dat zeg ik: homoquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan een geile kont veel meer waarderen
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan een geile kont veel meer waarderen
quote:
Oh ja vergeten, wacht.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maak jij je ronde nou maar af, met je electropop
Jup. Ik gokte op Brazilië.quote:
Vraag het me weleens af. Ellende komt ook deels doordat men absoluut niet kan inleven in de ander. Als we allemaal van hetzelfde zouden houden, zonder het besef dan het misschien wel saai is, is de wereld misschien wel een betere plek.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gelukkig maar. Stel je eens voor dat 7 miljard mensen dezelfde interesses zouden hebben. Of dezelfde dingen leuk zouden vinden. Moet je ook niet aan denken
wat een diepgang op de zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag het me weleens af. Ellende komt ook deels doordat men absoluut niet kan inleven in de ander. Als we allemaal van hetzelfde zouden houden, zonder het besef dan het misschien wel saai is, is de wereld misschien wel een betere plek.
Godverdomme. Kutspel.quote:
mwuah ja weet ik niet. Sowieso met 1 of geen religie. Daar komt de meeste ellende van.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag het me weleens af. Ellende komt ook deels doordat men absoluut niet kan inleven in de ander. Als we allemaal van hetzelfde zouden houden, zonder het besef dan het misschien wel saai is, is de wereld misschien wel een betere plek.
Ja en dat in nuchtere staat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat een diepgang op de zaterdagmiddag
Te diep voor een oppervlakkige jongen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat een diepgang op de zaterdagmiddag
Wat was jouw username nou... ik heb over een paar minuten een levenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te diep voor een oppervlakkige jongen?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mwuah ja weet ik niet. Sowieso met 1 of geen religie. Daar komt de meeste ellende van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |