Dat zit er dik in.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:35 schreef essnhills het volgende:
Zitten er bij 40+ toevallig een paar Amsterdammertjes? Die stomtoevallig nog 10 jaartjes erbij hebben (50+) en in stadsdeel Centrum wonen?
Karina zit er niet meer sinds deze week.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik jou had uitgenodigd
Echtquote:
Is die ook meteen maar uit de SC weggegaan?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Karina zit er niet meer sinds deze week.
Geen idee maar ze was/is geen mod meer in de 40+ dus.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is die ook meteen maar uit de SC weggegaan?
asielzoekertquote:
Ik ben ook geen GC mod, toch zit ik hier in de SCquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee maar ze was/is geen mod meer in de 40+ dus.
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook geen GC mod, toch zit ik hier in de SC
quote:
Ik zwerf ook al jaren.quote:
Ik heb hier nog een aantal kartonnen dozen staan idd. Die moet ik nog uitpakken.quote:
Daar ben ik mee gestoptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Sorry, ik woon net buiten de bebouwde komquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:50 schreef essnhills het volgende:
Niemand is 50-plus en woont in het centrum
Ja, jij woont echt nét aan de verkeerde kant van de grens.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Sorry, ik woon net buiten de bebouwde kom
Nee helaas.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:50 schreef essnhills het volgende:
Niemand is 50-plus en woont in het centrum
quote:
Dat doet iedereenquote:
toch een raar woord "bebouwde kom"quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Sorry, ik woon net buiten de bebouwde kom
yepquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:01 schreef crv het volgende:
[..]
toch een raar woord "bebouwde kom"
als je erbuiten woont zou je eigenlijk kunnen zeggen dat je dus niet in een bouwsel woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |