aightquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]goeiemorgen moppie... accepteer even die challenge
1x per dag. Als je geen levens hebt en je wil spel starten of accepteren krijg je venster. Daar staat "Bekijk video"quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:17 schreef deadprez het volgende:
wat krijg je levens voor het kijken van filmpjes?
oh dat zie ik nooit, zal wel door adblock komen ofzo?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
1x per dag. Als je geen levens hebt en je wil spel starten of accepteren krijg je venster. Daar staat "Bekijk video"
Ah... ok... revange?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
1x per dag. Als je geen levens hebt en je wil spel starten of accepteren krijg je venster. Daar staat "Bekijk video"
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:19 schreef deadprez het volgende:
wch jij bent, meteen eerste vraag fout
hahaha ja sommige antwoordenquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:26 schreef DjeDje het volgende:
"Hoe onstaat bubbels in frisdrank?"
....
"Magie"
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:28 schreef deadprez het volgende:
Ik kreeg de vraag waar Chinese fortune cookies vandaan komen. Waarom zetten ze er 'Chinese' bij als ze godverdomme uit de VS komen.
quote:
quote:Fortune cookies are often served as a dessert in Chinese restaurants in the United States and some other countries, but are absent in China
Uitgevonden door de Chinese gemeenschap in San Fransiscoquote:Op zaterdag 11 april 2015 14:28 schreef deadprez het volgende:
Ik kreeg de vraag waar Chinese fortune cookies vandaan komen. Waarom zetten ze er 'Chinese' bij als ze godverdomme uit de VS komen.
jezusquote:
lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |