goeie filmquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ken je de film God Bless America?
samen met Fight Club vormt deze film mijn totale identiteit en levensvisie.quote:
In mijn ogen AC2 all over again. Sneaken geeft je weer voordeel, vijanden zijn veel moeilijker van je af te slaan. Co-op missies. En dan hoe Parijs in elkaar steektquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:51 schreef voederbietel het volgende:
Die heb ik nog niet gespeeld. Wellicht die dan maar eens kopen ergens.
Hoe kan jij die gespeeld hebben zonder PS4 trouwens?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In mijn ogen AC2 all over again. Sneaken geeft je weer voordeel, vijanden zijn veel moeilijker van je af te slaan. Co-op missies. En dan hoe Parijs in elkaar steekt
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
samen met Fight Club vormt deze film mijn totale identiteit en levensvisie.
Ben nu MAHL aan het persifleren?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef voederbietel het volgende:
samen met Fight Club vormt deze film mijn totale identiteit en levensvisie.
Oke fuck jou ik ga hem NU downloaden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In mijn ogen AC2 all over again. Sneaken geeft je weer voordeel, vijanden zijn veel moeilijker van je af te slaan. Co-op missies. En dan hoe Parijs in elkaar steekt
quote:
Mijn broertje heeft een echte game pc. Dus ik heb op zijn pc gespeeld zodra hij er niet achter zat. Best sneu eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:53 schreef voederbietel het volgende:
Hoe kan jij die gespeeld hebben zonder PS4 trouwens?
Fight Club is een bazenfilm, een van mijn favorieten.quote:
alsof maal de diepgang heeft van God Bless America, laat staan Fight Clubquote:
wou dat ik zo'n broertje hadquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een echte game pc. Dus ik heb op zijn pc gespeeld zodra hij er niet achter zat. Best sneu eigenlijk.
quote:
Sorteer ze. Ik ben ook zo opruimerig. De eerste 3 dagen aan boord ben ik zooi van m'n collega aan het opruimen.quote:
Ben je weer aan boord?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Sorteer ze. Ik ben ook zo opruimerig. De eerste 3 dagen aan boord ben ik zooi van m'n collega aan het opruimen.![]()
Lekker hersenloos werk.
Echt sick he ;>quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |