Veel sporten erbij, schijt toch.quote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Hmm zou wel kunnen, maar is zo ongezond.
Echt jelly, mijn vriend heeft dat ook. Zit in de familie, eten alles wat los en vastzit maar wel dun blijven. Niet eerlijkquote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal kapotvreten zonder een gram aan te komen.
Dat doe ik dus ook.
Zolang het je niet dwars zit om ongezonde lekkere dingen over te slaan is het goed. Maar niet jezelf kwellen en zeuren dat je niks mag eten, omdat je "slank wilt blijven".quote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat ik wel slank wil blijven natuurlijk.
Maar jij bent dan ook een schriel mannetje. Moet ook wel, want die leuningen zijn niet al te sterk. Al had je laatst wel ééntje verbogen, maar dat is dan gewoon puur kracht geweest?quote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal kapotvreten zonder een gram aan te komen.
Dat doe ik dus ook.
De lintworm-suggestie heb ik al zo vaak gehoord.quote:Op maandag 13 april 2015 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
onmogelijk als je geen lintworm hebt
Mensen met zelfbeheersing heb ik meer respect voor dan zichzelf volproppende lelijke mensen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zolang het je niet dwars zit om ongezonde lekkere dingen over te slaan is het goed. Maar niet jezelf kwellen en zeuren dat je niks mag eten, omdat je "slank wilt blijven".
Niet nodigquote:Op maandag 13 april 2015 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt zo'n lachspiegel zeker.
Gewoon sporten, eten en in conditie. Een vette beer worden wordt niemand gelukkig van.quote:Op maandag 13 april 2015 23:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zolang het je niet dwars zit om ongezonde lekkere dingen over te slaan is het goed. Maar niet jezelf kwellen en zeuren dat je niks mag eten, omdat je "slank wilt blijven".
Tja, zelfbeheersing ligt bij ieder anders.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mensen met zelfbeheersing heb ik meer respect voor dan zichzelf volproppende lelijke mensen.
Een vette berenhap wel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon sporten, eten en in conditie. Een vette beer worden wordt niemand gelukkig van.
als t in assen is ik swsquote:
Nonsens.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tja, zelfbeheersing ligt bij ieder anders.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kwam trouwens al aan de 30 pics/gifs en dat is nog maar 2 chickies
Ik eet alleen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon sporten, eten en in conditie. Een vette beer worden wordt niemand gelukkig van.
Nee dat was een aanvaring met een sleepboot. Die krachten zijn niet normaal.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een schriel mannetje. Moet ook wel, want die leuningen zijn niet al te sterk. Al had je laatst wel ééntje verbogen, maar dat is dan gewoon puur kracht geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |