Nu niet meer.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan daar niet chatten, dat is jouw bericht.
NU IS MIJN POST IN WAARDE GEDAALD!quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NU IS MIJN POST IN WAARDE GEDAALD!
Oplichters zijn hetquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NU IS MIJN POST IN WAARDE GEDAALD!
quote:
Ik ga House of Cards kijkenquote:
Oh dan doe ik dat wel ff. @janedemiquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:58 schreef remi1986 het volgende:
DjeDje je hebt ook nog niet van mij gewonnen
We zijn aan elkaar gewaagdquote:
Hij is zijn baan kwijt helaas, heeft ie meer tijd om dieptrieste posts te plempen in KLBquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:24 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die corehype topics.
Ik over 3 kwartier pasquote:
video al bekeken vandaag?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik wil ook spelen maar heb geen levens.. en DP ligt nog steeds in coma
Ja ik snap dat niet... ik kreeg een make-up filmpje.. dus ik gekeken...quote:
app ff herstartenquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik snap dat niet... ik kreeg een make-up filmpje.. dus ik gekeken...maar geen leven
wel hele mooie eyeliner gezet, dat dan weer wel
helemaal nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik wil ook spelen maar heb geen levens.. en DP ligt nog steeds in coma
aightquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]goeiemorgen moppie... accepteer even die challenge
1x per dag. Als je geen levens hebt en je wil spel starten of accepteren krijg je venster. Daar staat "Bekijk video"quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:17 schreef deadprez het volgende:
wat krijg je levens voor het kijken van filmpjes?
oh dat zie ik nooit, zal wel door adblock komen ofzo?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
1x per dag. Als je geen levens hebt en je wil spel starten of accepteren krijg je venster. Daar staat "Bekijk video"
Ah... ok... revange?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
1x per dag. Als je geen levens hebt en je wil spel starten of accepteren krijg je venster. Daar staat "Bekijk video"
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:19 schreef deadprez het volgende:
wch jij bent, meteen eerste vraag fout
hahaha ja sommige antwoordenquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:26 schreef DjeDje het volgende:
"Hoe onstaat bubbels in frisdrank?"
....
"Magie"
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:28 schreef deadprez het volgende:
Ik kreeg de vraag waar Chinese fortune cookies vandaan komen. Waarom zetten ze er 'Chinese' bij als ze godverdomme uit de VS komen.
quote:
quote:Fortune cookies are often served as a dessert in Chinese restaurants in the United States and some other countries, but are absent in China
Uitgevonden door de Chinese gemeenschap in San Fransiscoquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:28 schreef deadprez het volgende:
Ik kreeg de vraag waar Chinese fortune cookies vandaan komen. Waarom zetten ze er 'Chinese' bij als ze godverdomme uit de VS komen.
jezusquote:
lolquote:
bahquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:32 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
er komt me toch een potje kutweer aan
Ja dat dacht ik ook, maar zo werkt het blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Doe die levels nog iets? Ik bedoel, ik had verwacht dat het niveau van de vragen omhoog zou gaan...
ja hier ook al hele dag bewolkt en regenquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hie ris het al kutweer (Rotterdam)
smoesjesquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tja, ik kam niet altijd makkelijke vragen krijgen.
Daar heb je het al moeilijk mee 😂😂quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tja, ik kam niet altijd makkelijke vragen krijgen.
valt meequote:Op zaterdag 11 april 2015 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij ben je best slim he
heuheu
that's the sound of the beastquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik klikte verkeerdkutschermpjes... jij bent
quote:
mehquote:
hakkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah maar op die tekno remix kan je ook wel hakken
ik!quote:
quote:
welke was dat? heb nu 7 afleveringen gezienquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie kill bij Daredevil S01E03 in begin
tinitus is een bitchquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:06 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
zouden de trommelvliezen van die boi met die groene broek het overleefd hebben?
ik zou eerder verwachten dat ie gewoon helemaal doof is geworden eiglk.quote:
hahahaha waarom heb je het geluid uit?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:06 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
zouden de trommelvliezen van die boi met die groene broek het overleefd hebben?
geen zin in highverpestende herrie, maar wilde het filmpje wel ff kijken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahaha waarom heb je het geluid uit?
Bowlingbaanquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke was dat? heb nu 7 afleveringen gezien
Ook dan kan je achterblijven met tinitus, tinitus is een soort fantoompijn, je hersens registreren geen signalen meer van de afgestorven trilhaartjes en verzinnen hun eigen signaal ter compensatie...quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou eerder verwachten dat ie gewoon helemaal doof is geworden eiglk.
quote:
Linedance voor mongooltjesquote:
Daar was laatst op Nederland 1 nog een docu over. Moet verschrikkelijk zijn. Sommige mensen pleegden zelfs zelfmoord omdat ze er helemaal gek van werden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ook dan kan je achterblijven met tinitus, tinitus is een soort fantoompijn, je hersens registreren geen signalen meer van de afgestorven trilhaartjes en verzinnen hun eigen signaal ter compensatie...
Oh.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ook dan kan je achterblijven met tinitus, tinitus is een soort fantoompijn, je hersens registreren geen signalen meer van de afgestorven trilhaartjes en verzinnen hun eigen signaal ter compensatie...
hahahaha ja nou precies .. beetje dom huppelenquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Linedance voor mongooltjes
Ja, dat is echt heel erg...quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar was laatst op Nederland 1 nog een docu over. Moet verschrikkelijk zijn. Sommige mensen pleegden zelfs zelfmoord omdat ze er helemaal gek van werden.
had er ook al 3 vandaag. 25 munten rijkerquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:12 schreef deadprez het volgende:
jeuj achievement, 100 sportvragen goed beantwoord
die gokte ik net goedquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:16 schreef deadprez het volgende:
kwist helemaal niet dat george orwell niet echt george orwell heette
geen idee wie dat isquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:16 schreef deadprez het volgende:
kwist helemaal niet dat george orwell niet echt george orwell heette
nicequote:Op zaterdag 11 april 2015 15:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
had er ook al 3 vandaag. 25 munten rijker
die kerel van 1984 en animal farmquote:
Je bent gewoon niet tegen mij opgewassenquote:
Mooi, dan zit ie morgen weer lekker opgesloten.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mooi, dan zit ie morgen weer lekker opgesloten.
ja ik weet waar t ligt, uelsen, woon er vlakbijquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ben nog in overleg, maar de planning is ZAK Duitsland (half uurtje vanaf Emmen)
kom je ook? FOK! stamp meetquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik weet waar t ligt, uelsen, woon er vlakbij
Kloptquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
o ja is ook zo.. maar anders was je toch niet gegaan
Kan dat? Lijkt me wel lachenquote:
Over 5 minuten een leven... potje?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:39 schreef Remqo het volgende:
Het scheelt, dan hoeven jullie niet naar Spanje
okequote:Op zaterdag 11 april 2015 15:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Over 5 minuten een leven... potje?
Hij doet verder niemand kwaad, dus ja, laat hem maar ofzo.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:42 schreef eend112 het volgende:
Maar volgens mij is het ook weer niet zo ernstig
vliegt vanaf alicantequote:Op zaterdag 11 april 2015 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij woont toch niet in Malaga?
formentera del segura in alicantequote:Op zaterdag 11 april 2015 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja, woont hij daar of zo? Dacht in Barcelona
Nee idd, ga me daar ook niet mee bemoeien hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij doet verder niemand kwaad, dus ja, laat hem maar ofzo.
Tochniet?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee idd, ga me daar ook niet mee bemoeien hoor
Hij gaat naar delta he.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:46 schreef deadprez het volgende:
Het is wel behoorlijk onverstandig van hem om naar Nederland te komen. Als ie een keer aangehouden wordt zit ie weer vast.
Nee, dat zijn Duitse praktijkenquote:
Denk het niet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:48 schreef deadprez het volgende:
Misschien heeft hij onbewust wel door dat het beter is als hij weer opgenomen wordt en gaat hij daarom naar Delta.
Gohquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:51 schreef eend112 het volgende:
Bob lijkt wel een beetje een verloren ziel
zijn ziel is al lang weg gevluchtquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:51 schreef eend112 het volgende:
misschien is hij wel heel gelukkigquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:51 schreef eend112 het volgende:
gwn babydoekjesquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
plakpoep![]()
![]()
net gvd 10 minuten tot een kwartier zitten vegen, net alsof ik een markeerstift in m'n anus had
Bidet. Spuit je je reet gewoon schoon.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
plakpoep![]()
![]()
net gvd 10 minuten tot een kwartier zitten vegen, net alsof ik een markeerstift in m'n anus had
Is gewoon zonde km dat te doen met je leven, maar ja, als hij er gelukkig mee is moet hij lekker door gaanquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
misschien is hij wel heel gelukkig
hebben we geen plek voor in onze badkamer helaasquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bidet. Spuit je je reet gewoon schoon.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
tadudam dam dam en remmert bites the dust
Niet als jij erin zit neequote:Op zaterdag 11 april 2015 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben we geen plek voor in onze badkamer helaas
Jullie hadden toch een afspraak?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet als jij erin zit nee
je weet dat dit gewoon van achter in mijn ballen trappen is met mijn belofte?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet als jij erin zit nee
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie hadden toch een afspraak?
Het spijt mequote:Op zaterdag 11 april 2015 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet dat dit gewoon van achter in mijn ballen trappen is met mijn belofte?
Alle signalen wijzer er toch op dat jij de afspraak overtreedt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook vanwege zijn IQ
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alle signalen wijzer er toch op dat jij de afspraak overtreedt.
Oh oh oh oh-oh. En dat is dan bezig nageslacht alle normen en waarden van de wereld te leren.quote:
ik denk er in de toekomst wel 2 keer over na voordat ik een afspraak aanga met die manquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alle signalen wijzer er toch op dat jij de afspraak overtreedt.
Geen afspraakjes meer?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk er in de toekomst wel 2 keer over na voordat ik een afspraak aanga met die man
Je lijkt op zijn vrouw, die zegt dat ook vaak.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk er in de toekomst wel 2 keer over na voordat ik een afspraak aanga met die man
okquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen nog als je mijn persoonlijke bidet wil zijn
Wil je dat hij in je kont plast?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen nog als je mijn persoonlijke bidet wil zijn
dat is privé, geen commentaarquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je dat hij in je kont plast?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je dat hij in je kont plast?
Je weet dat oude mannen niet zo'n krachtige pisstraal meer hebben he?quote:
dan moet hij gewoon een paar uur per dag trainenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet dat oude mannen niet zo'n krachtige pisstraal meer hebben he?
Ja, maar dan moet 'ie weer gaan persen en dan poept 'ie in zijn broek. Drie keer raden wie weer kan wassen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan moet hij gewoon een paar uur per dag trainen
arme Teunquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet 'ie weer gaan persen en dan poept 'ie in zijn broek. Drie keer raden wie weer kan wassen.
Niet nodigquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.scientias.nl/w(...)or-terug-te-krijgen/
Ben even in de badkamer jongens
neee... zou het?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
De rollen draaien zich om he. Eerst zorgden je ouders voor jou, later moet jij voor je ouders zorgen. Die Teun toch.quote:
zou dit ook met gezichtsbeharing werken? heb een klein kaal plekje op mijn wang. en moet ik dan ieder haartje individueel met een pincet eruit trekken? lijkt me wel pijnlijk hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik weiger te geloven dat jij een volle baard hebt en ik nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou dit ook met gezichtsbeharing werken? heb een klein kaal plekje op mijn wang. en moet ik dan ieder haartje individueel met een pincet eruit trekken? lijkt me wel pijnlijk hoor
Geen idee... ik lees het ook net...quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou dit ook met gezichtsbeharing werken? heb een klein kaal plekje op mijn wang. en moet ik dan ieder haartje individueel met een pincet eruit trekken? lijkt me wel pijnlijk hoor
op het moment niet, een volle baard krijg ik pas na 2 weken ofzoquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik weiger te geloven dat jij een volle baard hebt en ik niet
Nou ja, hij is volwassenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik weiger te geloven dat jij een volle baard hebt en ik niet
Nou ja, dat zorgen voor ouders gebeurt normaliter wel op een wat latere leeftijd dan vier jaar... Of hoe oud/jong teun ook mag zijnquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De rollen draaien zich om he. Eerst zorgden je ouders voor jou, later moet jij voor je ouders zorgen. Die Teun toch.
voor sommigen heb ik alleen maar haat hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iedereen heeft een haat/liefde verhouding met iedereen.
En veel schijnen er te lijden aan de Ziekte van Hedel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iedereen heeft een haat/liefde verhouding met iedereen.
:meer haar op je zak dan op je schedelquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En veel schijnen er te lijden aan de Ziekte van Hedel.
maakt niet uitquote:
Juist.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
:meer haar op je zak dan op je schedel
Daarom heb ik altijd een zakkammetje bij mequote:
Zo'n mooi nummer verkrachtenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:19 schreef deadprez het volgende:
die remix van where is my mind vanaf 54ste minuut ongeveer
is vet manquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo'n mooi nummer verkrachten
PIXIES
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor sommigen heb ik alleen maar haat hoor
Ken je het origineel ook?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
is vet manalleen beetje slechte geluidskwaliteit maar dat kan ook aan mijn boxjes liggen.
zitten vast alleen maar drugsresten inquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:20 schreef deadprez het volgende:
maar dat kan ook aan mijn boxjes liggen.
Zo.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zitten vast alleen maar drugsresten in
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ken je het origineel ook?
plsquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is gewoon happy hardcore ditquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:19 schreef deadprez het volgende:
die remix van where is my mind vanaf 54ste minuut ongeveer
kutherrie vind ik beter klinkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Herrie. Dat is een beter woord.
Kutherrie, teringherrie... Ja, dat dekt de lading beter.quote:
met oordoppen in klinkt het idd best goedquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:25 schreef deadprez het volgende:
Niet zo zeiken, is gewoon toffe muziek.
Dan hou jij het toch lekker bij taylor swift.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met oordoppen in klinkt het idd best goed
TAYLOR SWIFTquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan hou jij het toch lekker bij taylor swift.
Zo. Jeetje.quote:
Volgens mij moet je wel de nodige pillen achterover slaan wil je dat kunnen luisteren zonder hoofdpijn te krijgen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jaja dan is dat andere nummer iets van K3 ofzo
luister dit juist altijd op het werk of voor het slapen. Word ik rustig van en kan ik me goed concentreren. Geen grapjequote:Op zaterdag 11 april 2015 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij moet je wel de nodige pillen achterover slaan wil je dat kunnen luisteren zonder hoofdpijn te krijgen.
Vind dat altijd wel grappig hoe smaken kunnen verschillen want kan me dat absoluut niet voorstellen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
luister dit juist altijd op het werk of voor het slapen. Word ik rustig van en kan ik me goed concentreren. Geen grapje
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jaja dan is dat andere nummer iets van K3 ofzo
met zwaar metaal heb ik dan weer helemaal niksquote:
watquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
luister dit juist altijd op het werk of voor het slapen. Word ik rustig van en kan ik me goed concentreren. Geen grapje
Ik ben er decennia helemaal wauws van geweestquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
met zwaar metaal heb ik dan weer helemaal niks
gelukkig maar. Stel je eens voor dat 7 miljard mensen dezelfde interesses zouden hebben. Of dezelfde dingen leuk zouden vinden. Moet je ook niet aan denkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel grappig hoe smaken kunnen verschillen want kan me dat absoluut niet voorstellen.
tietenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gelukkig maar. Stel je eens voor dat 7 miljard mensen dezelfde interesses zouden hebben. Of dezelfde dingen leuk zouden vinden. Moet je ook niet aan denken
ik ben geen groot van van tietenquote:
homoquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben geen groot van van tieten
edit: ja, van
P. Icassoquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe signeerde Pablo Picasso zijn werken?
P. Picasso
Picasso
Pablo Picasso
Pablo P.
HOE THE FUCK MOET IK DIT WETEN
2e volgens mijquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe signeerde Pablo Picasso zijn werken?
P. Picasso
Picasso
Pablo Picasso
Pablo P.
HOE THE FUCK MOET IK DIT WETEN
dat zeg ik: homoquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan een geile kont veel meer waarderen
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan een geile kont veel meer waarderen
quote:
Oh ja vergeten, wacht.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maak jij je ronde nou maar af, met je electropop
Jup. Ik gokte op Brazilië.quote:
Vraag het me weleens af. Ellende komt ook deels doordat men absoluut niet kan inleven in de ander. Als we allemaal van hetzelfde zouden houden, zonder het besef dan het misschien wel saai is, is de wereld misschien wel een betere plek.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gelukkig maar. Stel je eens voor dat 7 miljard mensen dezelfde interesses zouden hebben. Of dezelfde dingen leuk zouden vinden. Moet je ook niet aan denken
wat een diepgang op de zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag het me weleens af. Ellende komt ook deels doordat men absoluut niet kan inleven in de ander. Als we allemaal van hetzelfde zouden houden, zonder het besef dan het misschien wel saai is, is de wereld misschien wel een betere plek.
Godverdomme. Kutspel.quote:
mwuah ja weet ik niet. Sowieso met 1 of geen religie. Daar komt de meeste ellende van.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag het me weleens af. Ellende komt ook deels doordat men absoluut niet kan inleven in de ander. Als we allemaal van hetzelfde zouden houden, zonder het besef dan het misschien wel saai is, is de wereld misschien wel een betere plek.
Ja en dat in nuchtere staat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat een diepgang op de zaterdagmiddag
Te diep voor een oppervlakkige jongen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat een diepgang op de zaterdagmiddag
Wat was jouw username nou... ik heb over een paar minuten een levenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te diep voor een oppervlakkige jongen?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mwuah ja weet ik niet. Sowieso met 1 of geen religie. Daar komt de meeste ellende van.
weet niet, moet je aan dp vragenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te diep voor een oppervlakkige jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |