bedankt voor de herinnering dat ik de serie Rectify nog moet kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt voor de rectificatie.
Fappen mag altijdquote:
bivakkeer al twee weken in haar voortuinquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:32 schreef Catkiller het volgende:
Als DjeDje hier serieus op Mortie in ging stond hij gisteren nog aan de deur bij haar zo hard zou hij lopen.
Nerdpost gespotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Die ken ik uit GTA Vquote:
Je bent zelf een zoetjequote:Op dinsdag 14 april 2015 00:34 schreef hondebrokje het volgende:
Wel 2 zoetjes
En alsnog vind ik hem best smerig
Dat is sowieso fout. Je moet het laten trekken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:35 schreef hondebrokje het volgende:
Weet je wel dompen met een theezakje in heet water..
Picsquote:
Ja bij een pot wel maar een kop doe ik gewoon snel dompen je weet toch geen geduld :$quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is sowieso fout. Je moet het laten trekken.
1) The insertion of one man's sack into another person's mouth. Used as a practical joke or prank, when performed on someone who is asleep, or as a sexual act.quote:
Maak tijd vrij dan ;squote:Op dinsdag 14 april 2015 00:36 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja bij een pot wel maar een kop doe ik gewoon snel dompen je weet toch geen geduld :$
Ben je nu vochtig geworden rond de anus?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
1) The insertion of one man's sack into another person's mouth. Used a practical joke or prank, when performed on someone who is asleep, or as a sexual act.
2) To have a man insert his scrotum into another person's mouth in the fashion of a teabag into a mug with an up/down (in/out) motion.
Bron: Urban dictionary
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |