met de lunch alleenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie vandaag ook genoten van de zon?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Arme jijquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met de lunch alleen
Wandeling naar de snackbar
De mist was juist mooi vanuit de treinquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al was het wel wat kort, want 's ochtends mist
2x 3 minuten ja (parkeer --> gebouw en gebouw --> parkeer)quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Erin was het best frisjesquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Arme jij
[..]
De mist was juist mooi vanuit de trein
Niet eens even in de pauze snel je neus buiten steken?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
2x 3 minuten ja (parkeer --> gebouw en gebouw --> parkeer)
Ik heb m'n best gedaan, maar ik was omsingeldquote:
Het was dichte mist dusquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan, maar ik was omsingeld
Pauze heb ik 2x in de week ofzo..quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eens even in de pauze snel je neus buiten steken?
Nou, het duurde even voor we de stoplichten zagen verschijnen in de vertequote:
Die waren dan vast heel ver weg nogquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, het duurde even voor we de stoplichten zagen verschijnen in de verte
Normaal zien we ze op die afstand altijd welquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die waren dan vast heel ver weg nog
Daar kan je wel heel mooie foto's van makenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:15 schreef fietsie het volgende:
Vanmorgen kwam hier van die enge heel erg dichte witte mist uit slootjes zo de weg op sluipen...
quote:
quote:
Mooiquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:15 schreef fietsie het volgende:
Vanmorgen kwam hier van die enge heel erg dichte witte mist uit slootjes zo de weg op sluipen...
maar je hebt ze weer terug de sloot in kunnen jagenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:15 schreef fietsie het volgende:
gaat wel hoor, vandaag is het verband bij madam eraf en de hechtingen eruit dus ze mag weer wat meer. Maar vandaag is ook ZKG in verregaande staat van opwinding dus kan ze hem niet houden dus moest ik 3 keer lopen (mazzel dat ik thuiswerkte) maar nu dus wel zelf pijn in mij poot.quote:
Echt man, die ballen laten snoeien.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
gaat wel hoor, vandaag is het verband bij madam eraf en de hechtingen eruit dus ze mag weer wat meer. Maar vandaag is ook ZKG in verregaande staat van opwinding dus kan ze hem niet houden dus moest ik 3 keer lopen (mazzel dat ik thuiswerkte) maar nu dus wel zelf pijn in mij poot.
maar laten we positief blijvenhet is weekend
en jij......?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |