Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel een koopwoning, maar ik vind het zonde om zoveel te betalen voor een flatje in het centrum
je kan de Que toch aangooien en binnen etenquote:
Nou ja, kan hij nog steeds rijk zijnquote:
Richting Haarlemquote:Op vrijdag 10 april 2015 17:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk
In welke hoek zit je wel?
No more questionsquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:04 schreef Koen66 het volgende:
verdammt, de tijd vergeten
Ik mag naar huis
we moeten je dus hier missen vanavondquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:04 schreef essnhills het volgende:
Lastig lastig, als ik vanavond om 23:43 wegga bij het feestje ben ik om 5 voor 2 thuis.
Als ik om 23:48 wegga om 3 uur pas. Lastige keuze dit
Jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we moeten je dus hier missen vanavond
Maar een feessie
dus voor 5 minuten meer feest een uur later thuis
En ik ben er ook al nietquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we moeten je dus hier missen vanavond
Maar een feessie
dus voor 5 minuten meer feest een uur later thuis
quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:10 schreef Toekito het volgende:
Een hoge heer en hoge dame in het Groene Bedrijf zijn erg te spreken over me
Ga je feestjes Bosjequote:
Ik dacht dat ik laatst had opgevangen dat ze het daar in Eindhoven wel goed dedenquote:
Ze kunnen dit weekend kampioen worden. ALs ze straks zelf winnen en Ajax morgen verliest. Als PSV en Ajax winnen (of Ajax speelt gelijk) dit weekend, is PSV bij winst volgende week kampioenquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst had opgevangen dat ze het daar in Eindhoven wel goed deden
als ze winnenquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze kunnen dit weekend kampioen worden. ALs ze straks zelf winnen en Ajax morgen verliest. Als PSV en Ajax winnen (of Ajax speelt gelijk) dit weekend, is PSV bij winst volgende week kampioen
Ah, had ik toch wel wat goed begrepenquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze kunnen dit weekend kampioen worden. ALs ze straks zelf winnen en Ajax morgen verliest. Als PSV en Ajax winnen (of Ajax speelt gelijk) dit weekend, is PSV bij winst volgende week kampioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |