Nu niet meer.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan daar niet chatten, dat is jouw bericht.
NU IS MIJN POST IN WAARDE GEDAALD!quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NU IS MIJN POST IN WAARDE GEDAALD!
Oplichters zijn hetquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
NU IS MIJN POST IN WAARDE GEDAALD!
quote:
Ik ga House of Cards kijkenquote:
Oh dan doe ik dat wel ff. @janedemiquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:58 schreef remi1986 het volgende:
DjeDje je hebt ook nog niet van mij gewonnen
We zijn aan elkaar gewaagdquote:
Hij is zijn baan kwijt helaas, heeft ie meer tijd om dieptrieste posts te plempen in KLBquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:24 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die corehype topics.
Ik over 3 kwartier pasquote:
video al bekeken vandaag?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik wil ook spelen maar heb geen levens.. en DP ligt nog steeds in coma
Ja ik snap dat niet... ik kreeg een make-up filmpje.. dus ik gekeken...quote:
app ff herstartenquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik snap dat niet... ik kreeg een make-up filmpje.. dus ik gekeken...maar geen leven
wel hele mooie eyeliner gezet, dat dan weer wel
helemaal nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik wil ook spelen maar heb geen levens.. en DP ligt nog steeds in coma
aightquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]goeiemorgen moppie... accepteer even die challenge
1x per dag. Als je geen levens hebt en je wil spel starten of accepteren krijg je venster. Daar staat "Bekijk video"quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:17 schreef deadprez het volgende:
wat krijg je levens voor het kijken van filmpjes?
oh dat zie ik nooit, zal wel door adblock komen ofzo?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
1x per dag. Als je geen levens hebt en je wil spel starten of accepteren krijg je venster. Daar staat "Bekijk video"
Ah... ok... revange?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
1x per dag. Als je geen levens hebt en je wil spel starten of accepteren krijg je venster. Daar staat "Bekijk video"
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:19 schreef deadprez het volgende:
wch jij bent, meteen eerste vraag fout
hahaha ja sommige antwoordenquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:26 schreef DjeDje het volgende:
"Hoe onstaat bubbels in frisdrank?"
....
"Magie"
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:28 schreef deadprez het volgende:
Ik kreeg de vraag waar Chinese fortune cookies vandaan komen. Waarom zetten ze er 'Chinese' bij als ze godverdomme uit de VS komen.
quote:
quote:Fortune cookies are often served as a dessert in Chinese restaurants in the United States and some other countries, but are absent in China
Uitgevonden door de Chinese gemeenschap in San Fransiscoquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:28 schreef deadprez het volgende:
Ik kreeg de vraag waar Chinese fortune cookies vandaan komen. Waarom zetten ze er 'Chinese' bij als ze godverdomme uit de VS komen.
jezusquote:
lolquote:
bahquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:32 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
er komt me toch een potje kutweer aan
Ja dat dacht ik ook, maar zo werkt het blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Doe die levels nog iets? Ik bedoel, ik had verwacht dat het niveau van de vragen omhoog zou gaan...
ja hier ook al hele dag bewolkt en regenquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hie ris het al kutweer (Rotterdam)
smoesjesquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tja, ik kam niet altijd makkelijke vragen krijgen.
Daar heb je het al moeilijk mee 😂😂quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tja, ik kam niet altijd makkelijke vragen krijgen.
valt meequote:Op zaterdag 11 april 2015 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij ben je best slim he
heuheu
that's the sound of the beastquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik klikte verkeerdkutschermpjes... jij bent
quote:
mehquote:
hakkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah maar op die tekno remix kan je ook wel hakken
ik!quote:
quote:
welke was dat? heb nu 7 afleveringen gezienquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie kill bij Daredevil S01E03 in begin
tinitus is een bitchquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:06 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
zouden de trommelvliezen van die boi met die groene broek het overleefd hebben?
ik zou eerder verwachten dat ie gewoon helemaal doof is geworden eiglk.quote:
hahahaha waarom heb je het geluid uit?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:06 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
zouden de trommelvliezen van die boi met die groene broek het overleefd hebben?
geen zin in highverpestende herrie, maar wilde het filmpje wel ff kijken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahaha waarom heb je het geluid uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |