Sorry maar dat ga ik niet nog een keer luisterenquote:
Wel met een eervolle vermelding dat het van jou was, bedankt dat je mijn paintje gebruikt hebquote:
Terecht ook welquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry maar dat ga ik niet nog een keer luisteren
Jouw paints zijn sobersoquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel met een eervolle vermelding dat het van jou was, bedankt dat je mijn paintje gebruikt heb
Ik begrijp het al te goedquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee maar ik meen het ook dat ik dat voor hem sneu zou vinden.
leuke remakequote:
Gelukkig maak je je kenbaar in de DM's die je verstuurtquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:14 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
leuke remake
Gelukkig nog steeds niet herkenbaar
maar ik ben er toch?quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga er vandoor, in de nacht in een topic met mapima zitten
nee bedankt
Watje.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga er vandoor, in de nacht in een topic met mapima zitten
nee bedankt
...quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig maak je je kenbaar in de DM's die je verstuurt
Nou oke, of we er gelukkig van worden is ook een tweede.quote:
[...]quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou oke, of we er gelukkig van worden is ook een tweede.
Komt er nog een diss over mij?quote:
Spannend, ik hou van verrassingenquote:
kijk op staatwoordenboekquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:32 schreef niels0 het volgende:
What the heck is een diss?
Misschien ben ik wel een ouwe lul, maar ik begrijp de taal niet meer van de jeugd.
Ik ben ook niet bekend met de straattaal, maar dissen is het uitlulllen of afkraken van iemand, zover ik weet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:32 schreef niels0 het volgende:
What the heck is een diss?
Misschien ben ik wel een ouwe lul, maar ik begrijp de taal niet meer van de jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |