Neem een big tasty voor me meequote:
Goede opmerkingquote:Op maandag 13 april 2015 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
grote tieten echter mis ik verfijning
dankje, ben het met je eens iddquote:Op maandag 13 april 2015 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede opmerkingdat grote tieten dikke kont lekker neuken als er maar een gat in zit volk zou gecastreerd moeten worden
Niet om meelij te wekken oid hoor maar het is altijd al zo geweest sinds onze puberteit dat mensen haar altijd leuker vinden dan ik. Jongens, familie, onbekende etc.quote:Op maandag 13 april 2015 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij niet doen alsof je een lelijk snol vergeleken met je zus bent
familie lijkt me zorgwekkend.quote:Op maandag 13 april 2015 23:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet om meelij te wekken oid hoor maar het is altijd al zo geweest sinds onze puberteit dat mensen haar altijd leuker vinden dan ik. Jongens, familie, onbekende etc.
Ben het echt gewend.
Verandert wel als je legaal bentquote:Op maandag 13 april 2015 23:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet om meelij te wekken oid hoor maar het is altijd al zo geweest sinds onze puberteit dat mensen haar altijd leuker vinden dan ik. Jongens, familie, onbekende etc.
Ben het echt gewend.
Kan je 90% van de mannelijke bevolking wel castreren.quote:Op maandag 13 april 2015 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede opmerkingdat grote tieten dikke kont lekker neuken als er maar een gat in zit volk zou gecastreerd moeten worden
Zou geen slecht idee zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 23:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan je 90% van de mannelijke bevolking wel castreren.
ik en mortaxx zijn tenminste mannen met klassequote:Op maandag 13 april 2015 23:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan je 90% van de mannelijke bevolking wel castreren.
Sommige zeggen heel erg. Sommige ook weer totaal niet. Idk.quote:Op maandag 13 april 2015 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
😏😏😏
Ik ga morgen in Rotterdam tinderen. Lijkt ze op jou ?
watskeburtquote:Op maandag 13 april 2015 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kunnen jullie zien of mijn fobo recentelijk geëdit is?
dat is kut, maar dat betekent niet dat jij lelijk bent of zoquote:Op maandag 13 april 2015 23:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ben het echt gewend.
Never happenedquote:Op maandag 13 april 2015 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is kut, maar dat betekent niet dat jij lelijk bent of zo
er is maar 1 jongen nodig die jou leuker vindt toch
Oh ja, ik zie hetquote:
Stralen jullie dat ook uit?quote:Op maandag 13 april 2015 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik en mortaxx zijn tenminste mannen met klasse
Ik ben goed daarin. Stuur even een fotoquote:Op maandag 13 april 2015 23:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Sommige zeggen heel erg. Sommige ook weer totaal niet. Idk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |