ik wissel het af met geroosterde broodjes, panini's en croque monsieursquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:21 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Eet een week tosti's en het komt je de keel uit brother from another mother.
met mintquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Laat je die eraf.
Maar ik zag een post over thee.
Hier is het greentea standaard.
ik drink geen bosvruchten thee? ;squote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef Catkiller het volgende:
Groene thee is ranzig, ik ga net zoals mijn beste vriendin op FOK! ook voor bosvruchten thee.
DIe heb jij nogal veel hè. Vingertje erin en spugen maarquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef hondebrokje het volgende:
That feelings wanneer je helemaal beu aan iets gegeten hebt waardoor je het een tijd nie meer aan kan zien.
Ja, of dutch Thea blend is ook lekker.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef Catkiller het volgende:
Groene thee is ranzig, ik ga net zoals mijn beste vriendin op FOK! ook voor bosvruchten thee.
Bedoelde mijn vrouwelijke bestie meloenwa :$quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik drink geen bosvruchten thee? ;s
zoete theequote:Op dinsdag 14 april 2015 00:26 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja, of dutch Thea blend is ook lekker.
Of fruit thee, of aardbeien.
Of of of
Neequote:Op dinsdag 14 april 2015 00:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doei
en vergeet niet
DON'T STOP
BELIEVING
Wijf.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:30 schreef niels0 het volgende:
Ik heb altijd deze in huis:
[ afbeelding ]
Voel je niks van hoor, aansteller.quote:
Groene theequote:Op dinsdag 14 april 2015 00:24 schreef Catkiller het volgende:
Jawel hoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voel je niks van hoor, aansteller.
Ik wacht gewoon keurig af tot ze 18 isquote:
zag je wel fappen op tinychatquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon keurig af tot ze 18 is
Niet waar, mijn vriendin is nog net zo slap als toen ze 17 was hoor.quote:
bedankt voor de herinnering dat ik de serie Rectify nog moet kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt voor de rectificatie.
Fappen mag altijdquote:
bivakkeer al twee weken in haar voortuinquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:32 schreef Catkiller het volgende:
Als DjeDje hier serieus op Mortie in ging stond hij gisteren nog aan de deur bij haar zo hard zou hij lopen.
Nerdpost gespotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Die ken ik uit GTA Vquote:
Je bent zelf een zoetjequote:Op dinsdag 14 april 2015 00:34 schreef hondebrokje het volgende:
Wel 2 zoetjes
En alsnog vind ik hem best smerig
Dat is sowieso fout. Je moet het laten trekken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:35 schreef hondebrokje het volgende:
Weet je wel dompen met een theezakje in heet water..
Picsquote:
Ja bij een pot wel maar een kop doe ik gewoon snel dompen je weet toch geen geduld :$quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is sowieso fout. Je moet het laten trekken.
1) The insertion of one man's sack into another person's mouth. Used as a practical joke or prank, when performed on someone who is asleep, or as a sexual act.quote:
Maak tijd vrij dan ;squote:Op dinsdag 14 april 2015 00:36 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja bij een pot wel maar een kop doe ik gewoon snel dompen je weet toch geen geduld :$
Ben je nu vochtig geworden rond de anus?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
1) The insertion of one man's sack into another person's mouth. Used a practical joke or prank, when performed on someone who is asleep, or as a sexual act.
2) To have a man insert his scrotum into another person's mouth in the fashion of a teabag into a mug with an up/down (in/out) motion.
Bron: Urban dictionary
quote:
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:38 schreef hondebrokje het volgende:
RTL crime <3
CI
En
DI
M'n favo tv zenders
Lekker doden
Niet echt. Dan moet je toch meer gaan denken aan plompzakken in de poeperd zonder spuug.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je nu vochtig geworden rond de anus?
Gevorderde jongen zie ik al.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niet echt. Dan moet je toch meer gaan denken aan plompzakken in de poeperd zonder spuug.
En ik maar denken dat WCH al erg genoeg wasquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niet echt. Dan moet je toch meer gaan denken aan plompzakken in de poeperd zonder spuug.
vieze oude mannen SCquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat WCH al erg genoeg was
Het is dat ik me tussen de jonkies kan verschuilen met m'n jeugdige uiterlijkquote:
Vieze oude mannen en maagden SCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |