Bij de pizzahut is chicken ananas wel lekker.quote:Op maandag 13 april 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
wel alleen van een fatsoenlijke pizzeria, diepvries hawaii is nasty
quote:Op maandag 13 april 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs iemand die iedere dag in een 5 sterren restaurant eet heeft soms behoefte aan een vettige hotdog
ik vind die americans niet slechter dan eckte uit een pizzeriaquote:Op maandag 13 april 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
supermarkt pizza's zijn allemaal ranzig
Jij bent jong dus je kan er gewoon voor gaan. Maak daar gebruik van a sahbi. Voor je het weet ben je 25 en zul je nooit weten hoe een veertienjarige puni voeltquote:Op maandag 13 april 2015 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
best goede regel moet ik zeggen
Wat vind je van Isolabella dan?quote:Op maandag 13 april 2015 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik vind die americans niet slechter dan eckte uit een pizzeria
helft van je leeftijd + 7 is minimum leeftijd die je kan smashenquote:Op maandag 13 april 2015 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
best goede regel moet ik zeggen
Dat willen weten... ;squote:Op maandag 13 april 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent jong dus je kan er gewoon voor gaan. Maak daar gebruik van a sahbi. Voor je het weet ben je 25 en zul je nooit weten hoe een veertienjarige puni voelt
Dat vind ik een heel gezellig etablissement met tevens uitstekende pizza's.quote:Op maandag 13 april 2015 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat vind je van Isolabella dan?
Eigen leeftijd delen door 2 keer 0 plus 14quote:Op maandag 13 april 2015 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helft van je leeftijd + 7 is minimum leeftijd die je kan smashen
ahaquote:Op maandag 13 april 2015 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigen leeftijd delen door 2 keer 0 plus 14
quote:Op maandag 13 april 2015 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigen leeftijd delen door 2 keer 0 plus 14
Toch wel beter dan een supermarkt pizza.quote:Op maandag 13 april 2015 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat vind ik een heel gezellig etablissement met tevens uitstekende pizza's.
Als wij kinderen zouden krijgen...dwergjes hihiquote:Op maandag 13 april 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het goede Chicks zijn zou het echt ubermenschen opleveren
hoef ik niet echt moet ik zeggenquote:Op maandag 13 april 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent jong dus je kan er gewoon voor gaan. Maak daar gebruik van a sahbi. Voor je het weet ben je 25 en zul je nooit weten hoe een veertienjarige puni voelt
Dan heb je deze nog niet gegeten:quote:Op maandag 13 april 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
supermarkt pizza's zijn allemaal ranzig
iedere man voelt zich aangetrokken tot chicks die fysiek volgroeid zijn ongeacht leeftijd. Op een paar eeuwen na is het hele bestaan van de mens volstrekt normaal geweestquote:
Aardig, niet meer dan dat.quote:Op maandag 13 april 2015 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je deze nog niet gegeten:
[ afbeelding ]
wel beter, maar toch die american salami man wat smaakt dat toch goddelijkquote:Op maandag 13 april 2015 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Toch wel beter dan een supermarkt pizza.
Waarom op calorieën letten?quote:Op maandag 13 april 2015 23:55 schreef ntm het volgende:
PizzaJammer alleen dat het zoveel kcal zijn, anders at ik het elke dag.
Ik moet ook gewoon niet meer in dit subforum komenquote:Op maandag 13 april 2015 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aardig, niet meer dan dat.
jezelf viesdik noemen als je normaal postuur hebtquote:
Laat je de rest toch staan? Moet kunnen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:55 schreef ntm het volgende:
PizzaJammer alleen dat het zoveel kcal zijn, anders at ik het elke dag.
HZAW is een speciale jongen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon niet meer in dit subforum komen
spreek voor jezelfquote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat we niet allemaal lelijk willen zijn(?)..
Als ik een goede pizza wil ga ik wel uit eten.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon niet meer in dit subforum komen
No one cares.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef niels0 het volgende:
Als ik een diepvriespizza maak leuk ik 'm een beetje op met verse groenten.
Bietje sjalot, cherrytomaten, dat soort dingen.
Jawel hoor.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij wordt niet echt snel dik ofwel?
Blijvenquote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat ik wel slank wil blijven natuurlijk.
quote:
Hmm zou wel kunnen, maar is zo ongezond.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laat je de rest toch staan? Moet kunnen.
Ik kan me helemaal kapotvreten zonder een gram aan te komen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij wordt niet echt snel dik ofwel?
onmogelijk als je geen lintworm hebtquote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal kapotvreten zonder een gram aan te komen.
Dat doe ik dus ook.
Nee gewoon in het algemeen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat ik geen supermarktrommel blief?
Veel sporten erbij, schijt toch.quote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Hmm zou wel kunnen, maar is zo ongezond.
Echt jelly, mijn vriend heeft dat ook. Zit in de familie, eten alles wat los en vastzit maar wel dun blijven. Niet eerlijkquote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook.
Zolang het je niet dwars zit om ongezonde lekkere dingen over te slaan is het goed. Maar niet jezelf kwellen en zeuren dat je niks mag eten, omdat je "slank wilt blijven".quote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat ik wel slank wil blijven natuurlijk.
Maar jij bent dan ook een schriel mannetje. Moet ook wel, want die leuningen zijn niet al te sterk. Al had je laatst wel ééntje verbogen, maar dat is dan gewoon puur kracht geweest?quote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook.
De lintworm-suggestie heb ik al zo vaak gehoord.quote:Op maandag 13 april 2015 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
onmogelijk als je geen lintworm hebt
Mensen met zelfbeheersing heb ik meer respect voor dan zichzelf volproppende lelijke mensen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zolang het je niet dwars zit om ongezonde lekkere dingen over te slaan is het goed. Maar niet jezelf kwellen en zeuren dat je niks mag eten, omdat je "slank wilt blijven".
Niet nodigquote:Op maandag 13 april 2015 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt zo'n lachspiegel zeker.
Gewoon sporten, eten en in conditie. Een vette beer worden wordt niemand gelukkig van.quote:Op maandag 13 april 2015 23:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zolang het je niet dwars zit om ongezonde lekkere dingen over te slaan is het goed. Maar niet jezelf kwellen en zeuren dat je niks mag eten, omdat je "slank wilt blijven".
Tja, zelfbeheersing ligt bij ieder anders.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mensen met zelfbeheersing heb ik meer respect voor dan zichzelf volproppende lelijke mensen.
Een vette berenhap wel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon sporten, eten en in conditie. Een vette beer worden wordt niemand gelukkig van.
als t in assen is ik swsquote:
Nonsens.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tja, zelfbeheersing ligt bij ieder anders.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kwam trouwens al aan de 30 pics/gifs en dat is nog maar 2 chickies
Ik eet alleen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon sporten, eten en in conditie. Een vette beer worden wordt niemand gelukkig van.
Nee dat was een aanvaring met een sleepboot. Die krachten zijn niet normaal.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een schriel mannetje. Moet ook wel, want die leuningen zijn niet al te sterk. Al had je laatst wel ééntje verbogen, maar dat is dan gewoon puur kracht geweest?
Dat hangt van de locatie en de aanwezigen afquote:
was toen fout afgelopen iddquote:
Den Haagquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hangt van de locatie en de aanwezigen af
Ik let wel op wat ik eet. Het is niet zo dat ik ongezonde dingen helemaal niet eet, maar ik heb slechte genen. Aanleg om aan te komen en afvallen gaat lastig.quote:Op maandag 13 april 2015 23:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
tis niet heel veel soeps neequote:
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bijna even saai als Drenthe, ja toch?
en mijn huis woont daarquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
NAM-hoofdkantoor zit daar. Zegt genoeg.
Je stofwisseling zou ik niet je slechte genen noemenquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik let wel op wat ik eet. Het is niet zo dat ik ongezonde dingen helemaal niet eet, maar ik heb slechte genen. Aanleg om aan te komen en afvallen gaat lastig.
Kinderachtig.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.
Onmogelijk alleen.quote:
Voor een vrouw kan ik me dat voorstellen, maar als man moet ik er niet aan denken. Maak je ook geen spieren aan en ben je dus gewoon een schriel mannetje. Is een mooie indicatie dat je er wat aan moet gaan doen ipv zo'n ongezonde ecto te wezen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik let wel op wat ik eet. Het is niet zo dat ik ongezonde dingen helemaal niet eet, maar ik heb slechte genen. Aanleg om aan te komen en afvallen gaat lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |