met oordoppen in klinkt het idd best goedquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:25 schreef deadprez het volgende:
Niet zo zeiken, is gewoon toffe muziek.
Dan hou jij het toch lekker bij taylor swift.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met oordoppen in klinkt het idd best goed
TAYLOR SWIFTquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan hou jij het toch lekker bij taylor swift.
Zo. Jeetje.quote:
Volgens mij moet je wel de nodige pillen achterover slaan wil je dat kunnen luisteren zonder hoofdpijn te krijgen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jaja dan is dat andere nummer iets van K3 ofzo
luister dit juist altijd op het werk of voor het slapen. Word ik rustig van en kan ik me goed concentreren. Geen grapjequote:Op zaterdag 11 april 2015 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij moet je wel de nodige pillen achterover slaan wil je dat kunnen luisteren zonder hoofdpijn te krijgen.
Vind dat altijd wel grappig hoe smaken kunnen verschillen want kan me dat absoluut niet voorstellen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
luister dit juist altijd op het werk of voor het slapen. Word ik rustig van en kan ik me goed concentreren. Geen grapje
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jaja dan is dat andere nummer iets van K3 ofzo
met zwaar metaal heb ik dan weer helemaal niksquote:
watquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
luister dit juist altijd op het werk of voor het slapen. Word ik rustig van en kan ik me goed concentreren. Geen grapje
Ik ben er decennia helemaal wauws van geweestquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
met zwaar metaal heb ik dan weer helemaal niks
gelukkig maar. Stel je eens voor dat 7 miljard mensen dezelfde interesses zouden hebben. Of dezelfde dingen leuk zouden vinden. Moet je ook niet aan denkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel grappig hoe smaken kunnen verschillen want kan me dat absoluut niet voorstellen.
tietenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gelukkig maar. Stel je eens voor dat 7 miljard mensen dezelfde interesses zouden hebben. Of dezelfde dingen leuk zouden vinden. Moet je ook niet aan denken
ik ben geen groot van van tietenquote:
homoquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben geen groot van van tieten
edit: ja, van
P. Icassoquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe signeerde Pablo Picasso zijn werken?
P. Picasso
Picasso
Pablo Picasso
Pablo P.
HOE THE FUCK MOET IK DIT WETEN
2e volgens mijquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe signeerde Pablo Picasso zijn werken?
P. Picasso
Picasso
Pablo Picasso
Pablo P.
HOE THE FUCK MOET IK DIT WETEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |