Er zijn films van. Met Hidde Maas. Dan maakt 'ie een vrouw bewusteloos met chloroform, daarna verkracht 'ie 'r.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, als er maar een gat in zit
Ik snap de lol ervan ook niet zo inquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Er zijn films van. Met Hidde Maas. Dan maakt 'ie een vrouw bewusteloos met chloroform, daarna verkracht 'ie 'r.
Alsof je een zak aardappelen neuqt.
Pretty sick yes.
Gewoon een oma opgraven en dan skullfucken toch?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is ook dat je er straffeloos gaten bij kan maken
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon een oma opgraven en dan skullfucken toch?
best wel ziek eigenlijkquote:
Meer iets voor onze vakkenvuller, toch?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon een oma opgraven en dan skullfucken toch?
Ja normaal is het altijd kwaliteit..quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
Jullie verkankeren echt mijn topic. Stop er mee.
Er lopen wat patiënten rond op de wereld.quote:
Laten we het simpel houden, elke gek heeft z'n gebrek.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Er lopen wat patiënten rond op de wereld.
Ik heb wat dingen meegemaakt begin dit jaar. Hoe verkopen mensen dat aan zichzelf? Ik snap dat niet.
Ze zullen toch met die ballast door de rest van hun leven moeten lopen.
Soms begrijp ik 'r geen reet van.
Ik heb met 'r met de politie over gesproken. Zij zeiden ook; 'Soms is het niet te snappen.'
vertel er eens wat meer over Nielsquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Er lopen wat patiënten rond op de wereld.
Ik heb wat dingen meegemaakt begin dit jaar. Hoe verkopen mensen dat aan zichzelf? Ik snap dat niet.
Ze zullen toch met die ballast door de rest van hun leven moeten lopen.
Soms begrijp ik 'r geen reet van.
Ik heb met 'r met de politie over gesproken. Zij zeiden ook; 'Soms is het niet te snappen.'
Nou. Ik ben niet normaal, maar een aantal zaken gaan regelrecht tegen m'n principes in.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laten we het simpel houden, elke gek heeft z'n gebrek.
True, er lopen wat idioten rond met de meest bizarre ideeën met dito acties.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou. Ik ben niet normaal, maar een aantal zaken gaan regelrecht tegen m'n principes in.
Ik vind het te gemakkelijk gezegd dat elke gek z'n gebrek heeft.
Een aantal dingen doe je gewoon niet.
Toch lopen er gekken rond die dat dan wel doen.
Ik denk er wel 'ns over na. Moet ik dan een shotgun kopen en iedereen neerleggen die die belofte verbreekt?
Zou wel een zooitje worden dan.
wat de actie betreft welquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
als ze tegenspartelen is het veel leuker zeker?
He kornuit van me, hoe is het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |