Ja best. Was mod hier maar was opeens weg.quote:Op maandag 13 april 2015 23:24 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan is het vast erger dat ik Haywood niet ken.
I can see it in your eyes, you're angry / Regret got shit on what you're feelin' now / Mad cause he ain't like me / Oh you mad cause nobody ever did it like mequote:Op maandag 13 april 2015 23:22 schreef Le_Professeur het volgende: Never gonna give you up, never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry, never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you.
frank had geen zin meer in twee accountsquote:Op maandag 13 april 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja best. Was mod hier maar was opeens weg.
quote:Op maandag 13 april 2015 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
frank had geen zin meer in twee accounts
haywoodquote:
Hmm. Wat was er bijzonder aan hem?quote:Op maandag 13 april 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
was leuke modquote:
haar tetten voornamelijkquote:
Mensen die verdwijnen van FOK! zijn niet interessant.quote:Op maandag 13 april 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / Mezelf verwond tijdens het koken
haas en vbquote:Op maandag 13 april 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / Mezelf verwond tijdens het koken
Niet doen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word van zulke posts beetje verdrietig
Neem een big tasty voor me meequote:
Goede opmerkingquote:Op maandag 13 april 2015 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
grote tieten echter mis ik verfijning
dankje, ben het met je eens iddquote:Op maandag 13 april 2015 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede opmerkingdat grote tieten dikke kont lekker neuken als er maar een gat in zit volk zou gecastreerd moeten worden
Niet om meelij te wekken oid hoor maar het is altijd al zo geweest sinds onze puberteit dat mensen haar altijd leuker vinden dan ik. Jongens, familie, onbekende etc.quote:Op maandag 13 april 2015 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij niet doen alsof je een lelijk snol vergeleken met je zus bent
familie lijkt me zorgwekkend.quote:Op maandag 13 april 2015 23:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet om meelij te wekken oid hoor maar het is altijd al zo geweest sinds onze puberteit dat mensen haar altijd leuker vinden dan ik. Jongens, familie, onbekende etc.
Ben het echt gewend.
Verandert wel als je legaal bentquote:Op maandag 13 april 2015 23:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet om meelij te wekken oid hoor maar het is altijd al zo geweest sinds onze puberteit dat mensen haar altijd leuker vinden dan ik. Jongens, familie, onbekende etc.
Ben het echt gewend.
Kan je 90% van de mannelijke bevolking wel castreren.quote:Op maandag 13 april 2015 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede opmerkingdat grote tieten dikke kont lekker neuken als er maar een gat in zit volk zou gecastreerd moeten worden
Zou geen slecht idee zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 23:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan je 90% van de mannelijke bevolking wel castreren.
ik en mortaxx zijn tenminste mannen met klassequote:Op maandag 13 april 2015 23:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan je 90% van de mannelijke bevolking wel castreren.
Sommige zeggen heel erg. Sommige ook weer totaal niet. Idk.quote:Op maandag 13 april 2015 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
😏😏😏
Ik ga morgen in Rotterdam tinderen. Lijkt ze op jou ?
watskeburtquote:Op maandag 13 april 2015 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kunnen jullie zien of mijn fobo recentelijk geëdit is?
dat is kut, maar dat betekent niet dat jij lelijk bent of zoquote:Op maandag 13 april 2015 23:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ben het echt gewend.
Never happenedquote:Op maandag 13 april 2015 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is kut, maar dat betekent niet dat jij lelijk bent of zo
er is maar 1 jongen nodig die jou leuker vindt toch
Oh ja, ik zie hetquote:
Stralen jullie dat ook uit?quote:Op maandag 13 april 2015 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik en mortaxx zijn tenminste mannen met klasse
Ik ben goed daarin. Stuur even een fotoquote:Op maandag 13 april 2015 23:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Sommige zeggen heel erg. Sommige ook weer totaal niet. Idk.
als ik in Der_Mann mode zat zou ik zeggen ''dan ben ik de eerstequote:
Ja lees het topic maar terugquote:
..quote:Op maandag 13 april 2015 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben goed daarin. Stuur even een foto
Haha.quote:Op maandag 13 april 2015 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik in Der_Mann mode zat zou ik zeggen ''dan ben ik de eerste''
maar dat doe ik maar niet. je bent pas 17, geef het tijd
Alleen degene die willen baren en ik ben goed in vrouwen afwijzenquote:Op maandag 13 april 2015 23:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Dan gaan alle vrouwen achter de 10% aan natuurlijk. Waaronder jij.
Neuken?quote:Op maandag 13 april 2015 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen degene die willen baren en ik ben goed in vrouwen afwijzen
heb hier gezien dat ze ook goed zijn in jou afwijzenquote:Op maandag 13 april 2015 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oohwquote:Op maandag 13 april 2015 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb hier gezien dat ze ook goed zijn in jou afwijzen
DON'T STOPquote:Op maandag 13 april 2015 23:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha.
Nee dat weet ik ook wel. Maar mijn zus en ik schelen niet zoveel. DDus kan ik dat wel zeggen.
HOLD ON TO THAT FEELINGYEYAHAAquote:
quote:Op maandag 13 april 2015 23:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms straalt mijn penis iets uit maar dat kan ook door chemisch afval komen
Is is is dat an an an an an ananas.quote:Op maandag 13 april 2015 23:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beste burger die ik ooit op heb.
[ afbeelding ]
Je moet wel je genetisch materiaal doorgeven natuurlijk.quote:Op maandag 13 april 2015 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mag nu ook al. of je moet het per se willen opnemenquote:
Heb gekeken voor spermabank maar je hebt geen invloed op wie je zaad krijgtquote:Op maandag 13 april 2015 23:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Je moet wel je genetisch materiaal doorgeven natuurlijk.
Alleen een post smash selfiequote:Op maandag 13 april 2015 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag nu ook al. of je moet het per se willen opnemen
is fucking lekkerquote:
nee joh, een pizza is klef en warm, daar hoort toch niet iets fris bij als ananasquote:
Fucking London weerquote:Op maandag 13 april 2015 23:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een tijdje was 'ie in London te koop. Die smaakschakering is vrij goed.
Anders zou je het wel doen?quote:Op maandag 13 april 2015 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb gekeken voor spermabank maar je hebt geen invloed op wie je zaad krijgt
best goede regel moet ik zeggenquote:Op maandag 13 april 2015 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen een post smash selfie
Maar heb voor mezelf de grens van 18
quote:Op maandag 13 april 2015 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee joh, een pizza is klef en warm, daar hoort toch niet iets fris bij als ananas
jullie hebben gewoon geen smaakquote:
Mag ook wel. Hij is al mid 20.quote:Op maandag 13 april 2015 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
best goede regel moet ik zeggen
zelfs iemand die iedere dag in een 5 sterren restaurant eet heeft soms behoefte aan een vettige hotdogquote:
Bij de pizzahut is chicken ananas wel lekker.quote:Op maandag 13 april 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
wel alleen van een fatsoenlijke pizzeria, diepvries hawaii is nasty
quote:Op maandag 13 april 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs iemand die iedere dag in een 5 sterren restaurant eet heeft soms behoefte aan een vettige hotdog
ik vind die americans niet slechter dan eckte uit een pizzeriaquote:Op maandag 13 april 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
supermarkt pizza's zijn allemaal ranzig
Jij bent jong dus je kan er gewoon voor gaan. Maak daar gebruik van a sahbi. Voor je het weet ben je 25 en zul je nooit weten hoe een veertienjarige puni voeltquote:Op maandag 13 april 2015 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat vind je van Isolabella dan?quote:Op maandag 13 april 2015 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik vind die americans niet slechter dan eckte uit een pizzeria
helft van je leeftijd + 7 is minimum leeftijd die je kan smashenquote:Op maandag 13 april 2015 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat willen weten... ;squote:Op maandag 13 april 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent jong dus je kan er gewoon voor gaan. Maak daar gebruik van a sahbi. Voor je het weet ben je 25 en zul je nooit weten hoe een veertienjarige puni voelt
Dat vind ik een heel gezellig etablissement met tevens uitstekende pizza's.quote:Op maandag 13 april 2015 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat vind je van Isolabella dan?
Eigen leeftijd delen door 2 keer 0 plus 14quote:Op maandag 13 april 2015 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helft van je leeftijd + 7 is minimum leeftijd die je kan smashen
ahaquote:Op maandag 13 april 2015 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigen leeftijd delen door 2 keer 0 plus 14
quote:Op maandag 13 april 2015 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigen leeftijd delen door 2 keer 0 plus 14
Toch wel beter dan een supermarkt pizza.quote:Op maandag 13 april 2015 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat vind ik een heel gezellig etablissement met tevens uitstekende pizza's.
Als wij kinderen zouden krijgen...dwergjes hihiquote:Op maandag 13 april 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het goede Chicks zijn zou het echt ubermenschen opleveren
hoef ik niet echt moet ik zeggenquote:Op maandag 13 april 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent jong dus je kan er gewoon voor gaan. Maak daar gebruik van a sahbi. Voor je het weet ben je 25 en zul je nooit weten hoe een veertienjarige puni voelt
Dan heb je deze nog niet gegeten:quote:Op maandag 13 april 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
supermarkt pizza's zijn allemaal ranzig
iedere man voelt zich aangetrokken tot chicks die fysiek volgroeid zijn ongeacht leeftijd. Op een paar eeuwen na is het hele bestaan van de mens volstrekt normaal geweestquote:
Aardig, niet meer dan dat.quote:Op maandag 13 april 2015 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je deze nog niet gegeten:
[ afbeelding ]
wel beter, maar toch die american salami man wat smaakt dat toch goddelijkquote:Op maandag 13 april 2015 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Toch wel beter dan een supermarkt pizza.
Waarom op calorieën letten?quote:Op maandag 13 april 2015 23:55 schreef ntm het volgende:
PizzaJammer alleen dat het zoveel kcal zijn, anders at ik het elke dag.
Ik moet ook gewoon niet meer in dit subforum komenquote:Op maandag 13 april 2015 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aardig, niet meer dan dat.
jezelf viesdik noemen als je normaal postuur hebtquote:
Laat je de rest toch staan? Moet kunnen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:55 schreef ntm het volgende:
PizzaJammer alleen dat het zoveel kcal zijn, anders at ik het elke dag.
HZAW is een speciale jongen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon niet meer in dit subforum komen
spreek voor jezelfquote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat we niet allemaal lelijk willen zijn(?)..
Als ik een goede pizza wil ga ik wel uit eten.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon niet meer in dit subforum komen
No one cares.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef niels0 het volgende:
Als ik een diepvriespizza maak leuk ik 'm een beetje op met verse groenten.
Bietje sjalot, cherrytomaten, dat soort dingen.
Jawel hoor.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij wordt niet echt snel dik ofwel?
Blijvenquote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat ik wel slank wil blijven natuurlijk.
quote:
Hmm zou wel kunnen, maar is zo ongezond.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laat je de rest toch staan? Moet kunnen.
Ik kan me helemaal kapotvreten zonder een gram aan te komen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij wordt niet echt snel dik ofwel?
onmogelijk als je geen lintworm hebtquote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal kapotvreten zonder een gram aan te komen.
Dat doe ik dus ook.
Nee gewoon in het algemeen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat ik geen supermarktrommel blief?
Veel sporten erbij, schijt toch.quote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Hmm zou wel kunnen, maar is zo ongezond.
Echt jelly, mijn vriend heeft dat ook. Zit in de familie, eten alles wat los en vastzit maar wel dun blijven. Niet eerlijkquote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook.
Zolang het je niet dwars zit om ongezonde lekkere dingen over te slaan is het goed. Maar niet jezelf kwellen en zeuren dat je niks mag eten, omdat je "slank wilt blijven".quote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat ik wel slank wil blijven natuurlijk.
Maar jij bent dan ook een schriel mannetje. Moet ook wel, want die leuningen zijn niet al te sterk. Al had je laatst wel ééntje verbogen, maar dat is dan gewoon puur kracht geweest?quote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook.
De lintworm-suggestie heb ik al zo vaak gehoord.quote:Op maandag 13 april 2015 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
onmogelijk als je geen lintworm hebt
Mensen met zelfbeheersing heb ik meer respect voor dan zichzelf volproppende lelijke mensen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zolang het je niet dwars zit om ongezonde lekkere dingen over te slaan is het goed. Maar niet jezelf kwellen en zeuren dat je niks mag eten, omdat je "slank wilt blijven".
Niet nodigquote:Op maandag 13 april 2015 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt zo'n lachspiegel zeker.
Gewoon sporten, eten en in conditie. Een vette beer worden wordt niemand gelukkig van.quote:Op maandag 13 april 2015 23:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zolang het je niet dwars zit om ongezonde lekkere dingen over te slaan is het goed. Maar niet jezelf kwellen en zeuren dat je niks mag eten, omdat je "slank wilt blijven".
Tja, zelfbeheersing ligt bij ieder anders.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mensen met zelfbeheersing heb ik meer respect voor dan zichzelf volproppende lelijke mensen.
Een vette berenhap wel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon sporten, eten en in conditie. Een vette beer worden wordt niemand gelukkig van.
als t in assen is ik swsquote:
Nonsens.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tja, zelfbeheersing ligt bij ieder anders.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kwam trouwens al aan de 30 pics/gifs en dat is nog maar 2 chickies
Ik eet alleen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon sporten, eten en in conditie. Een vette beer worden wordt niemand gelukkig van.
Nee dat was een aanvaring met een sleepboot. Die krachten zijn niet normaal.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een schriel mannetje. Moet ook wel, want die leuningen zijn niet al te sterk. Al had je laatst wel ééntje verbogen, maar dat is dan gewoon puur kracht geweest?
Dat hangt van de locatie en de aanwezigen afquote:
was toen fout afgelopen iddquote:
Den Haagquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hangt van de locatie en de aanwezigen af
Ik let wel op wat ik eet. Het is niet zo dat ik ongezonde dingen helemaal niet eet, maar ik heb slechte genen. Aanleg om aan te komen en afvallen gaat lastig.quote:Op maandag 13 april 2015 23:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
tis niet heel veel soeps neequote:
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bijna even saai als Drenthe, ja toch?
en mijn huis woont daarquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
NAM-hoofdkantoor zit daar. Zegt genoeg.
Je stofwisseling zou ik niet je slechte genen noemenquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik let wel op wat ik eet. Het is niet zo dat ik ongezonde dingen helemaal niet eet, maar ik heb slechte genen. Aanleg om aan te komen en afvallen gaat lastig.
Kinderachtig.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.
Onmogelijk alleen.quote:
Voor een vrouw kan ik me dat voorstellen, maar als man moet ik er niet aan denken. Maak je ook geen spieren aan en ben je dus gewoon een schriel mannetje. Is een mooie indicatie dat je er wat aan moet gaan doen ipv zo'n ongezonde ecto te wezen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik let wel op wat ik eet. Het is niet zo dat ik ongezonde dingen helemaal niet eet, maar ik heb slechte genen. Aanleg om aan te komen en afvallen gaat lastig.
Dan is het wel beter inderdaad. Ik heb dat ook. Maar ligt er ook aan hoe ik me voel op het moment dat ik in de spiegel kijk hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:04 schreef MAHL het volgende:
R&P / Te aardig zijn
Echt werkelijk waar kan deze gast niet gewoon een ban krijgen
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:04 schreef MAHL het volgende:
Je gaat 'm missen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:04 schreef MAHL het volgende:
R&P / Te aardig zijn
dit is waar.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, Catkiller die een club wil oprichten en jou niet wil uitnodigen. Dat is kinderachtig.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoink grijpt naar z'n joystick om de diss
[ afbeelding ]
Inderdaad, niks mis met onsquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb veel met drentenaren gewerkt. Prima volk.
Ik neem het even mee naar achterquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:04 schreef MAHL het volgende:
R&P / Te aardig zijn
M'n ouders hebben het ook. Maarja zware botten kan ookquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je stofwisseling zou ik niet je slechte genen noemen
[ afbeelding ]
quote:
Nou. Ik zou ze niet irl gebruiken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
FOK! helpt echt mee met mijn hosselskills
In de ochtend altijd beter dan 's avondsquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan is het wel beter inderdaad. Ik heb dat ook. Maar ligt er ook aan hoe ik me voel op het moment dat ik in de spiegel kijk hoor.
Al enig resultaat geboekt?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Precies, dat maakt niet zo heel veel uitquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Er woont zoveel dom volk dat is niet gezond. Al is dat misschien iets waar heel Nederland mee kampt.
Arbeiders net als rotterdammers. We worden met opgestroopte mouwen geboren.quote:
Sowieso! Nog net voordat het licht wordt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:07 schreef ntm het volgende:
[..]
In de ochtend altijd beter dan 's avonds
wat? maar ik heb al mijn succesvolle FOK! hosselzinnetjes opgeschreven en ik oefen ze iedere dag voor de spiegelquote:
nee, dan moet ik het huis verlatenquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Al enig resultaat geboekt?
Ok.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Arbeiders net als rotterdammers. We worden met opgestroopte mouwen geboren.
Drentenaren werkvolk. Zo zien we dat graag in R'dam.
de nadaquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Echt hoor. 2 keer onder een platform-supervisor gewerkt die daar vandaan komt, totaal 3 jaar. Ik heb een tijd voor de NAM gewerkt. Die liep echt voorop. Die voelde zich nergens te goed voor. Heb ik veel respect voor.quote:
Graag.quote:
Ananas.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Met ananas en ketchup.
Graag over 10min hier. Dank
ben ik de enige die gewoon kaas en ham op een tosti doet en niets anders? mensen met hun rare sauzen altijdquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Met ananas en ketchup.
Graag over 10min hier. Dank
Deze man.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben ik de enige die gewoon kaas en ham op een tosti doet en niets anders? mensen met hun rare sauzen altijd
Gewoon curry tochquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben ik de enige die gewoon kaas en ham op een tosti doet en niets anders? mensen met hun rare sauzen altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |