quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen weten, ik ga jou toch nooit pijpen
quote:
Ok genoeg fok voor mij, ga wel buiten pauzeren, doei.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mapima dist Hoink
ONZ / De Hoink-dis :')
Koningsdag, mutsquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:15 schreef damnHoepla het volgende:
Jullie weten dat ik op Koninginnedag een optreden Geef in Amsterdam?
Al dat gekloon mag wel 'ns stoppen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mapima dist Hoink
ONZ / De Hoink-dis :')
Ik blijf natuurlijk necrofiel, het idee van jouw dode lichaam wind me enorm opquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe 'ns even normaal ik zit altijd gewillig te gaggen tot de tranen me in de ogen staan en jij doet dit.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
Ok genoeg fok voor mij, ga wel buiten pauzeren, doei.
te happen of niet te happenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Koningsdag, muts
Maar op 30 april wil ik ook een kijkje nemen in Amsterdam
windtquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk necrofiel, het idee van jouw dode lichaam wind me enorm op
Nee, vertel 'ns? Bespeel je een muziek-instrument?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:15 schreef damnHoepla het volgende:
met de josti band?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:15 schreef damnHoepla het volgende:
Happen als pacmanquote:
ja ik zingquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, vertel 'ns? Bespeel je een muziek-instrument?
Even Fylax contacteren. Die wil het vast op de weblog zetten voor je.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:17 schreef damnHoepla het volgende:
Ze zouden de hoink dis op D efrontage moeten zetten
Necrofilie is een lijk neuqen toch? Moet je ook maar zin in hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk necrofiel, het idee van jouw dode lichaam wind me enorm op
ga je ook een clip opnemen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:17 schreef damnHoepla het volgende:
Ze zouden de hoink dis op D efrontage moeten zetten
Lijkt me sick manquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Necrofilie is een lijk neuqen toch? Moet je ook maar zin in hebben.
Wat maakt het uit, als er maar een gat in zitquote:
Bijkomend voordeel is ook dat je er straffeloos gaten bij kan makenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, als er maar een gat in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |