* Buurpoes geeft rolletje tape en rubberen hamer aan.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:35 schreef fietsie het volgende:
Ik ga ff een 5 jarige aan haar bed vasttapen
"Het is te leuk zomerweer om dom te slapen pappa.Dat doen luie mensen maar! Ik wil gewoon lekker buitendingen doen of knutselen ofzo."quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes geeft rolletje tape en rubberen hamer aan.
Kan ze morgen niet uitslapen ? Morgen weer slecht weer, de mijne speelt ook nog buiten nu met een vriendje.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Het is te leuk zomerweer om dom te slapen pappa.Dat doen luie mensen maar! Ik wil gewoon lekker buitendingen doen of knutselen ofzo."
Stuur mevrouw fietsie het dak op met een gieter met water en laat haar die langzaam leeggooien voor het raam van dochterlief. Dan kun je zeggen dat het regent en dat dat prima slaapweer isquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Het is te leuk zomerweer om dom te slapen pappa.Dat doen luie mensen maar! Ik wil gewoon lekker buitendingen doen of knutselen ofzo."
Ze slaapt niet uit.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kan ze morgen niet uitslapen ? Morgen weer slecht weer, de mijne speelt ook nog buiten nu met een vriendje.
Of langzaam een donker kleed laten zakken voor het raam.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuur mevrouw fietsie het dak op met een gieter met water en laat haar die langzaam leeggooien voor het raam van dochterlief. Dan kun je zeggen dat het regent en dat dat prima slaapweer is.
De mijne wil nu ook later naar bed "want het is nog licht, dus we kunnen spelletjes doen".quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu nog??quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kan ze morgen niet uitslapen ? Morgen weer slecht weer, de mijne speelt ook nog buiten nu met een vriendje.
bij help mijn man is klusserquote:
Ja, ze staan nu op punt weg te gaan, De kleine lekker douchen, en dan naar bed. Tis weekend hoor.quote:
Filmpje niet gezien, maar een keuken met geen/weinig stopcontacten is ook onhandig.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij help mijn man is klusser
http://www.metronieuws.nl(...)t-gloednieuwe-keuken
las het bericht vanmorgen, maar nu pas thuis om het filmpje te kijken
Ik ben nogal ouderwets: rust, regelmaat, reinheid.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ze staan nu op punt weg te gaan, De kleine lekker douchen, en dan naar bed. Tis weekend hoor.
Hier ook. 19:00 is 19:00. Punt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben nogal ouderwets: rust, regelmaat, reinheid.
Elke vrijdag iets laters is ook regelmaat toch ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe ging de inspectie?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan zit ik zaterdag met een kind met jetlag. Geen zin in! Plus dat ie dan gaat denken dat er over bedtijd valt te onderhandelen. Daar heb ik al helemaal geen zin in!quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Elke vrijdag iets laters is ook regelmaat toch ?
Elk kind is anders. Die van ons heeft er geen probleem mee eigenlijk. En als hij zo speelt met iemand anders, heb ik er ook geen last van dat hij wat later op blijft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan zit ik zaterdag met een kind met jetlag. Geen zin in!
Dat. En dat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan zit ik zaterdag met een kind met jetlag. Geen zin in! Plus dat ie dan gaat denken dat er over bedtijd valt te onderhandelen. Daar heb ik al helemaal geen zin in!
Hoezo onderhandelen ? Niks onderhandelen. Vrijdag is begin weekend dus mag hij later, de rest normaal.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan zit ik zaterdag met een kind met jetlag. Geen zin in! Plus dat ie dan gaat denken dat er over bedtijd valt te onderhandelen. Daar heb ik al helemaal geen zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |