Wij hebben verkeringquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt gvd die autist meegenomen Fok!ker.
ik versta de helft niet van het nummer, wie heeft het gemaakt dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoink581 dissen
Mapima
Hoepels
Hoink
Snorren
Zij is ook een filippijnse.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op mijn Filipijnse docent van mijn vorige opleiding.
Hey Mapima zullen wij een keertje afspreken? Gewoon casual? Misschien een beetje hand- en mondwerk, we hoeven nergens aan vast te zitten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:42 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
ik kan ke verklappen dat wellicht een single over bh's komt...
Geforceerd.quote:
Mapima.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik versta de helft niet van het nummer, wie heeft het gemaakt dan?
Mapimaquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
DamnHoepla aka Mapima.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
bekijk op YouTube en lees de lyrics in de beschrijving meequote:Op dinsdag 14 april 2015 11:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Die soa... daar zit je wel even aan vast hoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..] we hoeven nergens aan vast te zitten.
Gewoon beetje penicilline.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die soa... daar zit je wel even aan vast hoor
Gejatte facebookfoto's van een kind met een enorme onderlip en afhangende oogjes, niet de moeite waardquote:
Die metafoor heb ik nog steeds niet begrepen. De helft van het liedje lijk je gestolen te hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:47 schreef damnHoepla het volgende:
ga jij nou maar met the dog praten die niks terug zegt
ey sploinkiequote:Op dinsdag 14 april 2015 11:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die metafoor heb ik nog steeds niet begrepen. De helft van het liedje lijk je gestolen te hebben.
Jaquote:
Dit is echt een hele, hele moeilijke kwestie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:48 schreef Remqo het volgende:
Hoink, mag mapima inbellen bij de radioshow?
Reken maar op een dikke piek in de luistercijfers.
Ik wil een rapbattle met jou en Mapima en dan gaan Eend en ik jureren.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is echt een hele, hele moeilijke kwestie.
huh welke is yvonne dan ?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:18 schreef HPLC het volgende:
US / Hoe fucking cute was jij vroeger - Deel 3
yvonne
Zoveel bandbreedte hebben we niet #HiHaHoquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:48 schreef Remqo het volgende:
Hoink, mag mapima inbellen bij de radioshow?
Reken maar op een dikke piek in de luistercijfers.
Het gaat om de opmerkingquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
huh welke is yvonne dan dat tiener meisje?
Zie DMquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oooow ja lekekr boeiendalleen pics wil ik zien
quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oooow ja lekekr boeiendalleen pics wil ik zien
Nou en? je weet toch wie het zegt?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Fylax, pls. Kap nou eens met het verzieken van zowat elk topic waar je in post. Niet elk topic is 'hihaho'. Je wilt zo graag volwassen gevonden worden? Leer dan eens dat het OK is om af en toe wat te grappen, maar dat je huidige postgedrag bij 99% van FOK! de oren uit komt. Echt. Grow up.
negeren betekent nee welquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KutHoepla, waarom negeer je me zo? Ik wilde kamerheer en kamermeisje met je spelen.
Indien nee, dan GHBquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik leerde altijd zwijgen is toestemmen.
vrouwen hebben een aparte handleidingquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik leerde altijd zwijgen is toestemmen.
Goeie. Teun gaat een hit worden bij de chicks.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Indien nee, dan GHB
Makkelijk ezelsbruggetje
Jammer, gemiste kansquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zoveel bandbreedte hebben we niet #HiHaHo
ik heb nooit als kamermeisje gewerkt heb geen ervaring 😭quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KutHoepla, waarom negeer je me zo? Ik wilde kamerheer en kamermeisje met je spelen.
Neggen werkt wel echt teringgoed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vrouwen hebben een aparte handleiding
Boeiend, ik heb geen ervaring als kamerheer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:56 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
ik heb nooit als kamermeisje gewerkt heb geen ervaring 😭
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |