blijven een negatieve factor in je leven.

Hoe los je dat op? Hoe heb je schijt aan de emoties van anderen? Soms is dat nodig maar ik vind het heel lastig...

Het kutste is ook dat ik chagrijnig wordt en dus ook naar ben naar aardige, goede, fijne mensen.
  maandag 13 april 2015 @ 20:23:54 #2
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_151657435
Als erkenning zou krijgen is het helemaal niet erg. Maar het is ontzettend kut dat iedereen emotioneel wordt wanneer je 1 keer iemand niet helpt... Omdat het gewoon niet kan...
  maandag 13 april 2015 @ 20:26:53 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_151657579
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 20:23 schreef NieuweNier het volgende:
Als erkenning zou krijgen is het helemaal niet erg. Maar het is ontzettend kut dat iedereen emotioneel wordt wanneer je 1 keer iemand niet helpt... Omdat het gewoon niet kan...
nou en. Fuck hun.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 13 april 2015 @ 20:27:07 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151657589
Ik lees helemaal geen voorbeelden dat je te aardig bent.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 13 april 2015 @ 20:44:55 #5
439880 Obamamamamama
Never say never 'Justin B
pi_151658476
Zoek hulp als je niet zelf uit komt.
  maandag 13 april 2015 @ 20:46:37 #6
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_151658573
Zodra je het geld binnen hebt ga je verhuizen. Dat lijkt mij de beste oplossing.

Sowieso vind ik het een extreem overdreven aanklacht dat jij je shampoo in de douche laat liggen.
  maandag 13 april 2015 @ 20:48:03 #7
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_151658646
Ik vind het wel knap TS, dat je zó open bent over dat het even niet gaat zoals je wil.

Vraagje: als ik je pohi even snel zie, dan valt me op dat je zelf veel topics opent, maar heel weinig in andermans topics reageert. Dat komt op mij over als dat je weinig aandacht voor anderen en de behoeftes van anderen hebt. Ondanks dat je zegt dat je 'te aardig' bent.

Ga eens na of mijn indruk kan kloppen.
pi_151658962
Wees eens lief tegen TS mensen, hij heeft ook gevoelens en emoties.
ADHD-C
pi_151659219
Ja, dump iedereen.
Gooi je telefoon ook weg, helemaal niet nodig.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
  maandag 13 april 2015 @ 21:03:45 #10
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_151659390
Je bent niet 'lief' of 'aardig' maar goed gek wanneer iemand jouw auto leent, daar een enorme smeerboel van maakt, en jij dat vervolgens tolereert laat staan zelf schoon gaat zitten maken.
  maandag 13 april 2015 @ 21:04:39 #11
395284 tetouaribo
expectations
pi_151659448
Zijn vaak rolpatronen die op een gegeven moment ontstaan. Zoals je het uitlegt kom je op me over als de bitch van de groep. Tijd om daar wat aan te doen. Lees wat hoe je assertiever wordt.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_151659460
Waar ben je dan aardig in dit hele verhaal?
  Milf maandag 13 april 2015 @ 21:10:43 #13
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_151659778
Heb je al eens gedacht aan een assertiviteitscursus? Dan leer je je grenzen aangeven.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf maandag 13 april 2015 @ 21:11:22 #14
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_151659816
Tussen geen nee durven zeggen en te aardig zijn zit nogal een verschil trouwens.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_151659870
Dat je dat reinigen van die schimmel accepteert en dat zeiken over de shampoo. Wat voor debielen zijn dat.
Niet Fokken met mij.
pi_151659956
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 21:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dat je dat reinigen van die schimmel accepteert en dat zeiken over de shampoo. Wat voor debielen zijn dat.
Gewoon standaard mensen waarvan er al zoveel rondlopen :)
pi_151660290
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 20:21 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ben te aardig. Een pleaser. Ik kom niet voor mezelf op, zeker niet wanneer mensen over mijn grenzen heengaan.
Dat is je probleem en oplossing ineen.

quote:
Vandaag bijvoorbeeld:
- hebben mijn huisgenootjes, na meerdere dagen constant gezeikt te hebben, en me er meerdere dagen voor wakker gemaakt te hebben, mijn auto geleend. Ze hebben een koelkast met feta schimmel weggebracht. De schimmel zit nu in mijn bekleding, het stinkt als een malle, en ik krijg het niet weg. Het ding moet voor 200 euro professioneel gereinigd worden. Als ik daar iets over zeg zeik ik.

Misschien gaat het om hoe je het brengt.

quote:
- hadden we een huisvergadering. Het onderwerp zou zijn zeggen dat 1 huisgenootje teveel drama maakt. Ik werd helemaal afgezeken. Dat was makkelijker.
Of jij bent dat ene huisgenootje die teveel drama veroorzaakt. Zie vorige.

quote:
Dat ik mijn shampoo in de douche had laten liggen was een groter probleem dan de schimmel in mijn auto. Die vergadering zou een half uur duren omdat ik een afspraak had. Het heeft 3 uur geduurd, omdat ze mijn grenzen constant pushen. Nu zit ik hardstikke in de problemen.
Eigen schuld, dikke bult. Jouw vergadering is jouw verantwoordelijkheid. Zet je wekker en stop met anderen de schuld geven van je gebrek aan ruggengraat.

quote:
- telkens als ik mijn punt probeer te maken wordt ik niet serieus genomen. Ik zeik en vanalles. Ga ik door met mijn punt dan gaan ze schreeuwen. Dus please ik ze meer om de makkelijkste weg in te slaan.
Nogmaals, misschien moet je nog eens kijken naar hoe je dingen zegt en anderen niet de schuld geven van jouw gebrek aan ruggengraat.

quote:
Maar zo offer ik wel mijn eigen geluk op. Ik voel me rot zodat zij dat niet hoeven te doen.
Zelfmedelijden hier tot en met en je dan nog verwonderen dat men je niet serieus neemt. Kan me voorstellen dat zij zich ook rot voelen door je manier van dingen overbrengen. Maar goed, punt is dat jij je rot voelt mede door je eigen toedoen.

quote:
In mijn privé leven probeer ik alle negatieve mensen te dumpen. Mijn leven is daar echt veel beter op geworden. Telkens als ik op vakantie ging belde mijn hippie broer boos op om me een schuldgevoel over het milieu aan te praten. Nu neem ik niet meer op. Ook niet als hij iets nodig heeft. Doeeei.
Dus je zeurt over iets doen, wat je kennelijk kan, maar nog niet voldoende doet.

quote:
Het is gewoon heel kut bij mensen die tegen je zin in in je leven zitten. Die kan je niet dumpen. Die mensen blijven een negatieve factor in je leven.
Aldus mr positivo himself.

quote:
Hoe los je dat op? Hoe heb je schijt aan de emoties van anderen? Soms is dat nodig maar ik vind het heel lastig...
Het is ook lastig, maar je zeurt als je weet wat je moet doen, weet hoe en dat het werkt, maar ondertussen loopt te zeuren over de gevolgen van dat juist niet doen.

quote:
Het kutste is ook dat ik chagrijnig wordt en dus ook naar ben naar aardige, goede, fijne mensen.
Ook dit is je eigen keuze. Leuk voor de mensen die wel normaal tegen je doen.
  maandag 13 april 2015 @ 21:33:04 #18
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151660982
Hoeveel kilo feta heeft er in die koelkast gelegen als je bekleding á 200 piek gereinigd moet worden :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 13 april 2015 @ 21:55:00 #19
425767 pijltjegooien
Fuck de koning
pi_151661983
Je komt op Fok! als een egocentrische, wereldvreemde sneuneus over.
  maandag 13 april 2015 @ 21:56:03 #20
439880 Obamamamamama
Never say never 'Justin B
pi_151662028
Als ik het zo hoor over die auto dan zijn dat geen vrienden, TS. Vrienden gaat met liefde en respect met elkaar en elkaars eigendommen om. Daar is bij die 'vrienden' van jou zo te lezen totaal geen sprake van. Ik zou betere vrienden gaan maken in de toekomst.
pi_151662248
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 21:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Dat is makkelijker dan dat ze moeten zeggen, ja oké je hebt gelijk, wij betalen het reinigen van je auto,
want dat kost ze centjes, dus dan maar over TS heenlopen met zijn allen...

Ik weet niet hoeveel huisgenootjes het zijn, maar als het één tegen allen is, is moeilijk :Y
pi_151665158
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 21:11 schreef nikky het volgende:
Tussen geen nee durven zeggen en te aardig zijn zit nogal een verschil trouwens.
Misschien is dat wel de beste manier om er naar te kijken inderdaad. Je bent nu helemaal niet aardig, je bent eigenlijk heel egoistisch en je doet die 'aardige' dingen niet voor hun, maar voor jezelf omdat je denkt dat jij daar beter van wordt.

Alleen maar ja zeggen is niet nodig om aardig gevonden te worden. Wordt oprecht, zeg nee wanneer je ergens geen zin in hebt en doe regelmatig iets aardigs voor een ander zonder iets terug te verwachten.

Dan ben je een heel stuk 'aardiger' geworden.
  maandag 13 april 2015 @ 23:51:28 #23
365231 Fera
Fire & Blood
pi_151666564
Jij bent niet aardig, jij bent een sukkel. Je wordt precies zo behandeld als dat je verdient. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 14 april 2015 @ 00:06:15 #24
395200 deadprez
One more rail
pi_151667046
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 21:55 schreef pijltjegooien het volgende:
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_151668966
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 21:55 schreef pijltjegooien het volgende:
Dit. Elk topic gaat over je verzonnen kut vakanties, je kutauto en je verzonnen zolderkamerstruggles...
Feel the fuzz!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')