10 jaar jonger voor mijquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:15 schreef crv het volgende:
[..]
das nou ook weer niet bepaald een compliment -.........toch ?
Nou welquote:
of 10 jaar ouder voor mpgquote:
Ze weet mijn leeftijdquote:
tja hoe zeg je dat nu netjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
niet aan de verkeerde kant op het takkie gaan zitten hèquote:
quote:
....een betere bril nodigquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
tja hoe zeg je dat nu netjes
Takkie heeft een jonge god en mpg een .......![]()
quote:
Ik post 4 minuten na het slotje nog in het vorige topicquote:
Post 303, ik doe het je niet na!quote:
Dat komt door MPG denk ik.. die ging verder... want die moest nog even op mij replyen...quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik post 4 minuten na het slotje nog in het vorige topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beweer je nou dat ik de deur open heb laten staanquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat komt door MPG denk ik.. die ging verder... want die moest nog even op mij replyen...
misschien komt dat door mpgquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik post 4 minuten na het slotje nog in het vorige topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*opent kastdeurtje en krijgt hele inhoud kast over zich heen*quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Post 303, ik doe het je niet na!
Inspectie trouwens goed verlopen. Ze vond het netjes en mooi.
Eigenwijs figuur, doorposten na 301.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat komt door MPG denk ik.. die ging verder... want die moest nog even op mij replyen...
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
*opent kastdeurtje en krijgt hele inhoud kast over zich heen*
Ja.. zo kan ik het ook....
Ja, ik had niks bijzonders gezegd volgensmij.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eigenwijs figuur, doorposten na 301.
ftfyquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
tja hoe zeg je dat nu netjes
Takkie heeft een toyboy en mpg een .......![]()
"is ie vol?"quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik had niks bijzonders gezegd volgensmij.
Ik vind de beschrijving van crv beterquote:
Vanochtend was er een bespreking over een nieuw spreuken boekje..quote:
Het kwam denk ik door de opmerking dat ik dacht dat hij 50 was....quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
"is ie vol?"
Antwoord was Nee.
En daarna kwam bos nog even wat melden.
Ik pas prima in mijn zomerjurkje. En mijn kleren passen ook prima in mijn kast.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vanochtend was er een bespreking over een nieuw spreuken boekje..
Mijn vrouw heeft nooit kleren die passen, maar al haar kleren passen niet in haar kast.
Dat was er 1 van.
Ik zeg toch nergens dat het over jou ging ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik pas prima in mijn zomerjurkje. En mijn kleren passen ook prima in mijn kast.En ik ben ook een vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het over jou ging ?
Het ging om die te volle kast.Ohja, het is ineens geen universele opmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:
Ik nog tot een uur of 6quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog heeeeeel ffies en dan heb ik weekend.
Daar hing ie mij te hoog voorquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:21 schreef crv het volgende:
[..]
niet aan de verkeerde kant op het takkie gaan zitten hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
mijn werkweekend begint bijnaquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog heeeeeel ffies en dan heb ik weekend.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Daar hing ie mij te hoog voor![]()
Maar tak is eraf en het blikveld van de camera is vrij
De camera verhangen was niet eenvoudiger geweest ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Daar hing ie mij te hoog voor![]()
Maar tak is eraf en het blikveld van de camera is vrij
dus bos is nu vleugellamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Nah, is toch ook je hobbyquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn werkweekend begint bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |