welke boot zit je dan nielsquote:
dan maar naar de 40+ scquote:
ik mag overal heen, maar ik wil nietquote:
zou opslag vragenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd wat heb ik het druk man...niet gewend.
Moet eerst minder fokken van mijn baas, dan ziet ie wel.quote:
Wat een lul... steek hemquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet eerst minder fokken van mijn baas, dan ziet ie wel.
GA NOU EENS WERKEN. ANDERS LOONSVERLAGING NOOTMANSquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet eerst minder fokken van mijn baas, dan ziet ie wel.
Neem hem weer aan of ik verkracht je hondquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
Hier de baas van TARDIS., hij is zojuist ontslagen en heeft z'n account open laten staan.
Gr. de baas van TARDIS.
M'n hond?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Neem hem weer aan of ik verkracht je hond
quote:
Oké ik neem hem weer aan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als jij de ex-baas van Tardis bent wel ja
DAT IS ONMOGELIJK.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GA NOU EENS WERKEN. ANDERS LOONSVERLAGING NOOTMANS
GR GR
JE BAAS
Vind ik zielig.quote:
Ach beter dan lelijk van binnen zoals jij bentquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je je eigen kop wel eens gezien, makker?
Steek hem!quote:
Niet in zijn open wond pissenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek hem!
Steek hem in z'n strot en snij hem open tot hij gorgelend en spartelend op de vloer ligt kapot te gaan en z'n verontschuldigingen probeert aan te bieden. Die je niet accepteert en na nog even expres op z'n vingers te zijn gaan staan het pand verlaat. Alle vrijheid van de wereld!
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En geef hem zijn account terug, want jij post als een lul
hjbquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek hem!
Steek hem in z'n strot en snij hem open tot hij gorgelend en spartelend op de vloer ligt kapot te gaan en z'n verontschuldigingen probeert aan te bieden. Die je niet accepteert en na nog even expres op z'n vingers te zijn gaan staan het pand verlaat. Alle vrijheid van de wereld!
moet ik je stekenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DAT IS ONMOGELIJK.
[..]
Vind ik zielig.
[..]
Ach beter dan lelijk van binnen zoals jij bent
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek hem!
Ja, neem je kneuzenposse mee en ik vernietig jullie allemaal.quote:
Van wie, Niels?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:34 schreef niels0 het volgende:
Ik heb gedronken. Kreeg net op m'n kloten.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek hem!
1 keer snuiven en je hangt aan mijn neus, erwtquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, neem je kneuzenposse mee en ik vernietig jullie allemaal.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 keer snuiven en je hangt aan mijn neus, erwt
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:32 schreef deadprez het volgende:
ben nu al 3 dagen met een potje tegen matip bezig trouwens en het staat pas 2-1
Ik heet geen Teun.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 keer snuiven en je hangt aan mijn neus, erwt
Ik weet toch hoe je er uit ziet vriendquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je zou hardop gelachen hebben als je wist wat voor krielkip ik ben
gecondoleerdquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet toch hoe je er uit ziet vriend
hoe danquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet toch hoe je er uit ziet vriend
hey dat lijkt 2nutz welquote:
Wel depressief nu ik het heb afgekeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|