Fylax, die drong aan om te appenquote:
Dat is Fylax ookquote:
Voor ons geldt de regel, is de wanhoop nabij, dan is WCH dichtbijquote:
is maar fa2 allemaal m'n boi, ik heb geen enkele interesse in Mapima, dat snap je.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor ons geldt de regel, is de wanhoop nabij, dan is WCH dichtbij
dat weet geen mensquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarom zeggen ze dat niet meteeeeeeen
Gekke lui zijn hetquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarom zeggen ze dat niet meteeeeeeen
ik weet alleen nuttige dingenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je niet zoveel van de wereld zou weten.
NIET ZO DOEN TEGEN MADELIEFFF OF IK KOM JE HELEMAAL KAPOTMAKEN, KRULSNORquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je niet zoveel van de wereld zou weten.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NIET ZO DOEN TEGEN MADELIEFFF OF IK KOM JE HELEMAAL KAPOTMAKEN, KRULSNOR
Nee, maar we deelden de sausjesquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben jullie elkaar gevoerd remqo?
waarom zou je dat willen weten, ik ga jou toch nooit pijpenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet je ook hoe je goed kan pijpen, want ook dat betwijfel ik.
Omdat dat volgens mij het enige nuttige is wat jij kan weten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef madeliefff het volgende:
waarom zou je dat willen weten, ik ga jou toch nooit pijpen
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
QFT.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
zozo dus het hoink dissen gaat gewoon doorquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
IK WAARSCHUW NIET MEER HEquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat dat volgens mij het enige nuttige is wat jij kan weten.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ohw. Meteen vierde hoink bij eerste date dus
ik denk dat je in de war bent met je moederquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat dat volgens mij het enige nuttige is wat jij kan weten.
Ik vind madeliefff ook strikt zakelijk als ik weer een kopje suiker kom lenenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK WAARSCHUW NIET MEER HE
is er weer ruzie?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war bent met je moeder
Kijk maar uit dat je geen zout krijgt ipv suiker.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind madeliefff ook strikt zakelijk als ik weer een kopje suiker kom lenen
Nou. Je kan dus wel zeggen dat madelieff niet te vatten is met het "neggen".quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war bent met je moeder
Nekschot.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wat doen we met mensen die quotes veranderen wch
TR zou ik doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wat doen we met mensen die quotes veranderen wch
Nee zo is ze ook weer niet, madeliefff is liefffquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je geen zout krijgt ipv suiker.
Ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dit vind ik een betere suggestie wch
Doe 'ns even normaal ik zit altijd gewillig te gaggen tot de tranen me in de ogen staan en jij doet dit.quote:
Nee, "quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je suggesties voor een betere TT?
"quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, "" kan ook betekenen dat het grappig is.
quote:
[..]
quote:
Ok genoeg fok voor mij, ga wel buiten pauzeren, doei.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mapima dist Hoink
ONZ / De Hoink-dis :')
Koningsdag, mutsquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:15 schreef damnHoepla het volgende:
Jullie weten dat ik op Koninginnedag een optreden Geef in Amsterdam?
Al dat gekloon mag wel 'ns stoppen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mapima dist Hoink
ONZ / De Hoink-dis :')
Ik blijf natuurlijk necrofiel, het idee van jouw dode lichaam wind me enorm opquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe 'ns even normaal ik zit altijd gewillig te gaggen tot de tranen me in de ogen staan en jij doet dit.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
Ok genoeg fok voor mij, ga wel buiten pauzeren, doei.
te happen of niet te happenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Koningsdag, muts
Maar op 30 april wil ik ook een kijkje nemen in Amsterdam
windtquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk necrofiel, het idee van jouw dode lichaam wind me enorm op
Nee, vertel 'ns? Bespeel je een muziek-instrument?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:15 schreef damnHoepla het volgende:
met de josti band?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:15 schreef damnHoepla het volgende:
Happen als pacmanquote:
ja ik zingquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, vertel 'ns? Bespeel je een muziek-instrument?
Even Fylax contacteren. Die wil het vast op de weblog zetten voor je.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:17 schreef damnHoepla het volgende:
Ze zouden de hoink dis op D efrontage moeten zetten
Necrofilie is een lijk neuqen toch? Moet je ook maar zin in hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk necrofiel, het idee van jouw dode lichaam wind me enorm op
ga je ook een clip opnemen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:17 schreef damnHoepla het volgende:
Ze zouden de hoink dis op D efrontage moeten zetten
Lijkt me sick manquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Necrofilie is een lijk neuqen toch? Moet je ook maar zin in hebben.
Wat maakt het uit, als er maar een gat in zitquote:
Bijkomend voordeel is ook dat je er straffeloos gaten bij kan makenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, als er maar een gat in zit
Er zijn films van. Met Hidde Maas. Dan maakt 'ie een vrouw bewusteloos met chloroform, daarna verkracht 'ie 'r.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, als er maar een gat in zit
Ik snap de lol ervan ook niet zo inquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Er zijn films van. Met Hidde Maas. Dan maakt 'ie een vrouw bewusteloos met chloroform, daarna verkracht 'ie 'r.
Alsof je een zak aardappelen neuqt.
Pretty sick yes.
Gewoon een oma opgraven en dan skullfucken toch?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is ook dat je er straffeloos gaten bij kan maken
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon een oma opgraven en dan skullfucken toch?
best wel ziek eigenlijkquote:
Meer iets voor onze vakkenvuller, toch?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon een oma opgraven en dan skullfucken toch?
Ja normaal is het altijd kwaliteit..quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
Jullie verkankeren echt mijn topic. Stop er mee.
Er lopen wat patiënten rond op de wereld.quote:
Laten we het simpel houden, elke gek heeft z'n gebrek.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Er lopen wat patiënten rond op de wereld.
Ik heb wat dingen meegemaakt begin dit jaar. Hoe verkopen mensen dat aan zichzelf? Ik snap dat niet.
Ze zullen toch met die ballast door de rest van hun leven moeten lopen.
Soms begrijp ik 'r geen reet van.
Ik heb met 'r met de politie over gesproken. Zij zeiden ook; 'Soms is het niet te snappen.'
vertel er eens wat meer over Nielsquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Er lopen wat patiënten rond op de wereld.
Ik heb wat dingen meegemaakt begin dit jaar. Hoe verkopen mensen dat aan zichzelf? Ik snap dat niet.
Ze zullen toch met die ballast door de rest van hun leven moeten lopen.
Soms begrijp ik 'r geen reet van.
Ik heb met 'r met de politie over gesproken. Zij zeiden ook; 'Soms is het niet te snappen.'
Nou. Ik ben niet normaal, maar een aantal zaken gaan regelrecht tegen m'n principes in.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laten we het simpel houden, elke gek heeft z'n gebrek.
True, er lopen wat idioten rond met de meest bizarre ideeën met dito acties.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou. Ik ben niet normaal, maar een aantal zaken gaan regelrecht tegen m'n principes in.
Ik vind het te gemakkelijk gezegd dat elke gek z'n gebrek heeft.
Een aantal dingen doe je gewoon niet.
Toch lopen er gekken rond die dat dan wel doen.
Ik denk er wel 'ns over na. Moet ik dan een shotgun kopen en iedereen neerleggen die die belofte verbreekt?
Zou wel een zooitje worden dan.
wat de actie betreft welquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
als ze tegenspartelen is het veel leuker zeker?
He kornuit van me, hoe is het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |