Bidet. Spuit je je reet gewoon schoon.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
plakpoep![]()
![]()
net gvd 10 minuten tot een kwartier zitten vegen, net alsof ik een markeerstift in m'n anus had
Is gewoon zonde km dat te doen met je leven, maar ja, als hij er gelukkig mee is moet hij lekker door gaanquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
misschien is hij wel heel gelukkig
hebben we geen plek voor in onze badkamer helaasquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bidet. Spuit je je reet gewoon schoon.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
tadudam dam dam en remmert bites the dust
Niet als jij erin zit neequote:Op zaterdag 11 april 2015 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben we geen plek voor in onze badkamer helaas
Jullie hadden toch een afspraak?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet als jij erin zit nee
je weet dat dit gewoon van achter in mijn ballen trappen is met mijn belofte?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet als jij erin zit nee
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie hadden toch een afspraak?
Het spijt mequote:Op zaterdag 11 april 2015 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet dat dit gewoon van achter in mijn ballen trappen is met mijn belofte?
Alle signalen wijzer er toch op dat jij de afspraak overtreedt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook vanwege zijn IQ
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alle signalen wijzer er toch op dat jij de afspraak overtreedt.
Oh oh oh oh-oh. En dat is dan bezig nageslacht alle normen en waarden van de wereld te leren.quote:
ik denk er in de toekomst wel 2 keer over na voordat ik een afspraak aanga met die manquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alle signalen wijzer er toch op dat jij de afspraak overtreedt.
Geen afspraakjes meer?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk er in de toekomst wel 2 keer over na voordat ik een afspraak aanga met die man
Je lijkt op zijn vrouw, die zegt dat ook vaak.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk er in de toekomst wel 2 keer over na voordat ik een afspraak aanga met die man
okquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen nog als je mijn persoonlijke bidet wil zijn
Wil je dat hij in je kont plast?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen nog als je mijn persoonlijke bidet wil zijn
dat is privé, geen commentaarquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je dat hij in je kont plast?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je dat hij in je kont plast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |