quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik een Twijgje van 3 was, gezellig met pa en broer naar de bios voor Sneeuwwitje tekenfilm...
We kregen deze te zien
Als je 3 bent issie best wel eng
Nu nog steeds...quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik een Twijgje van 3 was, gezellig met pa en broer naar de bios voor Sneeuwwitje tekenfilm...
We kregen deze te zien
Ik of die film?quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nu nog steeds...
Wel goed bouwjaar.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
We kregen deze te zien
jij bent toch heul niet oud?quote:
Het is veel te warm voor bliksembezoekenquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:07 schreef Bos81 het volgende:
zo dat was weer een bliksembezoek aan huisarts en apotheek
gewoon volhouden dat je 28 bentquote:
Dat was ik vorig jaar nog, maar die gast was niet bepaald nuchter meer en de tent halfduisterquote:
dronken mensen spreken altijd de waarheidquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat was ik vorig jaar nog, maar die gast was niet bepaald nuchter meer en de tent halfduister
quote:
bloempjequote:
Verjaardagsvisite van ma was wel nuchter en schatte je ook van mijn leeftijdquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat was ik vorig jaar nog, maar die gast was niet bepaald nuchter meer en de tent halfduister
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Verjaardagsvisite van ma was wel nuchter en schatte je ook van mijn leeftijd.
das nou ook weer niet bepaald een compliment -.........toch ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij bent 50 ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
ligt eraan wie hij oud schatquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:15 schreef crv het volgende:
[..]
das nou ook weer niet bepaald een compliment -.........toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |