Jij snapt het.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:40 schreef voederbietel het volgende:
als ze tegenspartelen is het veel leuker zeker?
Moet zo weer werkenquote:
Ik hoef in ieder geval niet te werkenquote:
gta niet downloadenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Werken tot 18:00
Mijn GTA5 die nu niet afgegeven kan worden
Doen ze dat niet in de brievenbus?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Werken tot 18:00
Mijn GTA5 die nu niet afgegeven kan worden
Klinkt goed. Morgen ook nog lekker weer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hoef in ieder geval niet te werken.
Ik ga zo even een stukje lopen door een bos en daarna even naar de moestuin toe denk ik.
Kan ik wel, maar beter van niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
True, er lopen wat idioten rond met de meest bizarre ideeën met dito acties.
Die snap ik ook niet, en zal het nooit begrijpen.
Maar het zal idd een rotzooi geven als je ze allemaal gaat ruimen.
Maar kan je een voorbeeld geven?
7 schijfjes, dus pakket is 10 centimeter dik.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Doen ze dat niet in de brievenbus?
[..]
Klinkt goed. Morgen ook nog lekker weer.
Goed, maar moequote:Op dinsdag 14 april 2015 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Z'n gangetje kan ik wel stellen, en met jou?
De interesse hier is uit leedvermaak heh niels.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kan ik wel, maar beter van niet.
In het begin was ik uit op wraak.
Ik heb me er toch maar bij neergelegd.
Als ik er eenmaal aan zou beginnen wordt het een zooitje.
Het mag niet verder doorgaan. Als de politie mij niet meer kan beschermen zal ik toch m'n eigen plan moeten trekken. Ik hoop dat het niet zo ver komt.
bf4quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Damn. Zal ik van de zomer eens kopen.
Gewoon zodat ik de nieuwe AC weer kan spelen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
bf4
Nee srs, is nog kutter dan bf3 eigenlijk.
Daar ben ik mee gestopt, ik koop ook niet tot driemaal toe m'n eigen schijt terug en dat is ook uitgekauwd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon zodat ik de nieuwe AC weer kan spelen.
Dat klinkt best heftigquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kan ik wel, maar beter van niet.
In het begin was ik uit op wraak.
Ik heb me er toch maar bij neergelegd.
Als ik er eenmaal aan zou beginnen wordt het een zooitje.
Het mag niet verder doorgaan. Als de politie mij niet meer kan beschermen zal ik toch m'n eigen plan moeten trekken. Ik hoop dat het niet zo ver komt.
Duidelijk VB. Het schiet wel elke dag door m'n hoofd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De interesse hier is uit leedvermaak heh niels.
wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:48 schreef niels0 het volgende:
[..]
Duidelijk VB. Het schiet wel elke dag door m'n hoofd.
Ik kan er slecht tegen dat mensen er weg mee komen, maar ik ga het niet doen.
Unity was fantastisch man, wat lul je.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt, ik koop ook niet tot driemaal toe m'n eigen schijt terug en dat is ook uitgekauwd.
ken je de film God Bless America?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:48 schreef niels0 het volgende:
[..]
Duidelijk VB. Het schiet wel elke dag door m'n hoofd.
Ik kan er slecht tegen dat mensen er weg mee komen, maar ik ga het niet doen.
Die heb ik nog niet gespeeld. Wellicht die dan maar eens kopen ergens.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Unity was fantastisch man, wat lul je.
goeie filmquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ken je de film God Bless America?
samen met Fight Club vormt deze film mijn totale identiteit en levensvisie.quote:
In mijn ogen AC2 all over again. Sneaken geeft je weer voordeel, vijanden zijn veel moeilijker van je af te slaan. Co-op missies. En dan hoe Parijs in elkaar steektquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:51 schreef voederbietel het volgende:
Die heb ik nog niet gespeeld. Wellicht die dan maar eens kopen ergens.
Hoe kan jij die gespeeld hebben zonder PS4 trouwens?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In mijn ogen AC2 all over again. Sneaken geeft je weer voordeel, vijanden zijn veel moeilijker van je af te slaan. Co-op missies. En dan hoe Parijs in elkaar steekt
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
samen met Fight Club vormt deze film mijn totale identiteit en levensvisie.
Ben nu MAHL aan het persifleren?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef voederbietel het volgende:
samen met Fight Club vormt deze film mijn totale identiteit en levensvisie.
Oke fuck jou ik ga hem NU downloaden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In mijn ogen AC2 all over again. Sneaken geeft je weer voordeel, vijanden zijn veel moeilijker van je af te slaan. Co-op missies. En dan hoe Parijs in elkaar steekt
quote:
Mijn broertje heeft een echte game pc. Dus ik heb op zijn pc gespeeld zodra hij er niet achter zat. Best sneu eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:53 schreef voederbietel het volgende:
Hoe kan jij die gespeeld hebben zonder PS4 trouwens?
Fight Club is een bazenfilm, een van mijn favorieten.quote:
alsof maal de diepgang heeft van God Bless America, laat staan Fight Clubquote:
wou dat ik zo'n broertje hadquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een echte game pc. Dus ik heb op zijn pc gespeeld zodra hij er niet achter zat. Best sneu eigenlijk.
quote:
Sorteer ze. Ik ben ook zo opruimerig. De eerste 3 dagen aan boord ben ik zooi van m'n collega aan het opruimen.quote:
Ben je weer aan boord?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Sorteer ze. Ik ben ook zo opruimerig. De eerste 3 dagen aan boord ben ik zooi van m'n collega aan het opruimen.![]()
Lekker hersenloos werk.
Echt sick he ;>quote:
welke boot zit je dan nielsquote:
dan maar naar de 40+ scquote:
ik mag overal heen, maar ik wil nietquote:
zou opslag vragenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd wat heb ik het druk man...niet gewend.
Moet eerst minder fokken van mijn baas, dan ziet ie wel.quote:
Wat een lul... steek hemquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet eerst minder fokken van mijn baas, dan ziet ie wel.
GA NOU EENS WERKEN. ANDERS LOONSVERLAGING NOOTMANSquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet eerst minder fokken van mijn baas, dan ziet ie wel.
Neem hem weer aan of ik verkracht je hondquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
Hier de baas van TARDIS., hij is zojuist ontslagen en heeft z'n account open laten staan.
Gr. de baas van TARDIS.
M'n hond?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Neem hem weer aan of ik verkracht je hond
quote:
Oké ik neem hem weer aan.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als jij de ex-baas van Tardis bent wel ja
DAT IS ONMOGELIJK.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GA NOU EENS WERKEN. ANDERS LOONSVERLAGING NOOTMANS
GR GR
JE BAAS
Vind ik zielig.quote:
Ach beter dan lelijk van binnen zoals jij bentquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je je eigen kop wel eens gezien, makker?
Steek hem!quote:
Niet in zijn open wond pissenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek hem!
Steek hem in z'n strot en snij hem open tot hij gorgelend en spartelend op de vloer ligt kapot te gaan en z'n verontschuldigingen probeert aan te bieden. Die je niet accepteert en na nog even expres op z'n vingers te zijn gaan staan het pand verlaat. Alle vrijheid van de wereld!
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En geef hem zijn account terug, want jij post als een lul
hjbquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek hem!
Steek hem in z'n strot en snij hem open tot hij gorgelend en spartelend op de vloer ligt kapot te gaan en z'n verontschuldigingen probeert aan te bieden. Die je niet accepteert en na nog even expres op z'n vingers te zijn gaan staan het pand verlaat. Alle vrijheid van de wereld!
moet ik je stekenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DAT IS ONMOGELIJK.
[..]
Vind ik zielig.
[..]
Ach beter dan lelijk van binnen zoals jij bent
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek hem!
Ja, neem je kneuzenposse mee en ik vernietig jullie allemaal.quote:
Van wie, Niels?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:34 schreef niels0 het volgende:
Ik heb gedronken. Kreeg net op m'n kloten.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek hem!
1 keer snuiven en je hangt aan mijn neus, erwtquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, neem je kneuzenposse mee en ik vernietig jullie allemaal.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 keer snuiven en je hangt aan mijn neus, erwt
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:32 schreef deadprez het volgende:
ben nu al 3 dagen met een potje tegen matip bezig trouwens en het staat pas 2-1
Ik heet geen Teun.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 keer snuiven en je hangt aan mijn neus, erwt
Ik weet toch hoe je er uit ziet vriendquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je zou hardop gelachen hebben als je wist wat voor krielkip ik ben
gecondoleerdquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet toch hoe je er uit ziet vriend
hoe danquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet toch hoe je er uit ziet vriend
hey dat lijkt 2nutz welquote:
Wel depressief nu ik het heb afgekeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|