10 jaar jonger voor mijquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:15 schreef crv het volgende:
[..]
das nou ook weer niet bepaald een compliment -.........toch ?
Nou welquote:
of 10 jaar ouder voor mpgquote:
Ze weet mijn leeftijdquote:
tja hoe zeg je dat nu netjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
niet aan de verkeerde kant op het takkie gaan zitten hèquote:
quote:
....een betere bril nodigquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
tja hoe zeg je dat nu netjes
Takkie heeft een jonge god en mpg een .......![]()
quote:
Ik post 4 minuten na het slotje nog in het vorige topicquote:
Post 303, ik doe het je niet na!quote:
Dat komt door MPG denk ik.. die ging verder... want die moest nog even op mij replyen...quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik post 4 minuten na het slotje nog in het vorige topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beweer je nou dat ik de deur open heb laten staanquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat komt door MPG denk ik.. die ging verder... want die moest nog even op mij replyen...
misschien komt dat door mpgquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik post 4 minuten na het slotje nog in het vorige topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*opent kastdeurtje en krijgt hele inhoud kast over zich heen*quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Post 303, ik doe het je niet na!
Inspectie trouwens goed verlopen. Ze vond het netjes en mooi.
Eigenwijs figuur, doorposten na 301.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat komt door MPG denk ik.. die ging verder... want die moest nog even op mij replyen...
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
*opent kastdeurtje en krijgt hele inhoud kast over zich heen*
Ja.. zo kan ik het ook....
Ja, ik had niks bijzonders gezegd volgensmij.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eigenwijs figuur, doorposten na 301.
ftfyquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
tja hoe zeg je dat nu netjes
Takkie heeft een toyboy en mpg een .......![]()
"is ie vol?"quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik had niks bijzonders gezegd volgensmij.
Ik vind de beschrijving van crv beterquote:
Vanochtend was er een bespreking over een nieuw spreuken boekje..quote:
Het kwam denk ik door de opmerking dat ik dacht dat hij 50 was....quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
"is ie vol?"
Antwoord was Nee.
En daarna kwam bos nog even wat melden.
Ik pas prima in mijn zomerjurkje. En mijn kleren passen ook prima in mijn kast.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vanochtend was er een bespreking over een nieuw spreuken boekje..
Mijn vrouw heeft nooit kleren die passen, maar al haar kleren passen niet in haar kast.
Dat was er 1 van.
Ik zeg toch nergens dat het over jou ging ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik pas prima in mijn zomerjurkje. En mijn kleren passen ook prima in mijn kast.En ik ben ook een vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het over jou ging ?
Het ging om die te volle kast.Ohja, het is ineens geen universele opmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:
Ik nog tot een uur of 6quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog heeeeeel ffies en dan heb ik weekend.
Daar hing ie mij te hoog voorquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:21 schreef crv het volgende:
[..]
niet aan de verkeerde kant op het takkie gaan zitten hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
mijn werkweekend begint bijnaquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog heeeeeel ffies en dan heb ik weekend.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Daar hing ie mij te hoog voor![]()
Maar tak is eraf en het blikveld van de camera is vrij
De camera verhangen was niet eenvoudiger geweest ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Daar hing ie mij te hoog voor![]()
Maar tak is eraf en het blikveld van de camera is vrij
dus bos is nu vleugellamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Nah, is toch ook je hobbyquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn werkweekend begint bijna
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De camera verhangen was niet eenvoudiger geweest ?
jonge mpgquote:
quote:
Vandaar die extra pijnstillers die de doc me heeft voorgeschreven...quote:
Nou, hier is het nog frisjesquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)nd+de+20+graden.aspx
Nah jaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
gelukkig. Ik kom net die kant op.
Verkoeling !!
Hier is het op het dakterras 28 gradenquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hier is het op het dakterras 28 graden
Ik vind 16 a 17 toch wel iets te frisquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik meen het hoor. Warmer hoeft voor mij niet.
En vanavond moet ik werkenquote:
In de zon is dat heerlijk, en het id precies goed zodat je nog wat kan doen. Mountainbike, voetbal, de tuin bijhouden. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind 16 a 17 toch wel iets te fris
voor te BBQen is het te frisquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In de zon is dat heerlijk, en het id precies goed zodat je nog wat kan doen. Mountainbike, voetbal, de tuin bijhouden. Dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
28 graden op je balkon.. Zet je de BBQ daar neer ?
Al een jaar toch?quote:
Dan is het toch weer afgekoeldquote:
Je hebt geen geheime voorraad?quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:27 schreef Buurpoes het volgende:
Zooo, ik heb echt trek.Maar kan niet snaaien, want dan wil buurkitten ook.
Als je maar niet komt zeikenquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:30 schreef chufi het volgende:
TVP voor als ik straks hier weer kom buurten
quote:
Hij laat je nooit alleen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]als ik die nu aanbreek, weet hij het ook. Ik wil mijn trek wel stillen, maar niet zijn eetlust bederven.
Dat doe je dan ook maar in de natuurquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Af en toe roept de natuur natuurlijk...
Ik ga zo even op mn balkon staan en doe het in de gracht...quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doe je dan ook maar in de natuur
Die kan er alleen maar schoner op wordenquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga zo even op mn balkon staan en doe het in de gracht...
Er liggen hier geen fietsen in de gracht en er zwemmen nog grote vissen in ook...quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die kan er alleen maar schoner op worden
Op het toilet dan?quote:
En niet bij mij achter in de poort !quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doe je dan ook maar in de natuur
Waar is 'hier'?quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Er liggen hier geen fietsen in de gracht en er zwemmen nog grote vissen in ook...
quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En niet bij mij achter in de poort !
Amsterdamquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar is 'hier'?
Tegenwoordig vaak behoorlijk schoon ja. Verbaasde me vandeweek nog dat ik hier de bodem van de sloot kon zien
* Buurpoes graait lekkers uit geheime voorraad, propt het in decolleté en verdwijnt naar het toilet.quote:
Aan een gracht ook echt of was dat bij wijze van spreken?quote:
Die [censuur] kinderen ook altijd...quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes graait lekkers uit geheime voorraad, propt het in decolleté en verdwijnt naar het toilet.
Klein stemmetje achter mij: "mama, wat doe je?"
"Niks"quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes graait lekkers uit geheime voorraad, propt het in decolleté en verdwijnt naar het toilet.
Klein stemmetje achter mij: "mama, wat doe je?"
Echt met balkon boven het water, maar Amsterdam heeft vele grachten... ook buiten het centrumquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aan een gracht ook echt of was dat bij wijze van spreken?
Shit, dacht ik ff een rijkerd aan de haak te kunnen gaan slaanquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt met balkon boven het water, maar Amsterdam heeft vele grachten... ook buiten het centrum
Ja, eten is niet te missen. Alsof hij drie dagen niet gegeten heeft!quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die [censuur] kinderen ook altijd...
Selectief doof, dement en slechtziend. Maar als het om eten of zo gaat, dan horen en zien ze alles.
Tis wel een koopwoning, maar ik vind het zonde om zoveel te betalen voor een flatje in het centrumquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Shit, dacht ik ff een rijkerd aan de haak te kunnen gaan slaan
Hij woont niet eens in centrumquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Shit, dacht ik ff een rijkerd aan de haak te kunnen gaan slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |