Wij hebben verkeringquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt gvd die autist meegenomen Fok!ker.
ik versta de helft niet van het nummer, wie heeft het gemaakt dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoink581 dissen
Mapima
Hoepels
Hoink
Snorren
Zij is ook een filippijnse.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op mijn Filipijnse docent van mijn vorige opleiding.
Hey Mapima zullen wij een keertje afspreken? Gewoon casual? Misschien een beetje hand- en mondwerk, we hoeven nergens aan vast te zitten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:42 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
ik kan ke verklappen dat wellicht een single over bh's komt...
Geforceerd.quote:
Mapima.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik versta de helft niet van het nummer, wie heeft het gemaakt dan?
Mapimaquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
DamnHoepla aka Mapima.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
bekijk op YouTube en lees de lyrics in de beschrijving meequote:Op dinsdag 14 april 2015 11:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Die soa... daar zit je wel even aan vast hoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..] we hoeven nergens aan vast te zitten.
Gewoon beetje penicilline.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die soa... daar zit je wel even aan vast hoor
Gejatte facebookfoto's van een kind met een enorme onderlip en afhangende oogjes, niet de moeite waardquote:
Die metafoor heb ik nog steeds niet begrepen. De helft van het liedje lijk je gestolen te hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:47 schreef damnHoepla het volgende:
ga jij nou maar met the dog praten die niks terug zegt
ey sploinkiequote:Op dinsdag 14 april 2015 11:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die metafoor heb ik nog steeds niet begrepen. De helft van het liedje lijk je gestolen te hebben.
Jaquote:
Dit is echt een hele, hele moeilijke kwestie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:48 schreef Remqo het volgende:
Hoink, mag mapima inbellen bij de radioshow?
Reken maar op een dikke piek in de luistercijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |