10 jaar jonger voor mijquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:15 schreef crv het volgende:
[..]
das nou ook weer niet bepaald een compliment -.........toch ?
Nou welquote:
of 10 jaar ouder voor mpgquote:
Ze weet mijn leeftijdquote:
tja hoe zeg je dat nu netjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
niet aan de verkeerde kant op het takkie gaan zitten hèquote:
quote:
....een betere bril nodigquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
tja hoe zeg je dat nu netjes
Takkie heeft een jonge god en mpg een .......![]()
quote:
Ik post 4 minuten na het slotje nog in het vorige topicquote:
Post 303, ik doe het je niet na!quote:
Dat komt door MPG denk ik.. die ging verder... want die moest nog even op mij replyen...quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik post 4 minuten na het slotje nog in het vorige topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beweer je nou dat ik de deur open heb laten staanquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat komt door MPG denk ik.. die ging verder... want die moest nog even op mij replyen...
misschien komt dat door mpgquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik post 4 minuten na het slotje nog in het vorige topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*opent kastdeurtje en krijgt hele inhoud kast over zich heen*quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Post 303, ik doe het je niet na!
Inspectie trouwens goed verlopen. Ze vond het netjes en mooi.
Eigenwijs figuur, doorposten na 301.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat komt door MPG denk ik.. die ging verder... want die moest nog even op mij replyen...
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
*opent kastdeurtje en krijgt hele inhoud kast over zich heen*
Ja.. zo kan ik het ook....
Ja, ik had niks bijzonders gezegd volgensmij.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eigenwijs figuur, doorposten na 301.
ftfyquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
tja hoe zeg je dat nu netjes
Takkie heeft een toyboy en mpg een .......![]()
"is ie vol?"quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik had niks bijzonders gezegd volgensmij.
Ik vind de beschrijving van crv beterquote:
Vanochtend was er een bespreking over een nieuw spreuken boekje..quote:
Het kwam denk ik door de opmerking dat ik dacht dat hij 50 was....quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
"is ie vol?"
Antwoord was Nee.
En daarna kwam bos nog even wat melden.
Ik pas prima in mijn zomerjurkje. En mijn kleren passen ook prima in mijn kast.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vanochtend was er een bespreking over een nieuw spreuken boekje..
Mijn vrouw heeft nooit kleren die passen, maar al haar kleren passen niet in haar kast.
Dat was er 1 van.
Ik zeg toch nergens dat het over jou ging ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik pas prima in mijn zomerjurkje. En mijn kleren passen ook prima in mijn kast.En ik ben ook een vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het over jou ging ?
Het ging om die te volle kast.Ohja, het is ineens geen universele opmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:
Ik nog tot een uur of 6quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog heeeeeel ffies en dan heb ik weekend.
Daar hing ie mij te hoog voorquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:21 schreef crv het volgende:
[..]
niet aan de verkeerde kant op het takkie gaan zitten hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
mijn werkweekend begint bijnaquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog heeeeeel ffies en dan heb ik weekend.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Daar hing ie mij te hoog voor![]()
Maar tak is eraf en het blikveld van de camera is vrij
De camera verhangen was niet eenvoudiger geweest ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Daar hing ie mij te hoog voor![]()
Maar tak is eraf en het blikveld van de camera is vrij
dus bos is nu vleugellamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Nah, is toch ook je hobbyquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn werkweekend begint bijna
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De camera verhangen was niet eenvoudiger geweest ?
jonge mpgquote:
quote:
Vandaar die extra pijnstillers die de doc me heeft voorgeschreven...quote:
Nou, hier is het nog frisjesquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)nd+de+20+graden.aspx
Nah jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
gelukkig. Ik kom net die kant op.
Verkoeling !!
Hier is het op het dakterras 28 gradenquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hier is het op het dakterras 28 graden
Ik vind 16 a 17 toch wel iets te frisquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik meen het hoor. Warmer hoeft voor mij niet.
En vanavond moet ik werkenquote:
In de zon is dat heerlijk, en het id precies goed zodat je nog wat kan doen. Mountainbike, voetbal, de tuin bijhouden. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind 16 a 17 toch wel iets te fris
voor te BBQen is het te frisquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In de zon is dat heerlijk, en het id precies goed zodat je nog wat kan doen. Mountainbike, voetbal, de tuin bijhouden. Dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
28 graden op je balkon.. Zet je de BBQ daar neer ?
Al een jaar toch?quote:
Dan is het toch weer afgekoeldquote:
Je hebt geen geheime voorraad?quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:27 schreef Buurpoes het volgende:
Zooo, ik heb echt trek.Maar kan niet snaaien, want dan wil buurkitten ook.
Als je maar niet komt zeikenquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:30 schreef chufi het volgende:
TVP voor als ik straks hier weer kom buurten
quote:
Hij laat je nooit alleen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]als ik die nu aanbreek, weet hij het ook. Ik wil mijn trek wel stillen, maar niet zijn eetlust bederven.
Dat doe je dan ook maar in de natuurquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Af en toe roept de natuur natuurlijk...
Ik ga zo even op mn balkon staan en doe het in de gracht...quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doe je dan ook maar in de natuur
Die kan er alleen maar schoner op wordenquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga zo even op mn balkon staan en doe het in de gracht...
Er liggen hier geen fietsen in de gracht en er zwemmen nog grote vissen in ook...quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die kan er alleen maar schoner op worden
Op het toilet dan?quote:
En niet bij mij achter in de poort !quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doe je dan ook maar in de natuur
Waar is 'hier'?quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Er liggen hier geen fietsen in de gracht en er zwemmen nog grote vissen in ook...
quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En niet bij mij achter in de poort !
Amsterdamquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar is 'hier'?
Tegenwoordig vaak behoorlijk schoon ja. Verbaasde me vandeweek nog dat ik hier de bodem van de sloot kon zien
* Buurpoes graait lekkers uit geheime voorraad, propt het in decolleté en verdwijnt naar het toilet.quote:
Aan een gracht ook echt of was dat bij wijze van spreken?quote:
Die [censuur] kinderen ook altijd...quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes graait lekkers uit geheime voorraad, propt het in decolleté en verdwijnt naar het toilet.
Klein stemmetje achter mij: "mama, wat doe je?"
"Niks"quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes graait lekkers uit geheime voorraad, propt het in decolleté en verdwijnt naar het toilet.
Klein stemmetje achter mij: "mama, wat doe je?"
Echt met balkon boven het water, maar Amsterdam heeft vele grachten... ook buiten het centrumquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aan een gracht ook echt of was dat bij wijze van spreken?
Shit, dacht ik ff een rijkerd aan de haak te kunnen gaan slaanquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt met balkon boven het water, maar Amsterdam heeft vele grachten... ook buiten het centrum
Ja, eten is niet te missen. Alsof hij drie dagen niet gegeten heeft!quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die [censuur] kinderen ook altijd...
Selectief doof, dement en slechtziend. Maar als het om eten of zo gaat, dan horen en zien ze alles.
Tis wel een koopwoning, maar ik vind het zonde om zoveel te betalen voor een flatje in het centrumquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Shit, dacht ik ff een rijkerd aan de haak te kunnen gaan slaan
Hij woont niet eens in centrumquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Shit, dacht ik ff een rijkerd aan de haak te kunnen gaan slaan
Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel een koopwoning, maar ik vind het zonde om zoveel te betalen voor een flatje in het centrum
je kan de Que toch aangooien en binnen etenquote:
Nou ja, kan hij nog steeds rijk zijnquote:
Richting Haarlemquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk
In welke hoek zit je wel?
No more questionsquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:04 schreef Koen66 het volgende:
verdammt, de tijd vergeten
Ik mag naar huis
we moeten je dus hier missen vanavondquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:04 schreef essnhills het volgende:
Lastig lastig, als ik vanavond om 23:43 wegga bij het feestje ben ik om 5 voor 2 thuis.
Als ik om 23:48 wegga om 3 uur pas. Lastige keuze dit
Jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we moeten je dus hier missen vanavond
Maar een feessie
dus voor 5 minuten meer feest een uur later thuis
En ik ben er ook al nietquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we moeten je dus hier missen vanavond
Maar een feessie
dus voor 5 minuten meer feest een uur later thuis
quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:10 schreef Toekito het volgende:
Een hoge heer en hoge dame in het Groene Bedrijf zijn erg te spreken over me
Ga je feestjes Bosjequote:
Ik dacht dat ik laatst had opgevangen dat ze het daar in Eindhoven wel goed dedenquote:
Ze kunnen dit weekend kampioen worden. ALs ze straks zelf winnen en Ajax morgen verliest. Als PSV en Ajax winnen (of Ajax speelt gelijk) dit weekend, is PSV bij winst volgende week kampioenquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst had opgevangen dat ze het daar in Eindhoven wel goed deden
als ze winnenquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze kunnen dit weekend kampioen worden. ALs ze straks zelf winnen en Ajax morgen verliest. Als PSV en Ajax winnen (of Ajax speelt gelijk) dit weekend, is PSV bij winst volgende week kampioen
Ah, had ik toch wel wat goed begrepenquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze kunnen dit weekend kampioen worden. ALs ze straks zelf winnen en Ajax morgen verliest. Als PSV en Ajax winnen (of Ajax speelt gelijk) dit weekend, is PSV bij winst volgende week kampioen
Hoiquote:
Den Haag. En lekker dicht bij het strandquote:
ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Den Haag. En lekker dicht bij het strand
10 minuten lopen?quote:
Omdat weekendquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat weekend
Omdat geen pijn meer
Omdat net gegeten
Omdat leuke werkdag gehad
Omdat zin in mijn nieuwe werk gekregen heb daardoor
Ik deed pieroowetjesquote:
Of je fietsie?quote:
quote:
Zie'em gaan dan, met z'n mattiesquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie'em gaan dan, met z'n matties
[ afbeelding ]
Nee, ik heb hier een vriendin over en we gaan bijna, feestje in Hilversumquote:
* Buurpoes geeft rolletje tape en rubberen hamer aan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:35 schreef fietsie het volgende:
Ik ga ff een 5 jarige aan haar bed vasttapen
"Het is te leuk zomerweer om dom te slapen pappa.Dat doen luie mensen maar! Ik wil gewoon lekker buitendingen doen of knutselen ofzo."quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes geeft rolletje tape en rubberen hamer aan.
Kan ze morgen niet uitslapen ? Morgen weer slecht weer, de mijne speelt ook nog buiten nu met een vriendje.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Het is te leuk zomerweer om dom te slapen pappa.Dat doen luie mensen maar! Ik wil gewoon lekker buitendingen doen of knutselen ofzo."
Stuur mevrouw fietsie het dak op met een gieter met water en laat haar die langzaam leeggooien voor het raam van dochterlief. Dan kun je zeggen dat het regent en dat dat prima slaapweer isquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Het is te leuk zomerweer om dom te slapen pappa.Dat doen luie mensen maar! Ik wil gewoon lekker buitendingen doen of knutselen ofzo."
Ze slaapt niet uit.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kan ze morgen niet uitslapen ? Morgen weer slecht weer, de mijne speelt ook nog buiten nu met een vriendje.
Of langzaam een donker kleed laten zakken voor het raam.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuur mevrouw fietsie het dak op met een gieter met water en laat haar die langzaam leeggooien voor het raam van dochterlief. Dan kun je zeggen dat het regent en dat dat prima slaapweer is.
De mijne wil nu ook later naar bed "want het is nog licht, dus we kunnen spelletjes doen".quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu nog??quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kan ze morgen niet uitslapen ? Morgen weer slecht weer, de mijne speelt ook nog buiten nu met een vriendje.
bij help mijn man is klusserquote:
Ja, ze staan nu op punt weg te gaan, De kleine lekker douchen, en dan naar bed. Tis weekend hoor.quote:
Filmpje niet gezien, maar een keuken met geen/weinig stopcontacten is ook onhandig.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij help mijn man is klusser
http://www.metronieuws.nl(...)t-gloednieuwe-keuken
las het bericht vanmorgen, maar nu pas thuis om het filmpje te kijken
Ik ben nogal ouderwets: rust, regelmaat, reinheid.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ze staan nu op punt weg te gaan, De kleine lekker douchen, en dan naar bed. Tis weekend hoor.
Hier ook. 19:00 is 19:00. Punt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben nogal ouderwets: rust, regelmaat, reinheid.
Elke vrijdag iets laters is ook regelmaat toch ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe ging de inspectie?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan zit ik zaterdag met een kind met jetlag. Geen zin in! Plus dat ie dan gaat denken dat er over bedtijd valt te onderhandelen. Daar heb ik al helemaal geen zin in!quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Elke vrijdag iets laters is ook regelmaat toch ?
Elk kind is anders. Die van ons heeft er geen probleem mee eigenlijk. En als hij zo speelt met iemand anders, heb ik er ook geen last van dat hij wat later op blijft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan zit ik zaterdag met een kind met jetlag. Geen zin in!
Dat. En dat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan zit ik zaterdag met een kind met jetlag. Geen zin in! Plus dat ie dan gaat denken dat er over bedtijd valt te onderhandelen. Daar heb ik al helemaal geen zin in!
Hoezo onderhandelen ? Niks onderhandelen. Vrijdag is begin weekend dus mag hij later, de rest normaal.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan zit ik zaterdag met een kind met jetlag. Geen zin in! Plus dat ie dan gaat denken dat er over bedtijd valt te onderhandelen. Daar heb ik al helemaal geen zin in!
De mijne weet niet beter dat rekken/protesteren/argumenten aandragen volstrekt zinloos is.quote:
A. kliert ook alleen door -in bed- hardop te gaan zitten zingen en lezen, ipv slapen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne weet niet beter dat rekken/protesteren/argumenten aandragen volstrekt zinloos is.En gaat dus eigenlijk altijd braaf mee naar boven.
Gaat ze dan niet gewoon wat te vroeg ? Gewoon een vraag hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
A. kliert ook alleen door -in bed- hardop te gaan zitten zingen en lezen, ipv slapen.
Maar eruit waagt ze niet.
De mijne door nog vijf keer naar het toilet te gaan of door naar beneden te komen om te klagen over een bult of een schram.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
A. kliert ook alleen door -in bed- hardop te gaan zitten zingen en lezen, ipv slapen.
Maar eruit waagt ze niet.
Nee, aan de late kant zelfs. 12 uur slapen / nacht is het doel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gaat ze dan niet gewoon wat te vroeg ? Gewoon een vraag hoor.
Met minder uren wordt haar humeur minder prettig?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee, aan de late kant zelfs. 12 uur slapen / nacht is het doel.
Jup en met name het gedrag.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Met minder uren wordt haar humeur minder prettig?
Hier niet.quote:
Dat kan de mijne prima. Maar beter met lego en knikkers dan met strijkkralen of fishertechnik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier niet.
Maar mijne kan dan weer bijna niet alleen spelen. Altijd maar vragen of papa of mama mee wil doen. Hebben die van jullie dat ook ?
Die van mij speelt eindeloos alleen. Kan zichzelf uuuuuren bezighouden. Geen tv of wat dan ook nodig, gewoon spelen, fantasie, dingen maken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier niet.
Maar mijne kan dan weer bijna niet alleen spelen. Altijd maar vragen of papa of mama mee wil doen. Hebben die van jullie dat ook ?
We moeten hem hier echt er toe zetten om zelf iets te doen, anders is het altijd, kaarten, yathzee, altijd spelletjes spelen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die van mij speelt eindeloos alleen. Kan zichzelf uuuuuren bezighouden. Geen tv of wat dan ook nodig, gewoon spelen, fantasie, dingen maken.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ahja dan zou ze hier eenzaam worden want bordspellen en kaarten zijn er niet in dit huis.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We moeten hem hier echt er toe zetten om zelf iets te doen, anders is het altijd, kaarten, yathzee, altijd spelletjes spelen.
?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dan zou ze hier eenzaam worden want bordspellen en kaarten zijn er niet in dit huis.
Spelletjes waren hier ook niet in huis. Tot bleek dat buurkitten daar helemaal gelukkig van wordt...stapels ondertussen...quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dan zou ze hier eenzaam worden want bordspellen en kaarten zijn er niet in dit huis.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]Speeldate ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bis vincit qui se vincit!
Niets waar een volwassene bij betrokken moet zijn. Memorie ligt er wel ergens maar zal dr ook niet boeien.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
?
Oowh.. En memorie, of kwartetten ?
Ik heb een memoriespel gemaakt van foto's van familie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
?
Oowh.. En memorie, of kwartetten ?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niets waar een volwassene bij betrokken moet zijn. Memorie ligt er wel ergens maar zal dr ook niet boeien.
Wij moesten beiden van onze ouders "gezellig verplicht gezellig doen gezellig op spelletjesavond gezellig verplicht zitten aan tafel gezellig verplicht verplicht verplicht moet gezellig moet."
Dus geen bordspellen in huis.
quote:
Wel voor een paar uur.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lost alleen het probleem niet op
Valt weinig te spelen he met van die kleintjes om je heenquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lost alleen het probleem niet op
Ik zoek altijd naar de langetermijnoplossingenquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Valt weinig te spelen he met van die kleintjes om je heen
Niet aan kinderen beginnen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zoek altijd naar de langetermijnoplossingen
Ooooohw een -kinder- speeldate....quote:
quote:
quote:
Al bijna 40 hequote:
owh ja...quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het was ook een reactie op fietsie.
Zometeen *stuiter stuiter* ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:53 schreef Buurpoes het volgende:
Ik zit aan de cola.
Mijn tweede glas dit jaar, denk ik.
Ik neem de Amaretto meequote:
Lekker soms. Niet te vaak thoughquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:53 schreef Buurpoes het volgende:
Ik zit aan de cola.
Mijn tweede glas dit jaar, denk ik.
quote:
je hebt die rubberen hamer en ducktape terug gekregen vanfietsie inmiddels ?quote:
Ja. Nu netjes opgeborgen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
je hebt die rubberen hamer en ducktape terug gekregen vanfietsie inmiddels ?
met de lunch alleenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie vandaag ook genoten van de zon?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Arme jijquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met de lunch alleen
Wandeling naar de snackbar
De mist was juist mooi vanuit de treinquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al was het wel wat kort, want 's ochtends mist
2x 3 minuten ja (parkeer --> gebouw en gebouw --> parkeer)quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Erin was het best frisjesquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Arme jij
[..]
De mist was juist mooi vanuit de trein
Niet eens even in de pauze snel je neus buiten steken?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
2x 3 minuten ja (parkeer --> gebouw en gebouw --> parkeer)
Ik heb m'n best gedaan, maar ik was omsingeldquote:
Het was dichte mist dusquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan, maar ik was omsingeld
Pauze heb ik 2x in de week ofzo..quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eens even in de pauze snel je neus buiten steken?
Nou, het duurde even voor we de stoplichten zagen verschijnen in de vertequote:
Die waren dan vast heel ver weg nogquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, het duurde even voor we de stoplichten zagen verschijnen in de verte
Normaal zien we ze op die afstand altijd welquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die waren dan vast heel ver weg nog
Daar kan je wel heel mooie foto's van makenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:15 schreef fietsie het volgende:
Vanmorgen kwam hier van die enge heel erg dichte witte mist uit slootjes zo de weg op sluipen...
quote:
quote:
Mooiquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:15 schreef fietsie het volgende:
Vanmorgen kwam hier van die enge heel erg dichte witte mist uit slootjes zo de weg op sluipen...
maar je hebt ze weer terug de sloot in kunnen jagenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:15 schreef fietsie het volgende:
gaat wel hoor, vandaag is het verband bij madam eraf en de hechtingen eruit dus ze mag weer wat meer. Maar vandaag is ook ZKG in verregaande staat van opwinding dus kan ze hem niet houden dus moest ik 3 keer lopen (mazzel dat ik thuiswerkte) maar nu dus wel zelf pijn in mij poot.quote:
Echt man, die ballen laten snoeien.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
gaat wel hoor, vandaag is het verband bij madam eraf en de hechtingen eruit dus ze mag weer wat meer. Maar vandaag is ook ZKG in verregaande staat van opwinding dus kan ze hem niet houden dus moest ik 3 keer lopen (mazzel dat ik thuiswerkte) maar nu dus wel zelf pijn in mij poot.
maar laten we positief blijvenhet is weekend
en jij......?
Het gaat vooruit dus met haarquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
gaat wel hoor, vandaag is het verband bij madam eraf en de hechtingen eruit dus ze mag weer wat meer. Maar vandaag is ook ZKG in verregaande staat van opwinding dus kan ze hem niet houden dus moest ik 3 keer lopen (mazzel dat ik thuiswerkte) maar nu dus wel zelf pijn in mij poot.
maar laten we positief blijvenhet is weekend
en jij......?
doen we bij jouw toch ook nietquote:
ik hoop het welquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat vooruit dus met haarNu was ze weer even klaar met operaties toch?
Hier gaat het wel goed eigenlijk, want weekend idd
Maar bij dieren wel.quote:
en mensen zijn geen dieren ..... maar wel beestenquote:
Hoop het ook wel een beetje voor jou eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
ik hoop het wel
maar uh...... je plannen ?! je weets ?
ik zit hier alquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het ook wel een beetje voor jou eigenlijk.
Niet echt plannen nog, even kijken wat ik morgen ga doen
Jij nog wel plannen?
ik moet er te vroeg uit om fors aan de zuip te gaanquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
fijn voor je wij zitten al aan de borrel [ afbeelding ]
Eentje kan er toch wel af....?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet er te vroeg uit om fors aan de zuip te gaan
Weer naar de sport ? Mag je nog komen dan ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leuk hè, voetbal?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah Bos heeft ook gewonnen en gaat vast helemaal losquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ja je hebt wat voor je kinderen over
mijn jongens waren er varbazingwekkend snel overheen. Zal morgen wel zien of ik voor de teammaten nog de vijand benquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Weer naar de sport ? Mag je nog komen dan ?
zal wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn jongens waren er varbazingwekkend snel overheen. Zal morgen wel zien of ik voor de teammaten nog de vijand ben
Ik ben uur of half 11 weer thuis, ga nog ff plat danquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
zal wel meevallen denk ik.
ik mag morgen ook weer, gelukkig pas om half drie zelf spelen. uitslapen dus
Jij welquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ja je hebt wat voor je kinderen over
vrouwlief zit 2x in de week bij de training dus ik kan moeilijk klagenquote:
Holy shit.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief zit 2x in de week bij de training dus ik kan moeilijk klagen
Ik kan mobiel nooit de hele tt lezenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Holy shit!! op leeftijd? Ik ga weer weg.
Hoiquote:
Doei.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Holy shit!! op leeftijd? Ik ga weer weg.
Hey Koen alles kits?quote:
in ons geval hoeft dat niet, ze vind het leuk om te ouwehoeren met een van de andere moeders.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Holy shit.
Note to self: nee zeggen op voetbal
Lucky youquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in ons geval hoeft dat niet, ze vind het leuk om te ouwehoeren met een van de andere moeders.
Ze kan nl kids ook wegbrengen, ik rij er zowat langs als ik van werk af kom dus ik kan ze ophalen.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Holy shit.
Note to self: nee zeggen op voetbal
Dat stond stiekem al lang zo in de planningquote:
Mogen ze wel op een sport of iets dergelijks ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat stond stiekem al lang zo in de planning![]()
Ik ben niet gek!
geen idee, ik ben zoekende. Ben wel wat positiever de laatste tijd, maar gelukkig is een paar bruggen te verquote:
Zwemlesquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mogen ze wel op een sport of iets dergelijks ?
Dat is allemaal relatief joh, als je er naar gaat zoeken vind je het niet je moet gewoon tevreden zijn met wat er is, en dan komt geluk vanzelf.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, ik ben zoekende. Ben wel wat positiever de laatste tijd, maar gelukkig is een paar bruggen te ver
ja, precies dat!!quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zwemles![]()
Scouting![]()
Dansles
Judokaratevandiedingen
Maar ik ga niet minstens drie keer per week bij een (voetbal)veld zitten of erheen rijden of, erger nog, kilometers rijden voor een wedstrijd o.i.d.
Als ze dat willen mogen ze dat zodra ze er zelf heen kunnen
Je kan ze toch brengen even iets anders gaan doen en ze dan weer ophalen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zwemles![]()
Scouting![]()
Dansles
Judokaratevandiedingen
Maar ik ga niet minstens drie keer per week bij een (voetbal)veld zitten of erheen rijden of, erger nog, kilometers rijden voor een wedstrijd o.i.d.
Als ze dat willen mogen ze dat zodra ze er zelf heen kunnen
joh ik ben al lang blij. Thuis maak ik er het beste van, en dat m'n werk kut is met ik maar accepterenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is allemaal relatief joh, als je er naar gaat zoeken vind je het niet je moet gewoon tevreden zijn met wat er is, en dan komt geluk vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |