quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De camera verhangen was niet eenvoudiger geweest ?
jonge mpgquote:
quote:
Vandaar die extra pijnstillers die de doc me heeft voorgeschreven...quote:
Nou, hier is het nog frisjesquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)nd+de+20+graden.aspx
Nah jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
gelukkig. Ik kom net die kant op.
Verkoeling !!
Hier is het op het dakterras 28 gradenquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hier is het op het dakterras 28 graden
Ik vind 16 a 17 toch wel iets te frisquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik meen het hoor. Warmer hoeft voor mij niet.
En vanavond moet ik werkenquote:
In de zon is dat heerlijk, en het id precies goed zodat je nog wat kan doen. Mountainbike, voetbal, de tuin bijhouden. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind 16 a 17 toch wel iets te fris
voor te BBQen is het te frisquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In de zon is dat heerlijk, en het id precies goed zodat je nog wat kan doen. Mountainbike, voetbal, de tuin bijhouden. Dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
28 graden op je balkon.. Zet je de BBQ daar neer ?
Al een jaar toch?quote:
Dan is het toch weer afgekoeldquote:
Je hebt geen geheime voorraad?quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:27 schreef Buurpoes het volgende:
Zooo, ik heb echt trek.Maar kan niet snaaien, want dan wil buurkitten ook.
Als je maar niet komt zeikenquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:30 schreef chufi het volgende:
TVP voor als ik straks hier weer kom buurten
quote:
Hij laat je nooit alleen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]als ik die nu aanbreek, weet hij het ook. Ik wil mijn trek wel stillen, maar niet zijn eetlust bederven.
Dat doe je dan ook maar in de natuurquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Af en toe roept de natuur natuurlijk...
Ik ga zo even op mn balkon staan en doe het in de gracht...quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doe je dan ook maar in de natuur
Die kan er alleen maar schoner op wordenquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga zo even op mn balkon staan en doe het in de gracht...
Er liggen hier geen fietsen in de gracht en er zwemmen nog grote vissen in ook...quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die kan er alleen maar schoner op worden
Op het toilet dan?quote:
En niet bij mij achter in de poort !quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doe je dan ook maar in de natuur
Waar is 'hier'?quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Er liggen hier geen fietsen in de gracht en er zwemmen nog grote vissen in ook...
quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En niet bij mij achter in de poort !
Amsterdamquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar is 'hier'?
Tegenwoordig vaak behoorlijk schoon ja. Verbaasde me vandeweek nog dat ik hier de bodem van de sloot kon zien
* Buurpoes graait lekkers uit geheime voorraad, propt het in decolleté en verdwijnt naar het toilet.quote:
Aan een gracht ook echt of was dat bij wijze van spreken?quote:
Die [censuur] kinderen ook altijd...quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes graait lekkers uit geheime voorraad, propt het in decolleté en verdwijnt naar het toilet.
Klein stemmetje achter mij: "mama, wat doe je?"
"Niks"quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes graait lekkers uit geheime voorraad, propt het in decolleté en verdwijnt naar het toilet.
Klein stemmetje achter mij: "mama, wat doe je?"
Echt met balkon boven het water, maar Amsterdam heeft vele grachten... ook buiten het centrumquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aan een gracht ook echt of was dat bij wijze van spreken?
Shit, dacht ik ff een rijkerd aan de haak te kunnen gaan slaanquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt met balkon boven het water, maar Amsterdam heeft vele grachten... ook buiten het centrum
Ja, eten is niet te missen. Alsof hij drie dagen niet gegeten heeft!quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die [censuur] kinderen ook altijd...
Selectief doof, dement en slechtziend. Maar als het om eten of zo gaat, dan horen en zien ze alles.
Tis wel een koopwoning, maar ik vind het zonde om zoveel te betalen voor een flatje in het centrumquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Shit, dacht ik ff een rijkerd aan de haak te kunnen gaan slaan
Hij woont niet eens in centrumquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Shit, dacht ik ff een rijkerd aan de haak te kunnen gaan slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |