Is die ook meteen maar uit de SC weggegaan?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Karina zit er niet meer sinds deze week.
Geen idee maar ze was/is geen mod meer in de 40+ dus.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is die ook meteen maar uit de SC weggegaan?
asielzoekertquote:
Ik ben ook geen GC mod, toch zit ik hier in de SCquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee maar ze was/is geen mod meer in de 40+ dus.
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook geen GC mod, toch zit ik hier in de SC
quote:
Ik zwerf ook al jaren.quote:
Ik heb hier nog een aantal kartonnen dozen staan idd. Die moet ik nog uitpakken.quote:
Daar ben ik mee gestoptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Sorry, ik woon net buiten de bebouwde komquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:50 schreef essnhills het volgende:
Niemand is 50-plus en woont in het centrum
Ja, jij woont echt nét aan de verkeerde kant van de grens.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Sorry, ik woon net buiten de bebouwde kom
Nee helaas.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:50 schreef essnhills het volgende:
Niemand is 50-plus en woont in het centrum
quote:
Dat doet iedereenquote:
toch een raar woord "bebouwde kom"quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Sorry, ik woon net buiten de bebouwde kom
yepquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:01 schreef crv het volgende:
[..]
toch een raar woord "bebouwde kom"
als je erbuiten woont zou je eigenlijk kunnen zeggen dat je dus niet in een bouwsel woont
Sommige iets langer dan anderequote:
Chufi woont in A'dam. Alleen weet ik niet of hij in het centrum woont. User OIe, (vrouw) die niet in de 40+ sc komt, woont wel in of nabij het centrum..quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:35 schreef essnhills het volgende:
Zitten er bij 40+ toevallig een paar Amsterdammertjes? Die stomtoevallig nog 10 jaartjes erbij hebben (50+) en in stadsdeel Centrum wonen?
ja toch ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Chufi zei net van niet in de SCquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Chufi woont in A'dam. Alleen weet ik niet of hij in het centrum woont. User OIe, (vrouw) die niet in de 40+ sc komt, woont wel in of nabij het centrum..
Net nu ik zojuist een pakje dinosaurus koekjes van Lotus heb geconsumeerdquote:
Jij bent het neefje van GF?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net nu ik zojuist een pakje dinosaurus koekjes van Lotus heb geconsumeerd
Zou zomaar kunnen. Een van mijn voorvaders kwam ook uit Eindhovenquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Een van mijn voorvaders kwam ook uit Eindhoven
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net nu ik zojuist een pakje dinosaurus koekjes van Lotus heb geconsumeerd
In een kartonnen doos.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:01 schreef crv het volgende:
[..]
toch een raar woord "bebouwde kom"
als je erbuiten woont zou je eigenlijk kunnen zeggen dat je dus niet in een bouwsel woont
dus GF woont ook in een kartonnetje danquote:
Als ie buiten de bebouwde kom (letterlijk) zit moet dat haast wel.quote:
pak dan ook de autoquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:11 schreef Arch-Indar het volgende:
Waaaarm...
Te snel rondje gelopen net....
Toen was het overigens nog Woensel. Eindhoven is pas halverwege de eerste helft van de vorige eeuw ontstaan in de huidige vorm (Eindhoven zelf was er al, maar in die tijd werden de huidige stadsdelen, die toen nog zelfstandig waren toegevoegd).quote:
Voor 2km ?quote:
noem dat maar gezondquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor 2km ?
Nee, dit was om gezond te doen.... Nou, liters vocht kwijt.. Erg gezond.
Het rotte is daarna weer op je stoel gaan zitten op je werk. Liefst zou ik nu blouse uittrekken en in de schaduw gaan zitten....quote:
quote:
Dan kan Buurkater er van het weekend weer mooi een puinzooi van makenquote:Hele huis is schoon en opgeruimd.
Lekkerrrrrrrrrrquote:Ik zit in de tuin met buurkitten in een badje.
voor Pa ben je afgekeurd neem ik aan ?quote:En ik ben moeeeee!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:35 schreef Buurpoes het volgende:
hallo.
Hele huis is schoon en opgeruimd. Ik zit in de tuin met buurkitten in een badje. En ik ben moeeeee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |