Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel een koopwoning, maar ik vind het zonde om zoveel te betalen voor een flatje in het centrum
je kan de Que toch aangooien en binnen etenquote:
Nou ja, kan hij nog steeds rijk zijnquote:
Richting Haarlemquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk
In welke hoek zit je wel?
No more questionsquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:04 schreef Koen66 het volgende:
verdammt, de tijd vergeten
Ik mag naar huis
we moeten je dus hier missen vanavondquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:04 schreef essnhills het volgende:
Lastig lastig, als ik vanavond om 23:43 wegga bij het feestje ben ik om 5 voor 2 thuis.
Als ik om 23:48 wegga om 3 uur pas. Lastige keuze dit
Jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we moeten je dus hier missen vanavond
Maar een feessie
dus voor 5 minuten meer feest een uur later thuis
En ik ben er ook al nietquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we moeten je dus hier missen vanavond
Maar een feessie
dus voor 5 minuten meer feest een uur later thuis
quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:10 schreef Toekito het volgende:
Een hoge heer en hoge dame in het Groene Bedrijf zijn erg te spreken over me
Ga je feestjes Bosjequote:
Ik dacht dat ik laatst had opgevangen dat ze het daar in Eindhoven wel goed dedenquote:
Ze kunnen dit weekend kampioen worden. ALs ze straks zelf winnen en Ajax morgen verliest. Als PSV en Ajax winnen (of Ajax speelt gelijk) dit weekend, is PSV bij winst volgende week kampioenquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst had opgevangen dat ze het daar in Eindhoven wel goed deden
als ze winnenquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze kunnen dit weekend kampioen worden. ALs ze straks zelf winnen en Ajax morgen verliest. Als PSV en Ajax winnen (of Ajax speelt gelijk) dit weekend, is PSV bij winst volgende week kampioen
Ah, had ik toch wel wat goed begrepenquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze kunnen dit weekend kampioen worden. ALs ze straks zelf winnen en Ajax morgen verliest. Als PSV en Ajax winnen (of Ajax speelt gelijk) dit weekend, is PSV bij winst volgende week kampioen
Hoiquote:
Den Haag. En lekker dicht bij het strandquote:
ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Den Haag. En lekker dicht bij het strand
10 minuten lopen?quote:
Omdat weekendquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat weekend
Omdat geen pijn meer
Omdat net gegeten
Omdat leuke werkdag gehad
Omdat zin in mijn nieuwe werk gekregen heb daardoor
Ik deed pieroowetjesquote:
Of je fietsie?quote:
quote:
Zie'em gaan dan, met z'n mattiesquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie'em gaan dan, met z'n matties
[ afbeelding ]
Nee, ik heb hier een vriendin over en we gaan bijna, feestje in Hilversumquote:
* Buurpoes geeft rolletje tape en rubberen hamer aan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:35 schreef fietsie het volgende:
Ik ga ff een 5 jarige aan haar bed vasttapen
"Het is te leuk zomerweer om dom te slapen pappa.Dat doen luie mensen maar! Ik wil gewoon lekker buitendingen doen of knutselen ofzo."quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes geeft rolletje tape en rubberen hamer aan.
Kan ze morgen niet uitslapen ? Morgen weer slecht weer, de mijne speelt ook nog buiten nu met een vriendje.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Het is te leuk zomerweer om dom te slapen pappa.Dat doen luie mensen maar! Ik wil gewoon lekker buitendingen doen of knutselen ofzo."
Stuur mevrouw fietsie het dak op met een gieter met water en laat haar die langzaam leeggooien voor het raam van dochterlief. Dan kun je zeggen dat het regent en dat dat prima slaapweer isquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Het is te leuk zomerweer om dom te slapen pappa.Dat doen luie mensen maar! Ik wil gewoon lekker buitendingen doen of knutselen ofzo."
Ze slaapt niet uit.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kan ze morgen niet uitslapen ? Morgen weer slecht weer, de mijne speelt ook nog buiten nu met een vriendje.
Of langzaam een donker kleed laten zakken voor het raam.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuur mevrouw fietsie het dak op met een gieter met water en laat haar die langzaam leeggooien voor het raam van dochterlief. Dan kun je zeggen dat het regent en dat dat prima slaapweer is.
De mijne wil nu ook later naar bed "want het is nog licht, dus we kunnen spelletjes doen".quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu nog??quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kan ze morgen niet uitslapen ? Morgen weer slecht weer, de mijne speelt ook nog buiten nu met een vriendje.
bij help mijn man is klusserquote:
Ja, ze staan nu op punt weg te gaan, De kleine lekker douchen, en dan naar bed. Tis weekend hoor.quote:
Filmpje niet gezien, maar een keuken met geen/weinig stopcontacten is ook onhandig.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij help mijn man is klusser
http://www.metronieuws.nl(...)t-gloednieuwe-keuken
las het bericht vanmorgen, maar nu pas thuis om het filmpje te kijken
Ik ben nogal ouderwets: rust, regelmaat, reinheid.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ze staan nu op punt weg te gaan, De kleine lekker douchen, en dan naar bed. Tis weekend hoor.
Hier ook. 19:00 is 19:00. Punt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben nogal ouderwets: rust, regelmaat, reinheid.
Elke vrijdag iets laters is ook regelmaat toch ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe ging de inspectie?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan zit ik zaterdag met een kind met jetlag. Geen zin in! Plus dat ie dan gaat denken dat er over bedtijd valt te onderhandelen. Daar heb ik al helemaal geen zin in!quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Elke vrijdag iets laters is ook regelmaat toch ?
Elk kind is anders. Die van ons heeft er geen probleem mee eigenlijk. En als hij zo speelt met iemand anders, heb ik er ook geen last van dat hij wat later op blijft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan zit ik zaterdag met een kind met jetlag. Geen zin in!
Dat. En dat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan zit ik zaterdag met een kind met jetlag. Geen zin in! Plus dat ie dan gaat denken dat er over bedtijd valt te onderhandelen. Daar heb ik al helemaal geen zin in!
Hoezo onderhandelen ? Niks onderhandelen. Vrijdag is begin weekend dus mag hij later, de rest normaal.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan zit ik zaterdag met een kind met jetlag. Geen zin in! Plus dat ie dan gaat denken dat er over bedtijd valt te onderhandelen. Daar heb ik al helemaal geen zin in!
De mijne weet niet beter dat rekken/protesteren/argumenten aandragen volstrekt zinloos is.quote:
A. kliert ook alleen door -in bed- hardop te gaan zitten zingen en lezen, ipv slapen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne weet niet beter dat rekken/protesteren/argumenten aandragen volstrekt zinloos is.En gaat dus eigenlijk altijd braaf mee naar boven.
Gaat ze dan niet gewoon wat te vroeg ? Gewoon een vraag hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
A. kliert ook alleen door -in bed- hardop te gaan zitten zingen en lezen, ipv slapen.
Maar eruit waagt ze niet.
De mijne door nog vijf keer naar het toilet te gaan of door naar beneden te komen om te klagen over een bult of een schram.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
A. kliert ook alleen door -in bed- hardop te gaan zitten zingen en lezen, ipv slapen.
Maar eruit waagt ze niet.
Nee, aan de late kant zelfs. 12 uur slapen / nacht is het doel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gaat ze dan niet gewoon wat te vroeg ? Gewoon een vraag hoor.
Met minder uren wordt haar humeur minder prettig?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee, aan de late kant zelfs. 12 uur slapen / nacht is het doel.
Jup en met name het gedrag.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Met minder uren wordt haar humeur minder prettig?
Hier niet.quote:
Dat kan de mijne prima. Maar beter met lego en knikkers dan met strijkkralen of fishertechnik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier niet.
Maar mijne kan dan weer bijna niet alleen spelen. Altijd maar vragen of papa of mama mee wil doen. Hebben die van jullie dat ook ?
Die van mij speelt eindeloos alleen. Kan zichzelf uuuuuren bezighouden. Geen tv of wat dan ook nodig, gewoon spelen, fantasie, dingen maken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier niet.
Maar mijne kan dan weer bijna niet alleen spelen. Altijd maar vragen of papa of mama mee wil doen. Hebben die van jullie dat ook ?
We moeten hem hier echt er toe zetten om zelf iets te doen, anders is het altijd, kaarten, yathzee, altijd spelletjes spelen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die van mij speelt eindeloos alleen. Kan zichzelf uuuuuren bezighouden. Geen tv of wat dan ook nodig, gewoon spelen, fantasie, dingen maken.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ahja dan zou ze hier eenzaam worden want bordspellen en kaarten zijn er niet in dit huis.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We moeten hem hier echt er toe zetten om zelf iets te doen, anders is het altijd, kaarten, yathzee, altijd spelletjes spelen.
?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dan zou ze hier eenzaam worden want bordspellen en kaarten zijn er niet in dit huis.
Spelletjes waren hier ook niet in huis. Tot bleek dat buurkitten daar helemaal gelukkig van wordt...stapels ondertussen...quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dan zou ze hier eenzaam worden want bordspellen en kaarten zijn er niet in dit huis.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]Speeldate ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bis vincit qui se vincit!
Niets waar een volwassene bij betrokken moet zijn. Memorie ligt er wel ergens maar zal dr ook niet boeien.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
?
Oowh.. En memorie, of kwartetten ?
Ik heb een memoriespel gemaakt van foto's van familie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
?
Oowh.. En memorie, of kwartetten ?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niets waar een volwassene bij betrokken moet zijn. Memorie ligt er wel ergens maar zal dr ook niet boeien.
Wij moesten beiden van onze ouders "gezellig verplicht gezellig doen gezellig op spelletjesavond gezellig verplicht zitten aan tafel gezellig verplicht verplicht verplicht moet gezellig moet."
Dus geen bordspellen in huis.
quote:
Wel voor een paar uur.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lost alleen het probleem niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |