Ik moet ook gewoon niet meer in dit subforum komenquote:Op maandag 13 april 2015 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aardig, niet meer dan dat.
jezelf viesdik noemen als je normaal postuur hebtquote:
Laat je de rest toch staan? Moet kunnen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:55 schreef ntm het volgende:
PizzaJammer alleen dat het zoveel kcal zijn, anders at ik het elke dag.
HZAW is een speciale jongen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon niet meer in dit subforum komen
spreek voor jezelfquote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat we niet allemaal lelijk willen zijn(?)..
Als ik een goede pizza wil ga ik wel uit eten.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon niet meer in dit subforum komen
No one cares.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef niels0 het volgende:
Als ik een diepvriespizza maak leuk ik 'm een beetje op met verse groenten.
Bietje sjalot, cherrytomaten, dat soort dingen.
Jawel hoor.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij wordt niet echt snel dik ofwel?
Blijvenquote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat ik wel slank wil blijven natuurlijk.
quote:
Hmm zou wel kunnen, maar is zo ongezond.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laat je de rest toch staan? Moet kunnen.
Ik kan me helemaal kapotvreten zonder een gram aan te komen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij wordt niet echt snel dik ofwel?
onmogelijk als je geen lintworm hebtquote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal kapotvreten zonder een gram aan te komen.
Dat doe ik dus ook.
Nee gewoon in het algemeen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat ik geen supermarktrommel blief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |