Bij de pizzahut is chicken ananas wel lekker.quote:Op maandag 13 april 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
wel alleen van een fatsoenlijke pizzeria, diepvries hawaii is nasty
quote:Op maandag 13 april 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs iemand die iedere dag in een 5 sterren restaurant eet heeft soms behoefte aan een vettige hotdog
ik vind die americans niet slechter dan eckte uit een pizzeriaquote:Op maandag 13 april 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
supermarkt pizza's zijn allemaal ranzig
Jij bent jong dus je kan er gewoon voor gaan. Maak daar gebruik van a sahbi. Voor je het weet ben je 25 en zul je nooit weten hoe een veertienjarige puni voeltquote:Op maandag 13 april 2015 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
best goede regel moet ik zeggen
Wat vind je van Isolabella dan?quote:Op maandag 13 april 2015 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik vind die americans niet slechter dan eckte uit een pizzeria
helft van je leeftijd + 7 is minimum leeftijd die je kan smashenquote:Op maandag 13 april 2015 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
best goede regel moet ik zeggen
Dat willen weten... ;squote:Op maandag 13 april 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent jong dus je kan er gewoon voor gaan. Maak daar gebruik van a sahbi. Voor je het weet ben je 25 en zul je nooit weten hoe een veertienjarige puni voelt
Dat vind ik een heel gezellig etablissement met tevens uitstekende pizza's.quote:Op maandag 13 april 2015 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat vind je van Isolabella dan?
Eigen leeftijd delen door 2 keer 0 plus 14quote:Op maandag 13 april 2015 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helft van je leeftijd + 7 is minimum leeftijd die je kan smashen
ahaquote:Op maandag 13 april 2015 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigen leeftijd delen door 2 keer 0 plus 14
quote:Op maandag 13 april 2015 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigen leeftijd delen door 2 keer 0 plus 14
Toch wel beter dan een supermarkt pizza.quote:Op maandag 13 april 2015 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat vind ik een heel gezellig etablissement met tevens uitstekende pizza's.
Als wij kinderen zouden krijgen...dwergjes hihiquote:Op maandag 13 april 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het goede Chicks zijn zou het echt ubermenschen opleveren
hoef ik niet echt moet ik zeggenquote:Op maandag 13 april 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent jong dus je kan er gewoon voor gaan. Maak daar gebruik van a sahbi. Voor je het weet ben je 25 en zul je nooit weten hoe een veertienjarige puni voelt
Dan heb je deze nog niet gegeten:quote:Op maandag 13 april 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
supermarkt pizza's zijn allemaal ranzig
iedere man voelt zich aangetrokken tot chicks die fysiek volgroeid zijn ongeacht leeftijd. Op een paar eeuwen na is het hele bestaan van de mens volstrekt normaal geweestquote:
Aardig, niet meer dan dat.quote:Op maandag 13 april 2015 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je deze nog niet gegeten:
[ afbeelding ]
wel beter, maar toch die american salami man wat smaakt dat toch goddelijkquote:Op maandag 13 april 2015 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Toch wel beter dan een supermarkt pizza.
Waarom op calorieën letten?quote:Op maandag 13 april 2015 23:55 schreef ntm het volgende:
PizzaJammer alleen dat het zoveel kcal zijn, anders at ik het elke dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |