Dat had ik dan toch liever op een andere reden gedaan ...quote:

tis nog niet zo dat t helemaal over is.. heb vanmorgen spullen gehaald en even met hem gepraat..quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat had ik dan toch liever op een andere reden gedaan ...

quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tis nog niet zo dat t helemaal over is.. heb vanmorgen spullen gehaald en even met hem gepraat..
Ik heb hem gezegd dat hij mij veel pijn heeft gedaan door te zeggen dat hij niet wist of t kwam door zn been of dat onze relatie niet goed zit. Plus geen enkele moeite heeft gedaan me tegen te houden toen ik mn spullen pakte.. en niet om t feit dat het snel is gegaan en hij ruimte nodig had.. als dat het alleen was geweest had ik daar nog gewoon geweest... nu is t akward en raar tussen ons.

quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tis nog niet zo dat t helemaal over is.. heb vanmorgen spullen gehaald en even met hem gepraat..
Ik heb hem gezegd dat hij mij veel pijn heeft gedaan door te zeggen dat hij niet wist of t kwam door zn been of dat onze relatie niet goed zit. Plus geen enkele moeite heeft gedaan me tegen te houden toen ik mn spullen pakte.. en niet om t feit dat het snel is gegaan en hij ruimte nodig had.. als dat het alleen was geweest had ik daar nog gewoon geweest... nu is t akward en raar tussen ons.

die is nog de weg er naartoe aan het inspecteren..quote:

Die hebben op andere adressen te veel dingen gevonden om over te zeiken zekerquote:

Wordt ie daarom gezocht door de woutenquote:

Zussiequote:Op vrijdag 10 april 2015 14:26 schreef essnhills het volgende:
Ik hoorde net op de radio een versje over het geweld tegen de NS, en over allerlei wapens die de NS-ers dan maar zouden moeten krijgen
'Want als zelfs Al-Quaida in een ander land een machinist ontvoerd'

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit

catjequote:Op vrijdag 10 april 2015 14:51 schreef Cat22 het volgende:
Rondje om het blok gewandeld![]()
En nu op een stoeltje op het balkon, al denk ik dat ik dadelijk maar weer plat ga.

Ik doe heul niet veelquote:Op vrijdag 10 april 2015 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
catje![]()
niet teveel willen doen zo snel

Doet me denken aan toen ik een Twijgje van 3 was, gezellig met pa en broer naar de bios voor Sneeuwwitje tekenfilm...quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Wordt ie daarom gezocht door de wouten![]()
?

quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik een Twijgje van 3 was, gezellig met pa en broer naar de bios voor Sneeuwwitje tekenfilm...
We kregen deze te zien
Als je 3 bent issie best wel eng

Nu nog steeds...quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik een Twijgje van 3 was, gezellig met pa en broer naar de bios voor Sneeuwwitje tekenfilm...
We kregen deze te zien

Ik of die film?quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nu nog steeds...
Wel goed bouwjaar.

quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
We kregen deze te zien

jij bent toch heul niet oud?quote:

Het is veel te warm voor bliksembezoekenquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:07 schreef Bos81 het volgende:
zo dat was weer een bliksembezoek aan huisarts en apotheek

gewoon volhouden dat je 28 bentquote:

Dat was ik vorig jaar nog, maar die gast was niet bepaald nuchter meer en de tent halfduisterquote:

dronken mensen spreken altijd de waarheidquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat was ik vorig jaar nog, maar die gast was niet bepaald nuchter meer en de tent halfduister

quote:

bloempjequote:

Verjaardagsvisite van ma was wel nuchter en schatte je ook van mijn leeftijdquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat was ik vorig jaar nog, maar die gast was niet bepaald nuchter meer en de tent halfduister

quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Verjaardagsvisite van ma was wel nuchter en schatte je ook van mijn leeftijd.

das nou ook weer niet bepaald een compliment -.........toch ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]

En jij bent 50 ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]

ligt eraan wie hij oud schatquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:15 schreef crv het volgende:
[..]
das nou ook weer niet bepaald een compliment -.........toch ?

Nee.quote:

Dat wel jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is veel te warm voor bliksembezoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |