Dat hangt van de locatie en de aanwezigen afquote:
was toen fout afgelopen iddquote:
Den Haagquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hangt van de locatie en de aanwezigen af
Ik let wel op wat ik eet. Het is niet zo dat ik ongezonde dingen helemaal niet eet, maar ik heb slechte genen. Aanleg om aan te komen en afvallen gaat lastig.quote:Op maandag 13 april 2015 23:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zolang het je niet dwars zit om ongezonde lekkere dingen over te slaan is het goed. Maar niet jezelf kwellen en zeuren dat je niks mag eten, omdat je "slank wilt blijven".
tis niet heel veel soeps neequote:
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bijna even saai als Drenthe, ja toch?
en mijn huis woont daarquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
NAM-hoofdkantoor zit daar. Zegt genoeg.
Je stofwisseling zou ik niet je slechte genen noemenquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik let wel op wat ik eet. Het is niet zo dat ik ongezonde dingen helemaal niet eet, maar ik heb slechte genen. Aanleg om aan te komen en afvallen gaat lastig.
Kinderachtig.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.
Onmogelijk alleen.quote:
Voor een vrouw kan ik me dat voorstellen, maar als man moet ik er niet aan denken. Maak je ook geen spieren aan en ben je dus gewoon een schriel mannetje. Is een mooie indicatie dat je er wat aan moet gaan doen ipv zo'n ongezonde ecto te wezen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik let wel op wat ik eet. Het is niet zo dat ik ongezonde dingen helemaal niet eet, maar ik heb slechte genen. Aanleg om aan te komen en afvallen gaat lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |